Ik ben chagrijnig hoor, dus alles ergert me vandaag nog meer dan normaal. Maar ik erger me dus aan collega’s en dan met name 2. Ik heb het snel koud, heb een vest op mijn werk liggen en de airco staat best hoog, dus gewoon koud ja. Elke keer al ruim 2 jaar meerdere keren in de week als ik mijn vest aan doe de vraag “heb je het koud?” Nee dodo ik doe voor de lol mijn vest aan.
Of als ik mijn bureau schoonmaak “haha lekker schoonmaken, vond je hem vies”?
Of op maandagochtend als ik nog niet eens aan mijn bureau zit “hallo goedemorgen, heb je een lekker weekend gehad?” Ik haat dat zo he!
LAAT ME MET RUST
Ik heb een bestand waarin ik dingen bijhoud. Een collega moest daarin iets opzoeken en blijkbaar had ik bepreken i.p.v. bespreken geschreven. Die collega “haha hahaha er staat bepreken i.p.v. beschreven hahaha” nou fakking hilarisch hoor, jeetje. En maar door gaan erover en later “ik heb het even aangepast en er een s tussen geplaatst”. Gefeliciteerd Marjan, hartstikke bedankt voor het herstellen van mijn grote fout.
Oh en klopt het trouwens dat ik pas een berichtje in een topic kan plaatsen wanneer ik helemaal onderaan de pagina ben en op antwoorden kan klikken? En dus niet tussendoor tenzij ik op iemand anders reageer?