Afzeggen en zeggen dat dat aan haar planning ligt
Ik heb hier nooit weet van gehad, maar blijkbaar zit er een klein percentage pus (of zoals ik het nu lees eigenlijk alleen maar witte bloedcellen, dat is niet per definitie hetzelfde als pus) in koemelk, om dan de overige 99,9% gewone melk ook te definiëren als pus lijkt me wat overdreven. Noem het dan puscocktail, of pus-infused, of ‘met een snufje pus’.
- Dat mijn werk wijzigingen in het werk heeft doorgevoerd zonder overleg
- Dat Appie verkeerde labels op producten uit hun bakkerij plakt
Mensen in Kruidvat die achteraan in de rij staan en meteen naar voren sprinten als er een nieuwe kassa opengaat. Ik vind dat zo asociaal, wat snap je niet aan “de eerst volgende in de rij”?
Haha ja, de hele substantie pus noemen is niet echt correct inderdaad, maar ik zou toch zelf nooit koeienmelk met mensenmelk vergelijken.
Hahahah gatverdamme wat een vieze verhalen hier, denk je even lekker ergernissen te komen lezen. Anyway, alle gekheid op een stokje: een ei ís toch gewoon menstruatie van een kip. Het is het resultaat van een cyclus van een kip. Dat is zo. Kun je vies vinden maar ja…
Dat ik godverdomme bijna overreden ben bij het oversteken van een zebrapad. De zebrapad van Amsterdam Centraal overstekend naar de boot die over het Ij gaat, is een van de gevaarlijkste want fietsers en brommers hebben letterlijk schijt. Ik keek nog naar links en rechts en de brommer komt met een noodgang op mij afgescheurd terwijl ik midden op de zebrapad aan het lopen ben. Het lijkt soms wel alsof die fietsers gewoon tering blind zijn en niet zien dat er een zebrapad is. Letterlijk schijt.
Ja ik ben heel erg geschrokken want het scheelde echt niks.
Gecondoleerd met je dode cavia. Balen man.
Of een grapje maken, kan ook.
Dat is voor mij iig het grote probleem. Het is al ongeveer een maand lang nauwelijks onder de 28°C geweest hier in huis. In de slaapkamer koelt het ietsje meer af maar nog steeds is het lang niet fris genoeg om bijvoorbeeld lekker te slapen.
Haha ik vond dit stiekem dus wel grappig
ik vond het vet grappig en het was ook het eerste dat ik dacht.
Aan mezelf en aan mijn vriend.
Ik heb hem gevraagd of hij mij een beetje in de gaten kon houden qua medicatie, of ik het niet vergeet en of ik er wel goed op reageer.
En ik ben dus mijn medicijnen thuis vergeten.
Zijn antwoord: ok
En ik erger me dus ook aan mezelf omdat ik er zo extreem op reageer
Nou dat doet de mijne sinds vandaag ook ineens, krijg ik van die reclames tussendoor met “spotify luisteren zonder reclames tussendoor? bladiebla” en dan denk ik EH JA ik betaal toch al gekken.
Het is buiten goed te doen qua temperatuur maar ik krijg het binnen gewoon niet koeler.
LOL mijn cavia… ik deal hier al mijn hele leven mee.
Erg he. Ik ben ook al heel de avond op google maps aan het bekijken hoe ik het centrum nog uit kan komen met m’n auto zonder al te ver om te moeten rijden morgenochtend.
Wonen in het centrum is echt top maar dit is toch wel een van de (weinige) nadelen.
Ik denk er eerlijk gezegd nooit zo over na. Het is een gegeven dat het is, dus ik leg me er maar bij neer. Ja, zelfs die 10 jaar dat ik letterlijk op de kermis woonde. Ben uiteindelijk alleen maar blij dat hier zoveel te beleven valt.
En het volk wat er tijdens deze periode in de winkel komt waar ik werk is ook echt verschrikkelijk.
Hiermee overtuig je iedereen