Waar erger jij je aan?

Aan een collega. Normaal gesproken zit ik in de lunchpause bij een aantal collega’s aan tafel maar de laatste dagen heb ik daar geen zin meer in.
Dit komt door een collega die er altijd bij zit. Een paar dagen geleden was ik misselijk naar huis gegaan en ik moest dat aan haar doorgeven (zij viel in voor de collega die normaal gesproken de ziekmeldingen behandelt). Hoorde ik de volgende dag van mijn andere collega’s dat zij meteen nadat ik weg was het kantoor inliep en aan mijn collega’s vroeg of ik zwanger was.
Hallo??? Doe ff normaal stomme nieuwsgierige uil.

7 likes

Aan mensen die zich bemoeien met zaken die ze niks aan gaan. Op het werk eet ik tijdens de lunch wel eens een frikandel of kroket (ben niet voor niks n Vetklep). Zegt een collega net op een super veroordelende toon “ik zie jou altijd met een snack in de kantine”. Ten eerste is snack een kut woord, zeg gewoon frikandel. Ten tweede waar de FUCK bemoei je je mee, pas maar op ik douw die hele frikandel zo in één keer in je strot :rage:

36 likes

Ik vind het juist schijtirritant dat als je een auto hebt, dat mensen er altijd maar van uitgaan dat je ze wel even brengt. Een keertje is goed, maar ben je persoonlijke chauffeur niet.

12 likes

Kippen hebben geen baarmoeder en menstruatiecyclus zoals wij die kennen, om een ei de menstruatie van een kip te noemen klopt dus niet, eieren komen naar buiten, bevrucht of niet, en komen uit dezelfde uitgang als al het andere.

16 likes

Mag ik die ook? :two_hearts::grimacing:
Als je 'm met mij wil delen uiteraard

Haha true. Scheelt wel dat ik er ‘s ochtends als eerste ben (niet expres, maar als ik een trein later neem kom ik te laat) dus denk dat dat het goedmaakt?

Ja joh. Dat zien mensen ook echt wel. Ik ben altijd een van de eersten op mijn werk en dat moet iedereen altijd benoemen :roll_eyes:

1 like

@Sabr Ik moet dan altijd hieraan denken

32 likes

De lach van mijn over-over-over-overbuurvrouw. Die ik dus kan horen vanuit m’n eigen huis. Zo’n helse lach die je kippenvel bezorgt en dat ongeveer zo’n 16 keer per 5 minuten.

5 likes

Volgens mij hebben mijn onderburen hun huis verhuurd en nu zitten er allemaal Duitsers in hun tuin onder mijn slaapkamerraam naar elkaar te schreeuwen :roll_eyes: en ik heb morgen twee belangrijke dingen te doen waarvoor ik graag uitgerust wil zijn

Denk dat het ook echt wel opvalt dat jij om half 6 klaar bent met je taken en je nog vraagt om evt extra dingen, en dat zij nog langer bezig is met wat ze nog moest doen

Mensen die om half 2 weggaan als ze op bezoek hier ergens in de straat zijn geweest en dan eerst keihard “doehoeeeeei” over straat roepen en vervolgens nog moeten gaan toeteren ook nog. Iedere. keer. weer.

4 likes

‘Nog nooit eerder zoveel treinen op tijd als in eerste helft 2018.’
Gefeliciteerd NS, dat het jullie lukt om jullie werk te doen.

16 likes

Als een marge van vijf minuten wordt aangehouden, dan arriveerde zelfs 96 procent van de treinen op tijd.

HAHAHAHAHA hoe is dat op tijd? Een marge van 5 minuten??

24 likes

Omg ik heb het artikel niet eens gelezen maar dit is nog erger :joy:

Het feit dat ik voor de 1385484 keer dezelfde vraag in mijn inbox heb op het werk. Ik ga maar eens een standaard antwoord opstellen zodat ik steeds hetzelfde kan antwoorden.

Die 7,9% was dan mijn trein denk ik :unamused:

4 likes

Dat ik moet vloggen van mijn baas - oke het vloggen was mijn idee maar ik wilde niet zelf in beeld - en dat ik dus nu al 2u tegen mn eigen kop aan moet kijken.

IK VIND DIT NIET LEEEEEUK.

3 likes

De oplader van mijn mobiel werkt alleen nog maar als je hem in een bepaalde houding neerlegt :expressionless: en heb nu even geen geld om een nieuwe te kopen

Aan mijn kater, waarom doe ik mezelf dit steeds aan