Waar erger jij je aan?

Mensen die met zielige verhalen komen om iets te winnen. Staan nu b.v. Op Facebook een actie waarbij de Harry Potter boeken kan winnen. De vraag is wat is je favoriete toverspreuk en waarom. Zijn er nog steeds mensen met zielige verhaaltjes, zoals: graag voor mijn zoontje die is tijdens de scheiding alle boeken kwijtgeraakt.
Hallo dat is de vraag toch niet???

11 likes

Ik moet soms winnaars uitkiezen bij winacties en dan kies ik altijd expres die zielige verhalen niet, vind het zo erg om zoiets te gebruiken om een prijs te winnen.

20 likes

Ik heb een keer meegedaan aan een prijsvraag en daarbij stonden ook weer de meest zielige verhalen. Ik had gereageerd dat mijn zusje die avond ging koken en dat ze altijd afschuwelijke dingen kookt. Ik heb daarmee toen gewonnen :joy:

26 likes

Mensen die commentaar hebben op wat ik eet. En dan indirect willen laten weten. Had honger want alleen om 11:00 brunch gegeten en zouden over ongeveer twee uur friet eten. Dus ik smeerde twee crackers en at ze op. Vraagt mijn vader ‘wil je dadelijk nu óók nog friet?’. Ja dat wil ik en leave me alone.

22 likes

Ik vond zakynthos ook niks. Kefalonia is 100x leuker.

1 like

De irritante broekmaten van de Bershka/Zara etc. Wat is nou het verschil tussen “skinny”, “slim”, “super skinny”, ‘jegging’, ‘super slim’ etc? Te veel keus tegenwoordig :tired_face:

3 likes

@Alicante @Sandroe @hummus

Wat is er dan zo erg aan? Wou dat ik dit eerder had gelezen, net 8 dagen Zakynthos geboekt in Oktober :grimacing:

Ik vond het wel prima hoor, maar ik lees vaak super enthousiaste verhalen erover en die snap ik niet zo goed! Denk dat het er ook aan ligt waar je precies zit. Ik zat in een dorpje vlak bij Laganas en daar was gewoon niet veel te doen. Heb wel ergens in the middle of nowhere de heerlijkste tzatziki ooit gegeten :stuck_out_tongue:

Oh oké! Wij gaan vooral om te relaxen. Af en toe een uitstapje. Zat je in Agios Sostis? Wij gaan daar namelijk heen en zit ook vlakbij Laganos.

Geloof het wel… Maar het is wel lang geleden dus dat weet ik niet zeker! Relaxen gaat vast wel lukken hoor!!

In mijn straat woont een zwaar autistisch kindje dat vaak gilt, maar de laatste tijd gilt hij de hele dag vanaf 7u ‘s ochtends en ik word er knettergek van! Het is ook echt zo’n inzingwekkende gil die door merg en been gaat.

1 like

Ja wij dus beide ook. Waren 2 jaar geleden op Kefalonia en dat was zooooooveel beter. Minder toerisme, mooier eiland, minder zwerfvuil en net zo goed schildpadden. Zakynthos is zwaar overhyped.

2 likes

Ik vond het te toeristisch, niet bijzonder mooi, veel afval waar ik me aan stoorde. Ik heb veel plekken in Griekenland gezien en zakynthos zou ik niemand aanraden haha. Maaar je gaat in oktober, dan is het in ieder geval niet vol met toeristen. Ik kan wel aanraden om bij Utopia te gaan eten!

Haha je kan mensen hun stories ook dempen hè. Ik heb zo ook iemand gedempt die een format aanhield voor stories elke dag… was áltijd (en nog steeds) haar kat -werk dat ze deed- avondeten - netflix wat ze dan keek. Echt elke dag hetzelfde :neutral_face:

1 like

Faithlynn :joy:
Ik hoop echt dat je die naam verzonnen hebt. Wat een monsterlijke naam :grimacing:

10 likes

Maar het is toch niet gek om binnen 24 uur reactie op jouw email te krijgen? Ik vind dat behoorlijk vlot. Je bent niet de enige die mailt. Als je direct antwoord wilt hebben kun je toch beter bellen zodra het kantoor open is.

3 likes

Dat COS mijn mail met vraag/klacht over mijn bestelling al 1,5 week negeert en ook de herinnering die ik begin deze week stuurde. De retourtermijn is nu bijna voorbij GRRRR schiet op!! Wat is dat voor service

Hahahaha neeeeee ik dacht dat je het had verzonnen, wtf

1 like

Bij faithlynn krijg ik een flashback naar toddlers en tiara’s :joy::joy:

2 likes

Net toen ik dacht dat Nafthalie the worst name ever was…

3 likes