Mensen die hun auto zo dicht tegen mijn auto aan parkeren dat ik amper mijn eigen auto in kan, laat staan met een zwangere pens.
Ik wil even de forummer bedanken die een paar dagen geleden iets postte over Thatâs amore (when the moon hits your eyes, like a big pizza pie, thatâs amoreee. )
Vanaf gisteren non stop in mân hoofd. Ook gezongen bij diner met mân ouders gisteren en mân vader appt vandaag ook al boos.
Dat ik te hoopvol was dat de Vivera biefstuk naar biefstuk zou smaken.
Wat lijkt me dat heerlijk als je dat vindt, ik word gek van het feit dat ik me zo erger aan alle geluiden.
-
Mensen die bananen eten en je dat zo hoort rondgaan in de mond, gatver. Precies hetzelfde met boterham pindakaas of dropjes.
-
Als iemand aan zn nagels zit, of met zn nagels zit te spelen.
-
Ergste van allemaal, adem geluiden, of een piepende neus, wat een ellende
En ga zo maar door, jezus ik haat eigenlijk alle geluiden wel
Agressieve sjiewawaâs als ik de hond uitlaat. Verwend prinsessenhondje met zoân troela met een nep Kenzo-shirt.
Samenvatting
chihuahuaâs
Dat sommige websites als je je afmeld voor hun nieuwsbrief nĂłg een mail gaan sturen met âu bent afgemeldâ ja hallo dat heb ik net zelf gedaan sukkels
Serieus⊠Iedere euro waard.
Ik wil je droom niet kapot maken maar volgens mij is dit meer damage control omdat hun nieuwe macbooks zoân TERINGKABAAL maken dan dat ze iets revolutionairs stils ontwikkelen
Dat ik niet begrijp hoe sommigen op Instagram Stories hun antwoord-sticker op een foto kunnen plakken en ik die lilleke regenboogachtergrond heb die ik dan maar inkleur. Werkelijk heel de avond aan gespendeerd om het uit te zoeken terwijl ik écht nuttigere dingen heb te doen.
De muggenbult die bijna in mijn lies zit. Ik word echt gek van de jeuk, maar het is nou niet echt een charmante plek ofzo.
Ik heb een collega, een jongen van een jaar of 25, dat is sowieso nogal een opschepper, maar helemaal als het gaat om alcohol en andere dingen die jongens van 14 stoer vinden.
Hij vertelt altijd met grote trots over zijn weekend: hoeveel hij gedronken heeft, hoe weinig hij geslapen heeft, hoeveel feestjes hij gehad heeft, hoe brak hij is.
Hij heeft ook gewoon een fulltime grotemensenbaan. Doe vooral wat je niet laten kunt in je weekend, maakt me echt niks uit, maar die stoere praatjes zijn echt heeel raar.
Hahaha ja dat is toch niet normaal die herrie?
Ooooeeeh dit heb ik duidelijk nodig. Ben wel heel bang dat ik m nooit meer wil afzetten danâŠ
Ik had ooit een leidinggevende die ik niet vaak zag omdat hij een soort van vrijwillige bestuursfunctieachtigiets had, en toen ik hem na een tijdje eindelijk weer eens zag en een lijst van hier tot Tokio had om met hem te bespreken, vond hij het belangrijker om mij te vertellen hoeveel flessen hij gisteravond met zijn ex had leeggezopen. Ik werd geacht onder de indruk te zijn. Ik hem hem genegeerd.
Mensen die in de trein bellen op luidspreker?! WHY
Mannen
Godverdomme
Aan Saskia Noort. Met name in de LINDA.
Aargh nu al de derde nacht op rij dat mijn kat de deur open krijgt en mij om 5 uur piepend/ miauwend wakker maakt. Ik word er zo chagerijnig van, ongelofelijk.
Een mug in mijn slaapkamer! Ik ben nu op het punt dat ik het niet erg vind als hij me prikt, als het zoemen maar stopt!!!