Waar erger jij je aan?

het is te druk op de server van videoland?!?!?!?!
Ik zat net midden in een aflevering van love island

1 like

er wonen hier zoveel katten in de tuintjes hierachter dat ik echt denk dat ze elkaar nog een keer afmaken, ze vechten dagelijks wel drie keer en vind de geluiden die daarvan afkomen vrij heftig

Doet me denken aan die keer dat wij een eensgezinswoning hadden en iemand dat belachelijk vond omdat we geen kinderen hebben. Of we wel aan al die gezinnen dachten. Toen heb ik toch echt wel even met mijn ogen gerold.

2 likes

Is ook anders. Maar ik moest er wel aan denken door jouw verhaal.

1 like

Ja snap dat het een beetje oneerlijk klinkt maar kan me ook wel voorstellen dat als ze het geld hebben ze gewoon een eengezinswoning willen kopen. Moeten ze natuurlijk geen huurwoning in beslag nemen, dat is wel echt aso.
Mijn ouders (circa 65) wonen in een eengezinswoning (waar wij ook zijn opgegroeid) maar die zie ik voorlopig ook niet verhuizen

Mijn moeder. Is ze weer. Mijn zusje is jarig en afgestudeerd en dat viert ze binnenkort en ze wil geld. Nu weet ik sowieso al niet wat ik moet geven want mijn vriend is uitgenodigd maar gaat niet en ik denk zelf aan 50e maar dan krijg ik denk ik ruzie thuis. Maar mijn moeder gaat sowieso aankomen met tien of twintig ofzo en dan voel ik me zo ongemakkelijk. (Mijn moeder komt natuurlijk ook met zn 2en maar zij bepaalt alles. Ze geeft dus ook voor twee) Voor mijn verjaardag toen ik vet stress had want geen geld en ik moest collegegeld betalen kreeg ik toen van mijn ouders + zus welgeteld tien euro en een vetplant. Halp!

Wat zouden jullie geven?

• 10
  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 10 euro en een vetplant

0 stemmers

Mijn dove buren zijn weer bezig en de buurman is altijd zo aan het mansplainen aan de buurvrouw. Zij pikt dat ook gewoon en ik erger me kapot omdat ik precies hun gesprek kan volgen dat ze binnen voeren.

Dezelfde vetplant teruggeven

13 likes

Mijn grootmoeder (eind 80 maar nog helemaal fit) woont in haar eentje in vrij luxe rijtjeshuis en dan komen mensen dus gewoon aan de deur aanbellen of ze haar huis kunnen kopen. Ze woont in een perfecte buurt (veel groen, veilig, op 10 min fietsen van een grote stad, veel busaansluitingen etc.). Alsof een oude vrouw geen recht meer heeft om in haar eigen koophuis te blijven wonen? Verhuizen naar een kleiner huis zou werkelijk haar dood betekenen. Ze heeft veel meegemaakt en vindt het fijn om te blijven wonen in het huis waarin ze haar kinderen heeft grootgebracht (die nu allen overleden zijn) en met haar man jarenlang met plezier heeft gewoond. En ze geeft zelf ook nog aan dat ze daardoor lekker fit blijft. Veel trappen kunnen lopen en lekker rommelen in huis en genieten van je eigen tuin. En sowieso zou een nieuwe hypotheek veel duurder zijn dan dit. Dus dan begrijp ik maar al te goed dat je blijft zitten waar je zit. (Zolang het nog kan.) Ze heeft ook nog veel contacten in de omgeving. Op 3 hoog in een seniorenflat is niks voor haar.

Of als ze ā€œheuuuuuuj bieeeeerā€ gaan roepen :rolleyes:

Dat staat er tch ook niet expliciet? Het gaat mij dus ook om die babyboomers die geen enkel fatsoen meer hebben en na een nee het toch blijven proberen door steeds aan te blijven bellen want ze willen per se in die buurt wonen.

Ik bestel gewoon altijd via mijn iPad?

Dat het zoooo moeilijk is om geschikte woonruimte te vinden in mijn eentje. Ik begin echt een beetje wanhopig te worden :disappointed_relieved:

1 like

Dat lijkt me echt heel irritant! Heb je ook al op facebook rondgevraagd? Dat zie ik veel mensen doen die op zoek zijn naar woonruimte. (Heb je vast al gedaan maargoed, heb verder geen tips helaas)

Ik erger/irriteer (weet niet meer welke het moet zijn oeps) me aan mijn eigen uitstelgedrag. Moet al een week een afspraak maken bij de huisarts voor nieuwe anticonceptie maar ik stel het bellen steeds uit. Waarom doe ik dit?!?

1 like

Nee dat is idd wel stom ja

Mensen die met ernstige ziektes schelden. :disappointed: Echt, ik kan me geen enkele setting voorstellen waarbij dat cool is of zo.

2 likes

huh wat? heb dit echt nog nooit meegemaakt? Was het een normaal ticket?

Ik heb geen facebook :grimacing:

Dat het veel te warm is op mijn kamer waardoor ik nu niet kan slapen :expressionless:

1 like

Hmm ja misschien, vindt dat ze dan nog altijd geen 5 euro extra mogen aanrekenen, het is zo al duur genoeg.