Waar erger jij je aan?

Ik ben chagrijnig hoor, dus alles ergert me vandaag nog meer dan normaal. Maar ik erger me dus aan collega’s en dan met name 2. Ik heb het snel koud, heb een vest op mijn werk liggen en de airco staat best hoog, dus gewoon koud ja. Elke keer al ruim 2 jaar meerdere keren in de week als ik mijn vest aan doe de vraag “heb je het koud?” Nee dodo ik doe voor de lol mijn vest aan.

Of als ik mijn bureau schoonmaak “haha lekker schoonmaken, vond je hem vies”?

Of op maandagochtend als ik nog niet eens aan mijn bureau zit “hallo goedemorgen, heb je een lekker weekend gehad?” Ik haat dat zo he!

LAAT ME MET RUST

Ik heb een bestand waarin ik dingen bijhoud. Een collega moest daarin iets opzoeken en blijkbaar had ik bepreken i.p.v. bespreken geschreven. Die collega “haha hahaha er staat bepreken i.p.v. beschreven hahaha” nou fakking hilarisch hoor, jeetje. En maar door gaan erover en later “ik heb het even aangepast en er een s tussen geplaatst”. Gefeliciteerd Marjan, hartstikke bedankt voor het herstellen van mijn grote fout.

Oh en klopt het trouwens dat ik pas een berichtje in een topic kan plaatsen wanneer ik helemaal onderaan de pagina ben en op antwoorden kan klikken? En dus niet tussendoor tenzij ik op iemand anders reageer?

22 likes

Oh zo herkenbaar! Ik zit ook altijd met een vest.
Of van die collega’s die al jaren hetzelfde grapje maken (terwijl het de eerste keer al niet grappig was). “Jij nog een zeetakje Helga?” (theezakje), of collega’s die meteen beginnen te kletsen als ze binnen komen. HOU.JE.MUIL. ik ben nog aan het wakker worden.

4 likes

Haha oh nee zeetakje ook echt, hi ha ho. Wat erg!

3 likes

dat ik vannacht zo ontzettend slecht in slaap kwam
heb uren wakker gelegen :frowning:

Hahaha zo treffend! Maar ik denk ook meteen dat dit de reden is dat mensen vaak best veel tijd nodig hebben om mij leuk te gaan vinden, ik kan namelijk oprecht niet meedoen aan van die lege gesprekken. Zou willen dat ik het wel kon maar als ik het probeer denk ik inderdaad de hele tijd “wat zég ik nou eigenlijk” :exploding_head:

6 likes

Haha ja ik ben daar ook zo slecht in, ik kan daar ook gewoon niet om lachen. Nu zit er weer een die verkouden is tegenover me en bij elke uitademing zo’n ‘eh’ zucht erachteraan gooit. Ik word gek. Oh wat kun je je ergeren aan mensen he?

Als je tussendoor iets wilt posten, klik je op het pijltje rechtsonder van iemand (dus iemands bericht). Dan kies je het pijltje naast iemands avatar en dan kies je voor reply to topic. Dan post je een nieuw bericht zonder op iemand te reageren geloof ik. Maar dat bericht komt uiteraard wel gewoon onder aan het topic te staan.

4 likes

Ja helemaal onderaan is prima. Ik zie na jouw uitleg eindelijk hoe het moet, dank je!

1 like

Een vriendin van me is sinds 3 dagen op vakantie en heeft nu al 17 foto’s op instagram gezet. Ik weet niet waarom maar ik erger me daar echt aan haha. Ik snap niet dat je denkt dat mensen geïnteresseerd zijn in zoooveel foto’s van je vakantie, dat boeit toch niemand. Plak ze lekker in je dagboek

15 likes

Of in je stories! Dat zou ik dan doen.

Ja dat zou beter zijn! Maar gemiddeld zo’n 5 foto’s per dag plaatsen vind ik echt veel

Haha ja dat is wel erg enthousiast.

Dit deed een natuurkundeleraar bij mij op school altijd, dus in het jaar dat ik les van hem heb gehad, heb ik foto’s gezien van de zomervakantie in Amerika, de wintersport na de kerstvakantie en Ibiza na de meivakantie. Best wel knap dat ik natuurkunde nog met een voldoende heb afgerond. Was ook wel fijn om te zien dat hij in de vakantie niet altijd dezelfde shirts aanhad.

5 likes

De groene paprika is juist het lekkerst :open_mouth:

1 like

doe je horloge om je enkel, dan ziet ie hoe hard je beweegt!

1 like

Hahahahh sorry maar ik moet echt even heel hard lachen om jouw geërgerde reacties :rofl: niet omdat ik het leuk voor je vind, maar gewoon hoe je reageert, kan het me zo goed voorstellen, zou er ook ontzettend chagrijnig van worden

Goeie vraag.
Ik denk omdat de buurvrouw onder hem al 30 jaar zijn buuf is en hij meer vertrouwen in haar heeft.

Ah ja dat weet ik nog wel @doei. Dat is inderdaad heel irritant. Bij ons kan je wel vanuit binnen de deur op slot en van het slot draaien zonder sleutel.

Haha lachen mag hoor! Ik moet ook een beetje lachen om mezelf.

1 like

Dat was anders inderdaad wel een goeie optie geweest.
Ik heb het al een keer tegen hem gezegd dat als ik even paar minuten weg ben, dat ik dan niet steeds de deur op slot ga doen. Maar verder altijd. En daar reageerde hij op ‘Een ongeluk zit in een klein hoekje’. Hmff, beetje inlevingsvermogen please. Het is op zich verder een best aardige vent, maar dit irriteert me echt enorm.