Aan alle PULP die op LinkedIn voorbijkomt. Mijn tijdslijn op Facebook (RIP) was nog nuttiger.
Dat we het al maanden hebben over een vakantie die we gaan boeken met het gezin en aanhang. Maar nu heeft mijn zus alweer een vak niet gehaald en kunnen we niet meer weg omdat zij dan tentamens heeft. (Die week was voor iedereen de enige mogelijkheid)
Ze doet nu al minstens 8 jaar over haar studie, zet gewoon even je schouders eronder
Soms heb ik meer honger na het eten van te voren, vooral bij alpro soya vanille yoghurt. Als ik dat als ontbijt eet kan ik na een uur weer een tweede ontbijt eten hoorā¦
Ja, inderdaad.
En dat dan profielupdates niet meer in de tijdlijn komen terwijl ik dat juist graag aan mensen laat weten. Had laatst een cursus gedaan, maar dat krijgt dus niemand te zien tenzij ik zelf een status aanmaak met zoān stom tekstje wat iedereen nu maar doet.
Ik heb dat ook altijd. Dan eet ik maar om iets te eten want ik kan toch niet overleven op niks maar zodra er iets mn maag ingaat wordt het opeens een zwart gat waar ALLES in kan. Itās all or nothing here
Dat ik 3 keer (!!!) in mijn wenkbrauw ben gestoken. Karbonkel eat yout heart out morgen.
Mijn moeder
Ik ben afgelopen maand afgestudeerd, en in september heb ik mijn dimploma-uitreiking en krijg ik ook een cadeautje. Mijn moeder wil graag dat ik iets blijvends neem zodat ik altijd een aandenken heb, zoals een tatoeage of een mooi sieraad, maar ik weet al waar ik mijn volgende tatoeage wil, en dat is niet bij de shop waar zij dan een cadeaubon zou halen. Ook heb ik niets aan sieraden, want ik haat het dragen van sieraden. Wat ik dan nog het meest zou dragen is een horloge.
Ik zat zelf te denken aan een mooie āwerktasā, omdat ik al een baan heb, en daarmee begin in september, dus dan heb ik er ook wat aan, en ga ik het gebruiken, maar mijn moeder blijft maar pushen naar iets permanents, dus elke keer als ze het vraagt eindigt het een discussie, omdat wat ik wil niet goed genoeg is. Ze doet alsof zij het cadeau gaat ontvangen, terwijl dat mijn smaak niet is. Ik heb nu liever geen cadeau eigenlijk.
Ja ik niet. Maar vraag me soms af of het goed zou zijn om dat wat meer te doen. Ik ga volgens mij een beetje een soortgelijke wereld in als jij en als ik zie hoe andere mensen op hetzelfde punt in hun carriĆØre als ik berichten plaatsen of hun prestaties highlighten krijg ik echt een soort error in mijn hoofd en tegelijkertijd word ik onzeker want ja misschien hoort dit er wel bij, dat kut-geshowcase :S
Maar goed hoe dan ook āik heb een 8 voor mijn scriptie en ga nu stagelopenā ja als ik het zou willen weten zou ik je profiel wel aanklikken he, dit klinkt als een appje naar je moeder.
Ik heb voor mijn verjaardag cadeaubonnen gekregen, maar er staat nergens aangegeven hoeveel geld er op staat. Waarom schrijven mensen dat er niet op, dit is toch onhandig. Bij 1 bedrijf moet je het bij de klantenservice opvragen als je het wil weten. Ik wil het weten maar daarna pas bepalen wat ik er van kan gaan kopen.
Ik heb te snel, te veel water gedronken en nu kan ik niet slapen omdat ik misselijk ben
Dat mijn vriendinnen laatst allemaal verhalen uit mijn verleden gingen ophalen toen ik echt nog een muts was, en zeiden dat ik de ābenjaminā en ā het projectielā van de groep was. En dat zij me dan moesten ābemoederenā. Voelde me echt beledigd eigenlijk, want afgezien van het feit dat ik nog niet 100% tevreden ben met mijn werk vind ik wel dat ik veel bereikt heb in de afgelopen jaren qua studie,rijbewijs, uit huis gaan, samen wonen etc., en zij zijn nog allemaal bezig met hun rijbewijs, studie, wonen nog thuis etc. (Niet om lullig te doen, zei er ook niet echt wat over, maar dacht het wel).
Dus snapte echt niet waarom ik het projectiel dan ben omdat ik soms een beetje afwezig kan zijn en een muts was in mijn verleden? Goed, een beetje petty dit maar vond het echt lullig gewoon. Ik zei toen ook van:ā Nou, jullie zitten anders wel vaak bij het projectiel thuis te chillenā , en toen werd 1 vriendin een beetje boos/beledigd ofzo, maar dan denk ik⦠jullie begonnen toch of niet? haha. Nou ja goed zit me nog steeds een beetje dwars.
Aan mijn vriend en zijn niet bestaande zoekskills. We hebben een pasje voor de container om vuilniszakken weg te gooien. Hij is deze regelmatig kwijt, zo ook vanavond. Hij had al gezocht en ākon hem echt niet vindenā. Dus ik het huis helemaal overhoop gehaald om dat kut ding te vinden, nergens te bekennen.
Uiteindelijk besluit hij mee te zoeken en vindt hem in ā¦zn portemonnee. Gast toen je zei dat ie kwijt was en je al had gezocht, was ik ervan uitgegaan dat dat de EERSTE plek was waar je zou kijken
Dat je op het forum blijkbaar geen grappen meer kunt maken zonder er een 10 paginaās lange disclaimer bij te schrijven
I feel ya! Zonder grappen al 5 keer zo een kutpas aangevraagd in de 2 jaar dat we hier wonen. Hoe moeilijk is het om m terug te leggen als je m gebruikt hebt? NOU HEEL MOEILIJK DUS!
Mijn kat maakt sinds kort zelf deuren open. En hij maakt mij nu dus steeds wakker om half 5/5 uur, waardoor ik vervolgens niet meer in slaap kom. Zo mega irritant. Daarnet deed hij het voor het eerst terwijl ik beneden was, toch wel knap moet ik zeggen hahah.
Daarom staan hier de deurklinken van sommige kamers naar boven. Anders zitten die draken zo binnen.
Ja dat wilde ik ook doen inderdaad, maar ik krijg die stomme deurklink niet los Misschien mijn vader maar eens vragen hahah
Als er ergens een pinnetje inzit moet je eruit halen.
Maar inderdaad. Bij ons staan de klinken ook omhoog.
Mijn ouders hadden op een moment een draaiknop. Omdat de katten die sowieso niet open kregen
Dat de basisschool kinderen blijkbaar al vakantie hebben⦠wat een gejank en geschreeuw op straat zeg. Inclusief de moeders die erboven uit komen.
Ja er zit een soort pinnetje ding in die je eruit kan schroeven. Maar dan, hoe hard ik ook trek, krijg ik die deurklink gewoon niet los!