Dat ik tour de jour wilde kijken even chill… is het darten nog bezig 
Dit filmpje van de king of fried eggs die dat dus absoluut niet is
- Die hoopjes peper??
- Draait ze om in de verkeerde volgorde
- MAAKT ALLE DOOIERS KAPOT
En die spatel werkt ook niet zoals ie wil…
Tandwieltje en dan verberg details! Beterschap!
Ik ben een paar dagen bij mijn vader. En hij heeft zijn tuin zo verbouwd dat de auto achter het huis kan staan. Als ik nu buiten wil zitten, zit ik op een verhoogd deel, zonder schutting, tentoongesteld voor het hele pleintje.
Bij mijn kruidvat is de bekende zelfbruiner uit het assortiment 
Ikea haalt de laatste tijd al mijn favoriete items uit het assortiment en ik ben het er niet mee eens verdomme…
Huilllloon
Ja bij mij ook
ik heb nu een andere van kruidvat huismerk, Bronzing milk oid staat erop. Werkt tot nu toe gewoon hetzelfde!
Zo herkenbaar. Heb ook jaren in het weekend gewerkt en niemand in mijn omgeving verder die dat deed. Dus dan weken we altijd maar uit naar vrijdagavond met als gevolg dat ik half gaar op mijn werk zat.
Dat de sfeer hier in huis steeds kutter begint te worden. Laat het snel bouwvak zijn.
Mijn moeder. Grootste bemoeial die er is en altijd overal een weerwoord op. Net weer in een hele discussie beland om niks. Echt grrrr.
En aansluitend de ergernis op mezelf dat ik me er steeds in laat meeslepen.
toeristen
Mezelf op vakantie. Hoezo kan ik niet gewoon genieten maar heb ik de hele fucking tijd stress om niks.
Ik stapte in een verkeerde trein en nu vallen er ook nog eens treinen uit 
Ik ben op vakantie met men vriend, en hij zegt over elke super magere vrouw ‘wauw die heeft een mooi figuur’. Zelf ben ik niet dik, maar zeker niet lang en mager, dus ik zei ‘wauw ik denk dat je me soms echt een dik zwijn vindt als je die vrouwen hun figuur mooi vind’. En het enige wat hij zei was ‘ja die hebben toch een mooi figuur of niet?’ Toen heb ik maar gezwegen en nu voel ik me dik en erger ik mij aan men lichaam en aan elke slanke vrouw dat passeert 
Wow wat stom dat hij dat zomaar tegen je zegt over andere vrouwen, ik vind dat echt niet netjes. Voel je alsjeblieft niet onzeker over jezelf, hij is degene die fout zit. Misschien helpt het als je aangeeft dat je het niet leuk vindt om zoiets te horen?
Lekker onnodig dat hij dat steeds moet benoemen. Maar jij vindt vast ook wel eens het figuur van andere mannen dan je vriend heel mooi? Dat wil dan toch ook niet zeggen dat je hem niet meer aantrekkelijk vindt? In ieder geval, probeer je er niks van aan te trekken, want je kunt er (nu) toch niks aan doen.
Ik zou wel aan hem aangeven dat dit je onzeker maakt en of hij dus wil stoppen met dat steeds te benoemen.
Heb je een iPhone? Dan kan het ook stof zijn in je oplaadpunt. Als je een paperclip opent of dat stokje gebruikt die voor de simtray bedoelt is, kan je heel makkelijk dat schoonmaken. Komt vaak heel veel stof uit en dan past je lader weer.