Dat ik niet begrijp hoe sommigen op Instagram Stories hun antwoord-sticker op een foto kunnen plakken en ik die lilleke regenboogachtergrond heb die ik dan maar inkleur. Werkelijk heel de avond aan gespendeerd om het uit te zoeken terwijl ik écht nuttigere dingen heb te doen.
De muggenbult die bijna in mijn lies zit. Ik word echt gek van de jeuk, maar het is nou niet echt een charmante plek ofzo.
Ik heb een collega, een jongen van een jaar of 25, dat is sowieso nogal een opschepper, maar helemaal als het gaat om alcohol en andere dingen die jongens van 14 stoer vinden.
Hij vertelt altijd met grote trots over zijn weekend: hoeveel hij gedronken heeft, hoe weinig hij geslapen heeft, hoeveel feestjes hij gehad heeft, hoe brak hij is.
Hij heeft ook gewoon een fulltime grotemensenbaan. Doe vooral wat je niet laten kunt in je weekend, maakt me echt niks uit, maar die stoere praatjes zijn echt heeel raar.
Hahaha ja dat is toch niet normaal die herrie?
Ooooeeeh dit heb ik duidelijk nodig. Ben wel heel bang dat ik m nooit meer wil afzetten dan…
Ik had ooit een leidinggevende die ik niet vaak zag omdat hij een soort van vrijwillige bestuursfunctieachtigiets had, en toen ik hem na een tijdje eindelijk weer eens zag en een lijst van hier tot Tokio had om met hem te bespreken, vond hij het belangrijker om mij te vertellen hoeveel flessen hij gisteravond met zijn ex had leeggezopen. Ik werd geacht onder de indruk te zijn. Ik hem hem genegeerd.
Mensen die in de trein bellen op luidspreker?! WHY
Mannen
Godverdomme
Aan Saskia Noort. Met name in de LINDA.
Aargh nu al de derde nacht op rij dat mijn kat de deur open krijgt en mij om 5 uur piepend/ miauwend wakker maakt. Ik word er zo chagerijnig van, ongelofelijk.
Een mug in mijn slaapkamer! Ik ben nu op het punt dat ik het niet erg vind als hij me prikt, als het zoemen maar stopt!!!
Sowieso die fietsen. Tenzij je een wielrenner bent snap ik niet waarom je zo’n ding koopt. En al helemaal niet waarom je in een drukke binnenstad op zo’n ding gaat zitten.
Zo herkenbaar!! Dit hadden wij bij Keukenkampioen. Alles leuk en aardig en uiteindelijk gewoon boos worden dat we niet direct wouden tekenen. Ze belden en mailden vervolgens dagelijks en kregen we ineens een brief (dit is echt jullie laatste kans op deze aanbieding) met confetti in de envelop. Hele huis onder de confetti. Toen was ik zooo boos dat ik ze heb opgebeld en helemaal tekeer ben gegaan en toen was het klaar.
Aan mensen die al lang niet terug appen en geen duidelijkheid geven. Zo irritant.
En verder aan mijn ogen die al een tijdje lang heel erg jeuken, heeft iemand tips?
Aan Ryan Air en hun klantenservice. Wij vliegen op 25 juli en de kans is groot dat de vlucht niet doorgaat. En we worden maar niet geïnformeerd over wat er nu gaat gebeuren. Ik wil alternatieve plannen kunnen maken en moet weten wat er dan gebeurd met de terugvlucht.
Net meer dan een uur gewacht op een chat medewerker en die geeft geen antwoord. Althans niet op mijn vragen😐
Ahh ik heb het andersom. Heb ook een mug op mn kamer al de hele week, maar omdat ik met oordopjes in slaap hoor ik hem niet en kan ik niet op hem jagen dus word ik elke ochtend compleet lek gestoken wakker…
Ik ontplof echt bij ‘even je man bellen op zijn werk’ ooooooh mijn God houd je muil jij 1950-man?! Echt bizar
`
Ohja, daar aan gerelateerd: bouwvakkers/schilders etc die altijd verwachten dat ik gewoon thuis ben en ze langs kunnen komen wanneer ze willen, dat ik niet werk?! En dat ik dan dus zorg dat ik thuis ben als ze om 4 uur komen en dat ze dan NIET KOMEN. Helemaal niet!!! Alsof ik voor de lol thuis op ze zit te wachten ipv op een terras hang/werk/winkel. Maar dat mijn vriend werkt is dan weer volledig vanzelfsprekend.
Poep H&M! Ik weet dat ze druk zijn maar ik vind dit echt schijtirritant. M’n bestelling van zaterdag is nog steeds niet onderweg.
Bij jou werkt het misschien niet maar ik hoor regelmatig dat mensen toch getekend hebben terwijl ze eigenlijk niet wilden.