Snapchats & insta stories van optredens. Is echt niet boeiend voor anderen, alleen voor jezelf.
Heb in juni lenzen besteld, kreeg toen de 2e ronde maar had het abonnement gecancelled. Ze waren al verzonden. Niet ontvangen, 2 juli gemaild en zou geld binnen 5 wdagen terug krijgen. Vorige week gemaild zeiden ze oeps via PayPal duurt max 10 wdagen. Nog steeds niks. Wil haast niet nog een x mailen omdat IK me hier de zeikerd voel maar heb nog 32 cent op mn rekening en krijg morgen salaris dus ik wil dat geeeeeeld
Van de week zat ik in de auto met mijn raam open, voelde ik ineens iets tegen mijn arm aan vallen / vliegen, en dat zag ik vanuit mijn ooghoek naar beneden vallen. Gelukkig reed ik op een vrij rustige weg en zat er niemand achter me waardoor ik even goed kon kijken wat het nou was, bleek een wesp te zijn, die nu dus in mijn auto bij mijn (blote!) voeten en benen zat. Heb gelijk de auto half op de stoep geramd met alarmlichten aan en de deur open gedaan om dat beest eruit te werken. Brrrrr.
Ik zat net lekker in een flow op het werk. Zie ik dat ik een meeting heb. Zo geen zin in. Want dat is echt een onzin meeting, maar ik moet er wel bij zijn.
Huh pus? Moedermelk is toch ook geen pus? Sowieso zijn mensen die hun eetgewoontes aan je opdringen irritant, maar helemaal als je gegronde redenen hebt om daar niet aan mee te doen.
Een ei is toch ook geen menstruatie van een kip.
Dat is Green Hapiness bullshit ja.
Oh my god soms kan ik me zo ergeren aan mijn mede-veganisten, met zulke praatjes ga je toch nooit iemand overtuigen, dat werkt alleen maar averechts?!
Dat ik te lui ben om boodschappen te doen, waardoor ik geen brood heb. Dus heb vanmorgen 2 beschuiten gesmeerd en ik een bakje gedaan. Zijn ze godverdomme taai. Alsnog opgegeten, maar nu heb ik nog steeds honger.
omg deze foto hahahahaha <3
Maar koemelk vergelijken met moedermelk is dan ook weer geen goed argument denk ik. Is de mens niet de enige soort die de melk van een andere soort drinkt?
Ik ben geen vegan maar industriële melkproductie is best een trieste praktijk.
Mensenmoedermelk komt dan ook doorgaans niet uit zwaar ontstoken tepels van zieke mensen, die leven in onhygiënische omstandigheden. Is niet echt een vergelijking.
Ik zou iets gaan doen met een vriendin ( iets doen =iets voor haar waar ik bij zou helpen) om 3u. Dus ik ben ready to go al meer dan een uur. Alleen zit zij nog bij andere vrienden vam haar in een andere stad… ergeren is nog zacht uitgedrukt.
Afzeggen en zeggen dat dat aan haar planning ligt
Ik heb hier nooit weet van gehad, maar blijkbaar zit er een klein percentage pus (of zoals ik het nu lees eigenlijk alleen maar witte bloedcellen, dat is niet per definitie hetzelfde als pus) in koemelk, om dan de overige 99,9% gewone melk ook te definiëren als pus lijkt me wat overdreven. Noem het dan puscocktail, of pus-infused, of ‘met een snufje pus’.
- Dat mijn werk wijzigingen in het werk heeft doorgevoerd zonder overleg
- Dat Appie verkeerde labels op producten uit hun bakkerij plakt
Mensen in Kruidvat die achteraan in de rij staan en meteen naar voren sprinten als er een nieuwe kassa opengaat. Ik vind dat zo asociaal, wat snap je niet aan “de eerst volgende in de rij”?
Haha ja, de hele substantie pus noemen is niet echt correct inderdaad, maar ik zou toch zelf nooit koeienmelk met mensenmelk vergelijken.
Hahahah gatverdamme wat een vieze verhalen hier, denk je even lekker ergernissen te komen lezen. Anyway, alle gekheid op een stokje: een ei ís toch gewoon menstruatie van een kip. Het is het resultaat van een cyclus van een kip. Dat is zo. Kun je vies vinden maar ja…