Dat had ik laatst ook. Toch maar niet gedaan Maar jij hebt een duidelijke, korte krachtige naam dus ik denk dat jij het wel kunt hebben. Ik kijk altijd sowieso naar naam én avatar.
Kan ik me ook aan ergeren. En wat dacht je van auto’s die scheuren met hele harde (k**) muziek. Ook 's nachts.Vooral in de zomer.
De gemeente die al sinds 8 uur met een zaag bezig is naast mijn open raam
Doe n paar tegels wat losser leggen of uitsteken zodat ze vallen
Mensen die hun deuren niet fatsoenlijk dicht kunnen doen maar die met windkracht 10 dicht gooien. Iedere keer weer… Schrik me constant half dood.
En als het dat niet is dan zijn er achterburen die 50x op een dag hun garagepoort open en dicht pleuren met keiveel kabaal. Sowieso maakt die poort een absurt geluid. En dan hebben ze gewoon een deur ernaast die ze kunnen gebruiken maar dat doen ze dus nooit.
Oh wow dat is wel heel vroeg! Maarja ze moeten wel hun werk doen natuurlijk en ik snap wel dat het met dit weer niet zo fijn is om dat om 3 uur ‘s middags te moeten doen
Hooikoorts. Mijn neus prikt, kriebelt of loopt en is knalrood, en elk jaar wordt het erger. Mijn holtes doen ook zeer. Als kind had ik dit nooit, een jaar of 5 geleden is het pas begonnen.
De lengte van jurkjes. Ik zoek een midi of maxi jurk maar alles wat ik in de winkels vind is boven de knie.
Heb je Steps al geprobeerd? Steps heeft veel jurken die net over de knie zijn omdat het een Nederlands merk is dat uit gaat van de gemiddelde lengte van de Nederlandse vrouw
Ik heb echt al drie jaar niks bij de h&m besteld want tering lang wachten altijd voordat je iets krijgt. Vorig weekend dacht ik: oke, met volle moed, ik ga wat bestellen, misschien is het beter geworden in de tussentijd (ik zat al lang op iets te azen en was weer op voorraad). Maar mensen, hoe heb ik ooit zo positief kunnen denken?? Had zelfs extra betaald voor snelle levering, 5 dagen later, nog niks. Ben nu echt in staat om de klantenservice te bellen en echt los te gaan echt wtf hoezo slaagt de h&m er toch altijd in dat online bestellen via hen de hel op aarde is, zo’n fucking groot bedrijf. Maar dat wil ik een willekeurige callcenter medewerker niet aandoen, daarom lucht ik hier even mijn hart. Dit was echt de laatste online bestelling daar, wat een armoe.
Om die reden heb ik er ook jaren niets besteld. Nu weer wel, in het weekend van de sale. Ik denk dat jouw bestelling daarom nu ook laat is, want met de sale hebben ze veel meer werk dan normaal. Dat zouden ze op moeten lossen met meer personeel, maar dat kost geld natuurlijk.
Ik bedoel te zeggen: probeer het nog eens als er niet net sale (geweest) is. Ik denk dat dit zal schelen!
Mijn laatste drie bestellingen waren juist heel snel binnen. Als in: zaterdag besteld, dinsdag in huis. Gek hoe dat weer zo slecht kan zijn dan
Ja hij staat nu al vijf dagen op ‘staat klaar voor levering’. Vind je berichtje lief haha maar ik ga echt nooit meer bestellen daar
Al die nota’s van mijn eigen risico opeens tegelijkertijd
320 euro van vorig jaar nog en nu alweer 70
Heb een briefje van postnl dat ik de eerste werkdag, dus MAANDAG PAS, mn pakje op kan halen ergens maar ik weet niet meer wat ik heb besteld. Alleen iets op ali maar dat gaat volgens mij niet via postnl.
Dat ik zo vaak zo moe ben
Ik heb oas dingen besteld bij Ali en die gingen via postnl.
Omg yes! Ik bestel normaal altijd klein spul wat door de brievenbus past dus ik wist het niet
Ik ben heel erg inspiratieloos.
Niet liegen!! Wel stom dat je kleren niet meer passen extra shoppen op vakantie dan maar