Waar erger jij je aan?

Ohhh, wil je die van mij hebben? Ik vind die groene zooooo vies! Koop altijd buitenbeentjes bij AH, maar alleen als er max 2 groene in de zak zitten (is een grote zak van 8/10 stuks) en dan hoop ik dat mijn man ze op eet, ookal vindt hij ze ook niet zo lekker.
Ik wist niet dat mensen die groene écht lekker vinden.

9 likes

Omg zo slim. Ga ik doen als ik weer naar spinning ga! Is ook eigenlijk heel logisch want je houdt je armen dan stil natuurlijk

Dat ik wil werken, maar ik kan me er niet goed toe zetten… Ik wil vooral slapen nu. En ik wil m’n Monki pakketje, maar degene die 'm heeft aangenomen was steeds niet thuis dus ik hoop maar dat hij/zij er morgen of vrijdag wel is. Plus m’n H&M pakket wordt steeds vertraagd.

Haha ik heb gisteren ook die optelsom liggen maken van iemand op insta! 18 posts op 5 dagen excl dagelijkse insta stories van +/- 10 foto’s of filmpjes
HOE DAN

1 like

haha ik moest vandaag ook lachen om iemands ergernis in wjekw volgens mij?
over een collega met van enkellaarsjes waarvan de ritsen half omhoog stonden

echt, zo zo grappig. ik zou me ook kunnen ergeren aan zoiets onbenulligs bij iemand die ik niet mag hahaha
heb dat gehad met oudklasgenootje. die had altijd van die kut Only t-shirts aan. kon me zo ergeren aan die kleuren en de letters lol

14 likes

Ik kan er dus niet tegen als mensen stickers/kaartjes/die plastic staafjes aan nieuwe dingen laten zitten. Geen idee waarom maar het stoort me echt.

1 like

Ooooh ik kan daar ook zo van genieten en om lachen, die ergernissen aan hele specifieke dingen hahaha en dan niet een beetje geirriteerd maar gewoon echt de tering ergeren :joy:

En jaaaa @Madrid dit is ook iets verschrikkelijks ja, wil dan gewoon de andere kant op kijken

2 likes

Haha ja precies. Ik laat 'm inderdaad maar lekker lullen en het is vooral zijn probleem.

Haha zo herkenbaar. Ik had dat met een studiegenoot. Ik vond haar al heel saai maar toen keek ik een keer in haar agenda en toen zag ik dat ze helemaal tijd had ingepland om te douchen en boodschappen te doen ipv studeren en toen was het hek van irrationele haat helemaal van de dam hoor. (Tot de dag van vandaag vraag ik me wel eens af of ii stiekem niet gewoon jaloers was op haar ijzeren discipline. Ik ben reuzegoed in planningen maken, maar ze naleven kan ik niet namelijk. Maar ze was wel echt megasaai). Lang verhaal kort, ik vond haar dus heel stom en ik kon haar stem niet verdragen. Ze had zo’n overvriendelijke, zalvende, te kalme te rationele EO-stem. Ik hoorde dus ook nooit wat ze zei omdat ik volledig gepreoccupeerd was met hoe erg ik haar stem haatte. Ben haar naam ook vergeten, ken haar alleen nog als dat meisje met die EO-stem.

21 likes

Hier kan ik echt niet tegen, douchen in je agenda zetten, comeonnnnnnn

8 likes

JA TOCH???

Oh Thanks, eindelijk erkenning

3 likes

@Barosmijnschatje @Madrid
Ik ‘houd’ echt van zulke onbenullige ergernissen!
Heb zelf heel vaak dat iemands hoofd me gewoon niet bevalt? Gewoon zonder reden.

5 likes

Dit heb ik ook zo ontzettend vaak, is ook wel moeilijk om dan vervolgens nog leuk te moeten doen. Zelden komt het voor dat het achteraf dan een leuk iemand blijkt te zijn, eerste gevoel is vaak goed :grimacing:

2 likes

Ik haat een collega omdat ze heel vaak summier zegt en ik dat een pretentieus kutwoord vind

2 likes

Ik spotte een vlo in huis… Hij beet me :frowning:

ik erger me ontzettend aan mezelf. Ik hou ontzettend veel van makeup maar doe daar tegelijkertijd ook moeilijk over? Ik ben juist heel erg supportive tegen anderen, waar het ook om gaat, maar niet tegen mezelf. Waarom ben ik uberhaupt zo moeilijk?? Waarom voel ik me slecht over het feit dat ik van makeup hou??? Echt gvd nu ga ik iets doen wat NIKS met makeup te maken heeft anders blijf ik mezelf deze vragen maar stellen

Omg, haat aan vlooien. Een keer gehad, huilon.

Oh ja bah, ik had het vroeger vaak als mn moeder mn haar strak had ingevlochten. Als ik het daarna uit deed leek mn hele schedel beurs.

@Cajun-moon ik zie nu voor me hoe jouw buurman een inbraak bij jou in scene gaat zetten alleen maar zodat hij kan zeggen zie je nou wel dat je de deur op slot moet doen.

2 likes

Iemand in de trein
EET MET JE MOND DICHT alsjeblieft zeg