Waar erger jij je aan?

Hahaha dat zou me inderdaad niks verbazen.

Jep, daarom sta ik nu alles uit te mesten en te wassen :expressionless:
Dat was ook eigenlijk mn geimpliceerde ergernis. Het hele huis ondersteboven trekken
:sob:

Hoe laat kwam hij?

Dit heb ik ook vaak als ik migraine heb. Los, vast, vlecht, alles is dan fout, zo vervelend

Dat de Kwantum twee wachtmuziekjes heeft. Eerst het ene wachtmuziekje, dan hoor je: op dit moment zijn alle medewerkers in gesprek. Even geduld alsjeblieft. En dan gaat hij door op een ander wachtmuziekje. Gisternacht had ik die ene in mijn hoofd toen ik in bed lag :frowning:

Jaaa fml. En ik heb ze net weer moeten bellen, dus nu heb ik hem wéér in mijn hoofd.

1 like

Ik rij sinds oktober in een nieuwe wagen, toch krijg ik gisteren van mijn verzekeraar een rekening met de vraag om mijn autoverzekering van mijn oude auto voor 2018-2019 te betalen. Die nummerplaat en dus ook dat contract zijn al sinds oktober 2017 geschrapt.

Ik heb zo het idee dat veel mensen deze ergernis zullen delen, maar mensen die typen op een toetsenbord van hun laptop is toch iets verschrikkelijks. Maakt me niet uit of ze erop hengsten of met lange nagels typen, gewoon zodanig dat je het hoort vind ik echt afschuwelijk. Daarom klinkt dit als muziek in mn oren:

Beter werkt het en worden alle toetsenborden op den duur stiller :innocent:

3 likes

Jammer alleen dat de goedkoopste bijna 2000 euro kost :money_with_wings:

Ja jezus hahah wat een geld. Gelukkig vind ik mn eigen typ geluiden niet irritant dus hoef ik t niet uit te geven :joy:

1 like

Ik word daar bijna agressief van in de trein

2 likes

Mensen die hun auto zo dicht tegen mijn auto aan parkeren dat ik amper mijn eigen auto in kan, laat staan met een zwangere pens. :rage:

1 like

Ik wil even de forummer bedanken die een paar dagen geleden iets postte over That’s amore (when the moon hits your eyes, like a big pizza pie, that’s amoreee. :notes: )

Vanaf gisteren non stop in m’n hoofd. Ook gezongen bij diner met m’n ouders gisteren en m’n vader appt vandaag ook al boos.

8 likes

@Bunnyslippers hehehe mi scuzi!

1 like

Dat ik te hoopvol was dat de Vivera biefstuk naar biefstuk zou smaken.

1 like

Wat lijkt me dat heerlijk als je dat vindt, ik word gek van het feit dat ik me zo erger aan alle geluiden.

• Mensen die bananen eten en je dat zo hoort rondgaan in de mond, gatver. Precies hetzelfde met boterham pindakaas of dropjes.

• Als iemand aan zn nagels zit, of met zn nagels zit te spelen.

• Ergste van allemaal, adem geluiden, of een piepende neus, wat een ellende

En ga zo maar door, jezus ik haat eigenlijk alle geluiden wel :joy:

10 likes

Agressieve sjiewawa’s als ik de hond uitlaat. Verwend prinsessenhondje met zo’n troela met een nep Kenzo-shirt.

Samenvatting

chihuahua’s

6 likes

Dat sommige websites als je je afmeld voor hun nieuwsbrief nóg een mail gaan sturen met “u bent afgemeld” ja hallo dat heb ik net zelf gedaan sukkels

21 likes

Serieus
 Iedere euro waard.

1 like

Ik wil je droom niet kapot maken maar volgens mij is dit meer damage control omdat hun nieuwe macbooks zo’n TERINGKABAAL maken dan dat ze iets revolutionairs stils ontwikkelen

1 like