Waar erger jij je aan?

Dat ik godverdomme bijna overreden ben bij het oversteken van een zebrapad. De zebrapad van Amsterdam Centraal overstekend naar de boot die over het Ij gaat, is een van de gevaarlijkste want fietsers en brommers hebben letterlijk schijt. Ik keek nog naar links en rechts en de brommer komt met een noodgang op mij afgescheurd terwijl ik midden op de zebrapad aan het lopen ben. Het lijkt soms wel alsof die fietsers gewoon tering blind zijn en niet zien dat er een zebrapad is. Letterlijk schijt.

Ja ik ben heel erg geschrokken want het scheelde echt niks.

1 like

Gecondoleerd met je dode cavia. Balen man.

24 likes

Of een grapje maken, kan ook.

Dat is voor mij iig het grote probleem. Het is al ongeveer een maand lang nauwelijks onder de 28°C geweest hier in huis. In de slaapkamer koelt het ietsje meer af maar nog steeds is het lang niet fris genoeg om bijvoorbeeld lekker te slapen.

Haha ik vond dit stiekem dus wel grappig

1 like

ik vond het vet grappig en het was ook het eerste dat ik dacht.

3 likes

Aan mezelf en aan mijn vriend.

Ik heb hem gevraagd of hij mij een beetje in de gaten kon houden qua medicatie, of ik het niet vergeet en of ik er wel goed op reageer.

En ik ben dus mijn medicijnen thuis vergeten.

Zijn antwoord: ok

En ik erger me dus ook aan mezelf omdat ik er zo extreem op reageer

Nou dat doet de mijne sinds vandaag ook ineens, krijg ik van die reclames tussendoor met “spotify luisteren zonder reclames tussendoor? bladiebla” en dan denk ik EH JA ik betaal toch al gekken.

1 like

Het is buiten goed te doen qua temperatuur maar ik krijg het binnen gewoon niet koeler.

1 like

LOL mijn cavia… ik deal hier al mijn hele leven mee.

3 likes

Erg he. Ik ben ook al heel de avond op google maps aan het bekijken hoe ik het centrum nog uit kan komen met m’n auto zonder al te ver om te moeten rijden morgenochtend.
Wonen in het centrum is echt top maar dit is toch wel een van de (weinige) nadelen.

2 likes

Ik denk er eerlijk gezegd nooit zo over na. Het is een gegeven dat het is, dus ik leg me er maar bij neer. Ja, zelfs die 10 jaar dat ik letterlijk op de kermis woonde. Ben uiteindelijk alleen maar blij dat hier zoveel te beleven valt.

2 likes

En het volk wat er tijdens deze periode in de winkel komt waar ik werk is ook echt verschrikkelijk. :triumph:

3 likes

Hiermee overtuig je iedereen

Overal onverzorgde zomervoeten
Ik haaaat voeten

13 likes

Mensen die, als er iets gebeurt, contact proberen te zoeken met zo’n grijns op hun bek.

7 likes

Misschien redelijk onterecht… maar waar ik stage loop is er nog een andere stagiair. Zij woont op fietsafstand, ik moet een uur met de trein. Elke dag om 17.30 (dat is officieel het tijdstip tot wanneer we moeten werken) vraag ik of ik nog iets kan doen aan m’n begeleiders en dan zeggen ze altijd nee en ga ik weg. Als ik dat niet doe mis ik m’n trein en moet ik een uur wachten. Maar de andere stagiair blijft altijd nog zitten, geen idee hoe lang, maar ben ook wel eens 17.35 weggegaan (dan moet ik echt rennen om m’n trein te halen) en dan zat ze nog steeds rustig. Ze zit dan ook eigenlijk niks meer te doen? Gewoon beetje op Facebook enzo meestal. Heb echt het idee dat ze zo een wit voetje probeert te halen ofzo en daar erger ik me aan

3 likes

De htm. Ben afgelopen weekend met de tram geweest en vond al dat er wel heel veel was gerekend voor die ene halte. Dus ik terugkijken in de ritgegevens stond er een incheckhale helemaal in scheveningen(en ik woon in Zoetermeer). En als uitcheck stond er centraal station. Dus ik teruggave reiskosten ingevuld bij de htm. Is het afgekeurd??? Met als reden dat de ritgegevens niet fout geregistreerd staan en het in en uitchecken dus goed gegaan is. Ik ben die dag niet eens in de buurt van die haltes geweest. Zwarte pad ben ik al meer dan tien jaar niet meer geweest. En belachelijk. Sowieso dat ze durven te beweren dat de ritgegevens goed staan. Hoe kan je in vredesnaam in 1 minuut van zwarte pad naar den haag centraal? Ik heb een klachtformulier ingevuld. Ben benieuwd of ik daar nog wat op ga horen.

Best wel slim van haar. Sorry! :grimacing:

1 like

Ik erger me aan mensen die niet eens 5 minuten willen omrijden om mij thuis te brengen, terwijl ik dat voor hen wel altijd doe. Zelf vind ik het altijd belangrijk om passagiers veilig thuis af te zetten, maakt niet uit of ik moet omrijden of niet maar andersom werkt dit blijkbaar niet zo? Iemand weigert nu om 5 minuten om te rijden dus nu moet ik een oplossing vinden. Snap het probleem niet maar geeft niet, ik ga het wel onthouden en dan zal ik de volgende keer ook weigeren. Lekker kinderachtig :woman_shrugging:

17 likes