Waar erger jij je aan?

Huhh hoezo moet je vloggen? Of heb je een super hippe baan? Haha

1 like

Ik heb ook een keer moeten vloggen
 zeker geen hippe baan maar dan heeft een of andere pipo op het hoofdkantoor weer een nieuw woord geleerd en ergens gelezen dat vloggen echt helemaal van nu is.

4 likes

Oh lijkt me echt irritant zeg! Wordt dat dan ook gedeeld met collega’s?

Dat een vriendin niet eens wil vragen of ik in een bepaalde groepsapp mag, omdat zij ook maar is uitgenodigd en dus geen rechten heeft (vindt ze zelf). Misschien is ze bang dat ik het haar kwalijk neem als ik er niet bij mag? Maar wat raar is, is dat ze veel van de dingen die in de app besproken worden dan weer naar mij appt. :confused:

Dat ik boeken besteld heb en van de 25 er 19 beschadigd zijn. Sommigen behoorlijk, anderen hebben kleine beschadigingen. :frowning:

Ja dat was ook echt alleen maar voor intern
 vond het zo stom. Liep ik daar met de selfiestick en m’n telefoon terwijl al m’n collega’s gewoon aan het werk waren. Weet nu wel dat een vlogcarriere niks voor mij is.

Haha ohh wat verschrikkelijk. Nou weet je dat in ieder geval wel weer inderdaad :joy:

Dat in de zomer de brug 2 keer per uur open gaat voor soms 1 zeilbootje
Duurt zoooo lang voordat ie weer dicht is

@Yzile @Woodkid ik heb zeker geen hippe baan, wel een enigzins “hippe” website. Ze willen DIY, tutorials en vlogs. Toen heb ik ooit gezegd: “goed idee!” Mijn baas verstond: “goed idee, dat wil ik heeeel graag doen want ik kijk graag vlogs”

Dus ik zat hier met een graftakken gezicht om half fucking 7 te filmen omdat er dan nog niemand op kantoor is “is wel leuk als ze onze werkruimte zien”

Oh, goed om te vermelden: ik raak nooit een fotocamera of editprogranma’s aan.

3 likes

Bso in de stad heeft een vossenjacht. En die loopt langs mijn huis. Kan nu niet eens met de balkondeur openzitten omdat er de hele tijd groepjes krijsende klotekinderen voorbij lopen.

4 likes

Zo mee eens. En dan ben ik maar 1.68
 :roll_eyes: Ik heb best veel jurkjes in de kast liggen wat bij nader inzien toch wat te kort is en dan denk ik hoe dan
 ik ben al niet heel groot ofzo.

(Maar ik heb maar een stoffen legging gekocht als oplossing zodat ik het toch kan dragen. Met een panty voel ik me toch wat te naakt.)

1 like

Mensen die “niet tegen airco kunnen”. Kijk dat de blazer op 20°C niet aangenaam is, dat snap ik, maar als je 'm gewoon op de laagste blaasstand, op een graad of 23°C zet, ga je echt niet ziek worden hoor.

15 likes

Ik heb die ergernis andersom. Supervaak als mensen meerijden zet ik ze precies af waar ze moeten zijn, of rij twintig minuten om zodat ik ze op het station af kan zetten, geen probleem. Maar dan kan er vaak nog geen dankjewel vanaf. Ga lekker lopen dan de volgende keer denk ik dan, als je niet een dankjewel kan zeggen.

4 likes

Dat alle vacatures die geschikt lijken voor mezelf in Amsterdam zijn. Ik wil niet naar Amsterfuckingdam.

17 likes

Ik heb niets om aan te doen. Ik ben zwanger en de zwangerschapskleding vind ik niet mooi. Bij de gewone kleding kan ik niets vinden wat niet te duur is, ik mooi vind en wat nog een tijdje gaat passen.

2 likes

Bij mij (astma) gaat het met airco voornamelijk om de droge lucht. Maar ik snap je frustratie zit zelf ook liever in een koele ruimte.

Echt he! Ik ben zelfs maar 1,59 en ik heb dit zelfs en heb echt geen maatje 36. Dus en een grotere maat en ik ben al klein. Dan moet wat een jurkje is voor mij, een topje zijn voor iemand van 1,70 met maat 36 joh. En ik ben echt niet mega preuts of zo maar je hoeft niet de hele dag tegen m’n punani aan te kijken.

5 likes

Ja hier erger ik me ook heel erg aan. Rot op met je Amsterdam.

1 like

Woordencombinaties zoals ‘grote-mensen-huis’ en ‘echte meubels’ alsof appartementen alleen voor jongeren zijn en huisraad van de Ikea van poepschuim is of zo. :yum:

15 likes

Ik was vergeten toe te voegen dat mensen dat gaan roepen als ze hun eerste rijtjeshuis hebben aangeschaft :stuck_out_tongue:

2 likes

Ja zo leuk, kom ook!

1 like