Waar erger jij je aan?

‘si’ en ‘merci’
In Nederland. AAAAHHHHH!!

Ik snap het niet. Waarom wil je broertje niet met de bus? En waarom willen je ouders dat jij jouw plannen cancelt voor hem? En je zegt dat je jezelf er mee hebt als je tegen je ouders in gaat, maar je hebt jezelf er nu ook mee toch? En als je broertje het niet eens waardeert zou ik al helemaal je eigen plan volgen voortaan.

8 likes

Ik herken dit heel erg. Mijn ouders behandelen mijn zusje (inmiddels 25) nog steeds alsof ze een prinsesje van 10 is en zij profiteert daar volop van. Ik doe dus ook vaak dingen voor haar, puur om mijn ouders te ontlasten (ook al kiezen ze er zelf voor) omdat zij op 2 uur rijden wonen en voor ieder kleinigheidje in de auto springen. En eigenlijk erger ik me dan ook aan mezelf, omdat ik het ook zo in stand houd ook al doe ik het enkel om mijn ouders te helpen…

Donkere krullen, donkere ogen, lichte huid.
Wat stom dat jij en je moeder dat ook hebben! Soms praat ik Engels terug, omdat ik twijfel of die persoon die me aanspreekt zelf wel Nederlands spreekt.

Hahaha, lekker ongemakkelijk voor beide partijen.

Jaaaa dit heb ik ook. Eerst gebeurde het als ik een tijdje Spotify niet had geopend met wifi, ergens logisch want af en toe moet die synchroniseren. Maar nu luister ik via wifi gewoon muziek en loop ik naar buiten (geen wifi meer) en staat de helft van mijn playlists ineens op niet gedownload. Word gek van dat grijze download symbooltje :weary:

2 likes

Ik heb de puf niet om haar erop aan te spreken, dus ik heb maar gewoon een mail teruggestuurd in keurig Nederlands. Maar ik ben zo verontwaardigd he. Dat mens weet toch zelf wel waarvoor ze me eerder gemaild heeft, dus dan zou ze moeten weten dat taal geen probleem vormt? Ik vind het zo onzorgvuldig en ongeïnteresseerd staan.

Overigens is dit de zoveelste werkgerelaterrde ergernis in een lange reeks, waaronder het verzoek of ik voor €8,- per uur wil meewerken aan een project waarvoor (mijn) inhoudelijke expertise werd gevraagd en een half uur te laat komen op een eerste afspraak met een klant, omdat ik door mijn collega naar het verkeerde bedrijf was gestuurd (stond verkeerd aangegeven in het computersysteem).

Zo, het zit me echt hoog zeg. Ik word weer boos als ik eraan denk.

Wat irritant trouwens voor je broertje, die aanname dat hij wel geen Nederlands zal spreken, maar wel een briljante reactie van zijn kant om die mensen op hun plek te zetten. Er zit niks anders op, hij moet nu altijd iemand meenemen als hij naar buiten gaat.

1 like

Mensen die een discussie starten maar als het te heet onder hun voeten wordt ze je dan gaan blokken. Oké dan :woman_facepalming: .

1 like

Dit is echt één van mijn meest gebruikte :see_no_evil:

2 likes

Dat het weer tijd is om te scheren / haren wassen. Ik. Haat. Dat.

5 likes

Ja, bovendien is dat heen-en-weerrijden ook niet gratis voor je ouders. Mijn broer is ook zo en mijn moeder is al zo blij als hij naar Nederland komt dat ze hem bijna altijd ophaalt en brengt.

4 likes

Ik erger me aan mijn bovenbuurman. Ik woon zelf op de begane grond en hij op de 3e etage en hij zeurt elke keer als ik hem weer spreek dat ik echt de voordeur op slot moet doen, omdat hij zo bang is dat er bij hem ingebroken wordt. Nu doe ik dat over het algemeen wel netjes, maar als het een keertje niet gebeurt, dan staat hij meteen voor m’n deur. Soms doe ik het niet, omdat ik dan even 10 minuutjes weg ben om mijn puppy te laten plassen. Maar dan maakt hij zich al meteen zorgen dat er in die 10 minuten wel iemand binnen zou kunnen komen. Echt gast… waar maak je je druk om. De kans dat bij mij ingebroken wordt is 100x groter dan op de 3e verdieping.

1 like

:musical_note:Let it grooooooooooow, let it grooooooooww :musical_note:

Dat het nog 166 dagen duurt voordat het eindelijk weer kerst is. Duurt zo lang :cold_sweat:

5 likes

Hahaha nooooo jeuk everywhere

@anon69899736 ik heb ook een H&M-ergernis, m’n bestelling is alweeeer vertraagd :mad:

Heb vanmorgen wel het rokje kunnen bestellen wat ik al zo lang wil, hoop dat het snel komt. En dan maar ff kappen met H&M, afgelopen tijd 3x besteld oeps.

Ik vind die nieuwe instagram story functie waarin je een vraag kunt stellen nu al irritant. Hij is ooooooveral. Ik wil gewoon stories kijken geen vragen stellen

17 likes

Jaaa dit heb ik ook?! Ik heb mijn pakketje al 3,5 week geleden retour gestuurd? Ben echt bang dat er straks ineens een deurwaarder voor de deur staat :persevere:

Zal wel weer overwaaien als het nieuwe er vanaf is. Hoop ik.

1 like

Hoe weet hij dat jij het bent?

Ik erger me aan de wolken hier op het strand…