Waar erger jij je aan?

Sowieso haat aan de manier waarop ze hun content presenteren waarom niet gewoon zoiets als IMDB, Netflix :angry:

2 likes

Haha super droog

1 like

Stuur anders een berichtje via fb. Ik had dat ook met Monki en heb gelijk mijn geld terug gekregen

1 like

Jemig om twee crackers ook nog. Alsof je daar meteen tien kilo van aankomt ofzo…

Ik heb dit normaal gesproken ook altijd op mijn benen maar in de zomer is het bijna helemaal weg. Geen idee waarom :thinking:

Er zit maar 24 uur in een dag he. Kom je alsnog tijd tekort als je dit bij iedere achterlijke vraag moet doen.

7 likes

@hyde ik heb precies hetzelfde! Ook een vriendin die denk ik al 3x heeft gevraagd ‘huh wat heb je daar?’ :roll_eyes:
Het is dacht ik trouwens minder in de zomer, omdat je huid dan minder droog is.

1 like

Aan feit dat toen ik op het depot was (werkk bij de post) de tassen van de wijk waar ik in woon op het depot heb zien staan, maar er de hele middag nog geen postbezorger langs is geweest, en ik belangrijke post moet ontvangen (mijn stage-overeenkomst)

De nieuwe kruidvatreclame. Ze zeggen dat ze OVERAL zitten en zetten overal pionen op de afbeelding. Vervolgens zetten ze GEEN enkele pion in Limburg. Wat is dit???
Ik wil ze eigenlijk mailen hierover haha

10 likes

Van die mensen die onder een foto commenten ‘goede fotograaf :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zucht.

26 likes

Aan mezelf. Dat ik de dag voor dat ik op vakantie ga altijd mega chagrijnig ben en alles op iedereen afreageer.

Ik bond zakhynthos goed om te relaxen. En zijn volgens mij ook een keertje naar de hoofdstad? geweest, was ook wel leuk dacht ik.
Het is gewoon een klein eiland en het is maar net wat je verwachtingen zijn denk ik

Sta net bij mn fiets is gewoon mn fucking voorwiel gestolen? Neem dan gewoon mn hele fiets mee? Of blijf lekker van mn spullen af maar wtf heb je er nou ook weer aan alleen een voorwiel te stelen :triumph:

2 likes

Aan mezelf omdat ik zo tering chagerijnig ben. En aan mijn vriend omdat hij deels de veroorzaker is :sweat:

Dat wanneer ik cola zero zonder ijs bestel mij de McDonalds de helft van de tijd toch ijs erin krijg :mad:

1 like

Dat ik zo ongeduldig ben.

Ja. En ik spot zoveel blote voeten op foto’s/verhalen @ Instagram. V r e s e l i j k.

Anyway mijn ergernis; fruitvliegjes

7 likes

Misschien werkt: Nee bedankt ik heb al aids. Of is dat te grof.

6 likes

Dit! Vaak out of the blue zo’n update en het enige wat ik dan kan denken is; Thanks for the info maar wat moet ik hiermee? :thinking:

2 likes

Ik ooook mijn hele huis zit vol