Waar erger jij je aan?

@Barosmijnschatje @Madrid
Ik ‘houd’ echt van zulke onbenullige ergernissen!
Heb zelf heel vaak dat iemands hoofd me gewoon niet bevalt? Gewoon zonder reden.

5 likes

Dit heb ik ook zo ontzettend vaak, is ook wel moeilijk om dan vervolgens nog leuk te moeten doen. Zelden komt het voor dat het achteraf dan een leuk iemand blijkt te zijn, eerste gevoel is vaak goed :grimacing:

2 likes

Ik haat een collega omdat ze heel vaak summier zegt en ik dat een pretentieus kutwoord vind

2 likes

Ik spotte een vlo in huis… Hij beet me :frowning:

ik erger me ontzettend aan mezelf. Ik hou ontzettend veel van makeup maar doe daar tegelijkertijd ook moeilijk over? Ik ben juist heel erg supportive tegen anderen, waar het ook om gaat, maar niet tegen mezelf. Waarom ben ik uberhaupt zo moeilijk?? Waarom voel ik me slecht over het feit dat ik van makeup hou??? Echt gvd nu ga ik iets doen wat NIKS met makeup te maken heeft anders blijf ik mezelf deze vragen maar stellen

Omg, haat aan vlooien. Een keer gehad, huilon.

Oh ja bah, ik had het vroeger vaak als mn moeder mn haar strak had ingevlochten. Als ik het daarna uit deed leek mn hele schedel beurs.

@Cajun-moon ik zie nu voor me hoe jouw buurman een inbraak bij jou in scene gaat zetten alleen maar zodat hij kan zeggen zie je nou wel dat je de deur op slot moet doen.

2 likes

Iemand in de trein
EET MET JE MOND DICHT alsjeblieft zeg

Hahaha dat zou me inderdaad niks verbazen.

Jep, daarom sta ik nu alles uit te mesten en te wassen :expressionless:
Dat was ook eigenlijk mn geimpliceerde ergernis. Het hele huis ondersteboven trekken…:sob:

Hoe laat kwam hij?

Dit heb ik ook vaak als ik migraine heb. Los, vast, vlecht, alles is dan fout, zo vervelend

Dat de Kwantum twee wachtmuziekjes heeft. Eerst het ene wachtmuziekje, dan hoor je: op dit moment zijn alle medewerkers in gesprek. Even geduld alsjeblieft. En dan gaat hij door op een ander wachtmuziekje. Gisternacht had ik die ene in mijn hoofd toen ik in bed lag :frowning:

Jaaa fml. En ik heb ze net weer moeten bellen, dus nu heb ik hem wéér in mijn hoofd.

1 like

Ik rij sinds oktober in een nieuwe wagen, toch krijg ik gisteren van mijn verzekeraar een rekening met de vraag om mijn autoverzekering van mijn oude auto voor 2018-2019 te betalen. Die nummerplaat en dus ook dat contract zijn al sinds oktober 2017 geschrapt.

Ik heb zo het idee dat veel mensen deze ergernis zullen delen, maar mensen die typen op een toetsenbord van hun laptop is toch iets verschrikkelijks. Maakt me niet uit of ze erop hengsten of met lange nagels typen, gewoon zodanig dat je het hoort vind ik echt afschuwelijk. Daarom klinkt dit als muziek in mn oren:

Beter werkt het en worden alle toetsenborden op den duur stiller :innocent:

3 likes

Jammer alleen dat de goedkoopste bijna 2000 euro kost :money_with_wings:

Ja jezus hahah wat een geld. Gelukkig vind ik mn eigen typ geluiden niet irritant dus hoef ik t niet uit te geven :joy:

1 like

Ik word daar bijna agressief van in de trein

2 likes