In de fb groep amsterdam durft te vragen komen mensen altijd met van die irritante antwoorden,
bijvoorbeeld:
iemand vraagt waar je dunne linnen broeken kan kopen
antwoord iemand: zelf katoenen lappen kopen en in elkaar naaien
ik bedoel dat is toch niet de vraag? en alsof iedereen ff makkelijk een broek in elkaar kan naaien? zo stom
Ik kan me echt uren vermaken met die groepen. Mensen reageren vaak ook zo geïrriteerd. Heb hele ruzies zien ontstaan door vragen als ‘Mijn kat komt nog maar zelden thuis, kan ik buren verbieden hem eten te geven?’.
Ik wil Bob’s Burgers kijken, maar Popcorn Time doet stom
Ik had allemaal dingen die op handwas moeten. Maar ik vind dat echt niet chill om te doen want duurt lang met drogen aangezien ik het niet kan centrifugeren en dat hele gedoe met een emmer en extra spoelen om wasmiddel er weer uit te krijgen… Urgh.
Anyway vandaag had ik eindelijk de moed bij elkaar geraapt. Lekker warm buiten dus heb een hele constructie in de tuin gemaakt onder een parasol om het te laten drogen. Wil ik mijn kleren buiten de laatste keer uitspoelen met de tuinslang vallen al mijn kleren inclusief rek waar ze heel even op lagen op de grond in het zand en kan ik weer opnieuw beginnen
Ok misschien had dit beter in huilon gepast…
AAAAHHH! Dit is zó erg. Nu eerst even een ijsje hoor
Mijn vriend is thuis aan het werk en ik wil een dutje doen, maar ik voel me schuldig want lazy
Aan mijn vriend; die altijd te laat is… Of dingen vergeet en mij dan zo ompraat dat het lijkt alsof ik mij aanstel.
Dat ik nu al 36minuten aan het wachten ben op mijn vriend. Echt schiet op! Ga dan eerder douchen en alles. Je weet hoe laat we weg moeten.
Ik ben samen met mijn vriendje, mijn beste vriendin en haar vriendje in Parijs en haar vriend heeft gewoon geen mening? Bij alles wat we voorstellen is het ‘ja is goed hoor, maakt me niet uit’. Hallo, kom zelf eens met iets??? Of vind gewoon ergens iets van?
Ja, willen we wat eten, dus ik vraag ‘he wat wil jij?’ Zegt ie ‘gewoon, eten.’
Mijn onderburen geven een feestje, ze draaien alleen maar keiharde hardstyle, de kopjes trillen hier in de kast, en ondertussen is het enige dat ze zelf doen als een malle schreeuwen, niet eens woorden of zinnen, maar gewoon ‘heuuuuuuuuuuu’ achter elkaar door?
Vorig jaar gingen ze rond 19.00u de stad in, maar ik denk dat ik zelf maar het huis ontvlucht zo, niet grappig meer.
Hier in de buurt wordt echt keihard afschuwelijke muziek gedraaid, en normaal ben ik echt een makkelijke buur, maar dit is zo afschuwelijk en waarschijnlijk op de plaats zelf enorm hard want ik kan niet eens zien waar het vandaan komt
Echt elke keer als ik Back to you van Selena Gomez hoor zing ik de eerste regels van Nobody’s Wife van Anouk omdat het er zó erg op lijkt. Trap er elke keer weer in zo vervelend. Ben niet eens fan van Anouk dus snap ook niet waarom ik überhaupt die songtekst ken.
Ik heb het laatst eens met elkaar vergeleken en het lijkt er ook wel heel erg op hoor. Vraag me af of Anouk/haar muzikanten dat dan ook weten en of ze daar iets mee kunnen doen. Het klinkt echt als plagiaat namelijk.
Ik ben ook geen fan van Anouk maar kan het eerste couplet van nobody’s wife ook helemaal meezingen.
Echt te vaak gehoord als kind begin jaren 2000
Ah ja man. Ik heb dan een vaste vrije dag in de week dus ik plan vaak dat soort dingen op die dag maar laatst ‘ja nee die dag wordt moeilijk voor ons, kan het ook noemt verschillende data?’ nee want dan ben ik aan het werk 'we kunnen ook ‘s middags wat later afspreken, rond half 5 bijvoorbeeld?’ nee want dan ben ik alsnog op het werk 'we kunnen ook ‘s ochtends vroeg meteen bij u komen om 8 uur?’ nee want dan ben ik al van huis. ‘oh moeilijk moeilijk’ nee helemaal niet moeilijk ik noem toch net een HELE DAG in de week waarop ik gewoon kan??? Het hoeft ook niet METEEN van mijn part kom je over een maand, je maakt mij niet wijs dat het niet een keer op die dag kan. Dan ben ik al zo over de zeik terwijl die gasten dan ook nog langs moeten komen, zo geen zin in.
Aan mijn luiheid. Ik moet nog zoveel dingen doen vandaag maar ik lig al de hele ochtend in bed en te niksen
Mijn vriend die altijd heel goed kritiek kan geven maar nooit met een oplossing komt. Bedankt man.
Ik deel deze ergernis, vooral omdat het vaak samengaat met mensen die bij ieder woord van de docent driftig beginnen te typen alsof het het meest belangrijke is wat ze ooit gehoord hebben
Jongeren… Ik gniffel dan altijd even. Over 50 jaar staan ze ergens op een camping de vogeltjesdans te doen.