Ik erger me aan mijn bovenbuurman. Ik woon zelf op de begane grond en hij op de 3e etage en hij zeurt elke keer als ik hem weer spreek dat ik echt de voordeur op slot moet doen, omdat hij zo bang is dat er bij hem ingebroken wordt. Nu doe ik dat over het algemeen wel netjes, maar als het een keertje niet gebeurt, dan staat hij meteen voor m’n deur. Soms doe ik het niet, omdat ik dan even 10 minuutjes weg ben om mijn puppy te laten plassen. Maar dan maakt hij zich al meteen zorgen dat er in die 10 minuten wel iemand binnen zou kunnen komen. Echt gast… waar maak je je druk om. De kans dat bij mij ingebroken wordt is 100x groter dan op de 3e verdieping.
Let it grooooooooooow, let it grooooooooww
Dat het nog 166 dagen duurt voordat het eindelijk weer kerst is. Duurt zo lang
Hahaha nooooo jeuk everywhere
Ik vind die nieuwe instagram story functie waarin je een vraag kunt stellen nu al irritant. Hij is ooooooveral. Ik wil gewoon stories kijken geen vragen stellen
Jaaa dit heb ik ook?! Ik heb mijn pakketje al 3,5 week geleden retour gestuurd? Ben echt bang dat er straks ineens een deurwaarder voor de deur staat
Zal wel weer overwaaien als het nieuwe er vanaf is. Hoop ik.
Hoe weet hij dat jij het bent?
Ik erger me aan de wolken hier op het strand…
Ik ben chagrijnig hoor, dus alles ergert me vandaag nog meer dan normaal. Maar ik erger me dus aan collega’s en dan met name 2. Ik heb het snel koud, heb een vest op mijn werk liggen en de airco staat best hoog, dus gewoon koud ja. Elke keer al ruim 2 jaar meerdere keren in de week als ik mijn vest aan doe de vraag “heb je het koud?” Nee dodo ik doe voor de lol mijn vest aan.
Of als ik mijn bureau schoonmaak “haha lekker schoonmaken, vond je hem vies”?
Of op maandagochtend als ik nog niet eens aan mijn bureau zit “hallo goedemorgen, heb je een lekker weekend gehad?” Ik haat dat zo he!
LAAT ME MET RUST
Ik heb een bestand waarin ik dingen bijhoud. Een collega moest daarin iets opzoeken en blijkbaar had ik bepreken i.p.v. bespreken geschreven. Die collega “haha hahaha er staat bepreken i.p.v. beschreven hahaha” nou fakking hilarisch hoor, jeetje. En maar door gaan erover en later “ik heb het even aangepast en er een s tussen geplaatst”. Gefeliciteerd Marjan, hartstikke bedankt voor het herstellen van mijn grote fout.
Oh en klopt het trouwens dat ik pas een berichtje in een topic kan plaatsen wanneer ik helemaal onderaan de pagina ben en op antwoorden kan klikken? En dus niet tussendoor tenzij ik op iemand anders reageer?
Oh zo herkenbaar! Ik zit ook altijd met een vest.
Of van die collega’s die al jaren hetzelfde grapje maken (terwijl het de eerste keer al niet grappig was). “Jij nog een zeetakje Helga?” (theezakje), of collega’s die meteen beginnen te kletsen als ze binnen komen. HOU.JE.MUIL. ik ben nog aan het wakker worden.
Haha oh nee zeetakje ook echt, hi ha ho. Wat erg!
dat ik vannacht zo ontzettend slecht in slaap kwam
heb uren wakker gelegen
Hahaha zo treffend! Maar ik denk ook meteen dat dit de reden is dat mensen vaak best veel tijd nodig hebben om mij leuk te gaan vinden, ik kan namelijk oprecht niet meedoen aan van die lege gesprekken. Zou willen dat ik het wel kon maar als ik het probeer denk ik inderdaad de hele tijd “wat zég ik nou eigenlijk”
Haha ja ik ben daar ook zo slecht in, ik kan daar ook gewoon niet om lachen. Nu zit er weer een die verkouden is tegenover me en bij elke uitademing zo’n ‘eh’ zucht erachteraan gooit. Ik word gek. Oh wat kun je je ergeren aan mensen he?
Als je tussendoor iets wilt posten, klik je op het pijltje rechtsonder van iemand (dus iemands bericht). Dan kies je het pijltje naast iemands avatar en dan kies je voor reply to topic. Dan post je een nieuw bericht zonder op iemand te reageren geloof ik. Maar dat bericht komt uiteraard wel gewoon onder aan het topic te staan.
Ja helemaal onderaan is prima. Ik zie na jouw uitleg eindelijk hoe het moet, dank je!
Een vriendin van me is sinds 3 dagen op vakantie en heeft nu al 17 foto’s op instagram gezet. Ik weet niet waarom maar ik erger me daar echt aan haha. Ik snap niet dat je denkt dat mensen geïnteresseerd zijn in zoooveel foto’s van je vakantie, dat boeit toch niemand. Plak ze lekker in je dagboek
Of in je stories! Dat zou ik dan doen.
Ja dat zou beter zijn! Maar gemiddeld zo’n 5 foto’s per dag plaatsen vind ik echt veel