Waar erger jij je aan?

Vevina gebruik ik en het werkt echt als een tiet, zit nu aan mijn tweede tube en nooit meer last van chub rub.

Pff ik kan er ook zo niet tegen als mensen voor proberen te dringen. Was het op het traject Eindhoven - Den Bosch? Las vandaag dat je in Eindhoven 1.5 uur moest wachten door te weinig bussen. Ik moet morgen ook reizen op dat traject, kan niet wachten

1 like

Bij mij zijn het Westlanders die dit zeggen.

Ik krijg nooit reclame bij instastories? (gelukkig maar) Is dat dan weer bij iederen anders? Ik heb nog niet zolang insta dus heb echt geen idee.

Deze dingen die altijd met de stamperkant naar boven in je drankje zitten
image
Altijd al plakkerige handen gewild bedankt

27 likes

Ja, ik ging van DB richting Eindhoven. Overal lange rijen. Ik had ook gelezen dat de stopbussen ook niet kwamen opdagen. Niet goed gepland in ieder geval.

Wat is erger dan mensen die een lege wc-rol laten hangen???

Mensen die één velletje laten hangen onder het mom van “dan hoef ik geen nieuwe rol te pakken”.
:confused::confused:

36 likes

Gewoon ter plekken doen. Mijn vriend heeft er ook een handje van om altijd gelijk te willen hebben, gelukkig is er Google die kan bewijzen dat ik gvd gelijk heb.

2 likes

Waarom kan je in Duitsland bij heel veel winkels, restaurants etc niet pinnen??? Hallooo het is 2018. En super kut want in Nederland is het juist pinnen dus had steeds geen contant geld :frowning:

1 like

Ze lopen daar nog een beetje achter inderdaad

Ja ook qua interieur :stuck_out_tongue:

ik heb gebruik gemaakt van het aanbod van NS voor afstudeerders (40% daluren korting)
kom ik er vandaag achter dat dat alleen voor treinen geldt en niet voor de bus :disappointed_relieved: ik hoef nooit met de trein. achteraf, logisch ook want ja NS haha?!!
en nu heb ik die dus genomen en dacht ik ‘oke dan betaal ik wel zelf voor zo’n dalurenkorting geldend voor de bus’. kun je die twee abonnementen niet tegelijkertijd hebben op je pasje. :disappointed_relieved: maandag maar even bellen naar hun klantenservice. jammmmer had echt gedacht dat die korting ook voor bussen was.

Ugh ik ben mijn scriptie aan het (af)schrijven en echt helemaal gesloopt, zit er echt een beetje doorheen. De meeste mensen om me heen weten dat ook wel een beetje want heb ook wat (sociale) dingen afgezegd om die reden de afgelopen tijd. Nu krijg ik, o.a. van die mensen, continu appjes met “hoe gaat het met de scriptie?” - okĂ© chill lief, dacht ik, een blijk van interesse - en direct daarna “zou je misschien
” Gevolgd door de vraag om binnenkort te helpen door gratis werk voor ze te doen wat ik normaal betaald doe (nu dus niet want te weinig tijd door die tyfusscriptie) / te helpen met verhuizen of klussen / andere dingen voor ze te doen. Oh en specifieke vermelding voor mensen die zeggen “mag ook na je deadline hoor”. :face_with_symbols_over_mouth:

Echt ZO irritant, heb zin om alleen maar te zeggen “hee hoi scriptie gaat nog steeds kut werk nu 7 dagen op 7 en slaap zo ongeveer 5 uur per nacht” want hoezo moet ik nog steeds uitleggen dat ik tot mijn deadline geen tijd heb om te helpen met andere dingen? Ik help altijd, met alles, zeg eigenlijk ook nooit sociale dingen af, sta altijd te verhuizen of te verven of andere vriendendiensten te verrichten, waar is het aanbod om mĂ­j de komende weken te helpen? Word er echt pissig van. En eerlijk gezegd, eerst dacht ik okĂ© kan inderdaad erna wel komen helpen met van alles en nog wat, maar nu denk ik NEE ik ga erna gewoon nog even lekker alleen weg of gewoon in mijn bed liggen stinken en iedereen zoekt het maar lekker UIT.

Nu lees ik de appjes gewoon en laat ik ze onbeantwoord, doei.

2 likes

Ja ik vind het zo stom dat je geen twee abonnementen op een pasje kunt hebben. Ik mag geen studenten ov omdat ik een kortingsabonnnement heb. Ik snap dat dat elkaar in de weg zit, maar ik heb recht op die studentenov en ik betaal 22 euro per maand voor dat kortingsabonnement. Echt niet eerlijk :frowning:

Als mensen geen categorie toevoegen aan hun nieuwe topic.

image

11 likes

Kan je een abbo op een anonieme ov chipkaart zetten? Anders zou ik met 2 pasjes reizen.

Ik vind het zo stink irritant dat vaak in series enzo de man het “helemaal heeft gemaakt” als ie een goeie baan, mooie auto en mooie vrouw heeft. Want mooi is blijkbaar het beste wat je als vrouw kan zijn ?? Ik zou zelf nooit denken woow I made it kijk wat voor een lekkere man heb ik gescoord jongens. Dat zou gaan over dat hij heel lief of zorgzaam of intelligent zou zijn.

9 likes

Aan mensen die me op instagram niet volgen maar wel al mn filmpjes kijken.
Dat kan ik zien stalker

6 likes

Stuur ze een bericht dat volgen gratis is.

3 likes

Nee, voor een abonnement moet je een pasje op naam hebben (op een anonieme kun je ook niet betalen met automatische incasso)