ja toen ik laatst in de trein zat zeiden werd bij elk station waar we vertrokken omgeroepen: het is nu tijd, dat betekent dat we precies volgens de dienstregeling rijden!
Nou knap joh
ja toen ik laatst in de trein zat zeiden werd bij elk station waar we vertrokken omgeroepen: het is nu tijd, dat betekent dat we precies volgens de dienstregeling rijden!
Nou knap joh
Aan mezelf. Ben ik eindelijk op vakantie: Kan ik geen rust vinden en ben ik blij zaterdag te vertrekken. Wat een saai eiland. En ook aan mijn vriend met zijn FOMO: elk fucking strandje willen zien. En aan mezelf, die dan weer autoziek word.
Ik hen hetzelfde probleem! Ben dit weekend huilend (leve de hormonen!) een zwangerschapswinkel uitgelopen⦠voelde mij echt een olifant in alles. Al die elastische stoffen zijn echt niet flatterend en geven mij zoān pyjama-gevoel.
Misschien maar eens een flinke lading online bestellen en in alle rust thuis passenā¦
Dankjewel, ga ook eens kijken! Is dat wat makkelijk met bestellen en terugsturen?
Haha ik denk dat ik weet waar jij woont want ik was daar vandaag met een vriendin. Ze hadden gele t-shirts aan?
Ze hadden alle soorten kleuren. Ik heb groepen in t roze gezien, groen, blauw.
Ohh haha. Die heb ik niet gezien. Maar een deel van de naam van je woonplaats heeft met water te maken denk ik. Lekker cryptisch maar denk niet dat je je woonplaats hier wilt hebben.
Godverdomme wat is het irritant om naar een film te zoeken in netflix. Wat boeit mij nou wat er trending is of nederlands of whatever. Laat gewoon een lijst zien van alle films.
Yep klopt haha
Voorpret en de herinneringen zijn altijd het leukst ja. Waar ben je op vakantie?
Bij mij in huis is het eindelijk een beetje afgekoeld en ik kon vandaag uitslapen. Was om half zes (!) wakker en kon natuurlijk niet meer slapen. Lig me nu al drie uur in bed te vervelen in de hoop dat ik nog even in slaap val.
Ik kwam hier om over precies hetzelfde te klagen. Ben nu een paar dagen met mijn ouders op vakantie en het is super leuk maar we delen een hotelkamer en ze snurken beide zó erg. Ik had na de eerste nacht al oordopjes willen kopen, maar vergat het steeds. Waardoor ik dus drie nachten wakker gelegen heb en gisteravond raakte ik zo gefrustreerd van het geluid dat ik echt heb liggen janken en me uit het raam wilde gooien. Beetje overdreven misschien, maar ik had echt het idee dat ik gek werd, het ging ook maar door. Hield de een op, dan begon de ander weer of ze deden het gezellig in koor. Blij dat ik vanavond weer in mān eigen bed mag.
Hoe doen mensen met een snurkende partner dit?
Ik ben denk ik een beetje te laat, omdat ik eigenlijk vooral kleding voor het mooie weer tekort kom. En in de uitverkoop kan ik weinig leuks (wat nog in mijn maat is) vinden. Maar ik houd ASOS zeker in de gaten.
Mijn verloskundige liep vaak op hakken. Ook als ze bevallingen deed, gewoon in leuk jurkje met hakken er onder. Haar hoorde je ook van verre aankomen
Wat frustrerend dat je zo slecht slaapt
Ja heb het vannacht ook nog even geprobeerd met sleep muziek, maar mān vaders gesnurkt ging er dwars doorheen. gelukkig hoor ik ze normaal gesproken als ik bij ze slaap bijna niet. Volgende keer maar gewoon oordoppen mee.
Klopt, ik ben op Zakynthos en vind het zwaar tegenvallen. Ben blij zaterdag weer lekker een andijviestampotje te eten.
Aaah zonde zeg. Ben er ook eens geweest, snap de hype ook niet zo haha. Hoop dat je toch nog een beetje een leuke dag hebt!
Ik heb laatst wel 1 rokje bij de WE gevonden die goed zit. Ik heb een jurk die ik ongeveer elke dag draag, zou zo graag nog zoān 1 erbij hebben, maar ik kan nergens 1 vinden. Het is gewoon een strakke midi jurk zonder mouwen, er was een tijd dat de winkels er vol mee hingen. Maar ik zal wel gewoon ook een beetje lastig en te kritisch zijn.
waarom viel het tegen?
Jammer
Ik heb van de week een korte broek mt 40 gekocht in de sale bij H&M.
Dus ik trek hem vandaag aan, en hij zit echt perfect.
Tot ik ga zitten. Dan ben ik ineens een Rollade die zich in maat 34 heeft geprobeerd te proppen