Waar erger jij je aan?

Maak eens een foto van beide kanten van de deurklink?

Ik zie dat ze een beetje vies zijn​:thinking::thinking: maar goed haha dit zijn beide kanten

1 like

9200000010473089

Misschien stomme vraag maar ik neem aan dat je hem wel geprobeerd hebt los te draaien met een inbussleutel zoals hierboven?

Veel deurklinken hebben ook nog een pinnetje dat je omhoog moet duwen (met een dun voorwerp), afgezien van een schroef. Ik heb een foto van mijn deurklink gemaakt en het rood omcirkelt. Hebben de jouwe dat niet ook toevallig? Want als die er zit en je haalt hem er niet uit, kun je trekken tot je een ons weegt. Ik kan het op jouw foto’s niet goed zien.

1 like

Jaa met die inbus heb ik al geprobeerd inderdaad. Ik denk dat dat rondje eraf moet en dat daar dat pinnetje onder zit. Maar goed dat krijg ik er met geen mogelijkheid af.

1 like

Aan de vriendin die zegt dat het boeken van een vakantie dra-ma is omdat ze niks kan vinden en alles duur is. Vind je het gek als je eisenlijst hoger is dan je budget, je half juli gaat boeken en volgende week al weg wil :roll_eyes:

3 likes

Dat mijn avocado bruine streepjes had, maar wel nog hard was. Nu is m’n fitgirl lunch van roereitjes met avocado niet satisfying en overweeg ik gewoon nog een boterham met chocopasta naar binnen te werken…

2 likes

Wespennnnn.

1 like

@Minestrone Ik wilde ook net wat gaan posten over wespen. Gelukkig heb ik er bij mijn woning niet echt last van (nog), maar ik had een paar weken terug wel eentje binnen. Alleen waar ik me echt aan erger is dat dit warme weer er blijkbaar voor gaat zorgen dat er in augustus veel meer wespen zijn dan normaal en ik vind die beesten zo irritant. Ik wil verdorie rustig buiten een drankje kunnen drinken en wat eten zonder dat overal wespen rond zwermen.

Ik ben echt een bodemloze put vandaag qua eten :rage:

Dat is echt mijn nachtmerrie, wespen binnen. Ik had vorig jaar een koningin binnen, dus die was dus ook enorm en toen heb ik mijn kat laten schrikken, omdat ik aan het gillen was :’)

2 likes

Oh dat is echt zo eng! Had je kat de wesp gevangen of durfde die het niet aan? Haha De wesp van een paar weken terug was wel redelijk groot, misschien ook een koningin, maar gelukkig kon 'ie niet langs de gordijnen. Ik kon de wesp alleen niet naar buiten krijgen dus toen maar dood gemept met een tijdschrift :frowning_face:

Nee, mijn kat is echt te lui daarvoor. Dus ik heb hulptroepen gebeld en die zeiden dat ik het rolgordijn naar beneden moest doen en dat die wesp dan vanzelf wel naar boven naar het raam zo gaan (gebeurde gelukkig ook). Doodmeppen durf ik niet, want ik ben bang dat ik dan niet goed mep en ze dan pissig worden en gaan steken.

(ik las net dat er dit jaar meer wespennesten zijn, dus god sta ons bij)

Oh gelukkig! Ja ik durfde 'm alleen dood te meppen omdat 'ie heel stil op de vensterbank zat, maar ik had 'm liever naar buiten geholpen. En meer wespennesten ja, helaas :sweat:

1 like

Mn collega neemt even een uur pauze ipv een half uur?!?!

Dat is wel de voorspelling nu het de afgelopen tijd zo lang zo warm is geweest

1 like

Dat m’n H&M-bestelling nog steeds niet verzonden is, heb 1,5 week geleden besteld… fuckers.

Dat de Rollercoaster Tycoon app helemaal niet chill werkt op m’n chromebook? Kan niet eens zoomen, wat is dit jongens :pensive: zo op verheugd

Oh ik erger me trouwens ook aan m’n vriend die klaagt dat hij zoooo brak is maar ā€˜paracetamol innemen is voor mietjes, je moet je brakheid accepteren’. Doe dat dan ook en zit er niet tegen mij over te klagen :roll_eyes:

2 likes

Dat er bijna bij elke vacature staat ā€˜op zoek naar een enthousiaste…’
Laat mij gewoon lekker niet enthousiast zijn ja.

36 likes

52 likes