Waar erger jij je aan?

Hahaha mijn gedachte: wat? Met voeten??

5 likes

Dat ik het leed dat een relatie heet nu niet zie, alleen het gelukkige relatie topic :sob:

1 like

Dat ik online gewoon niet kan vinden of er haaien in de film Adrift zitten, ik de trailer niet durf te kijken zonder het te weten van tevoren en niemand op Twitter ook reageert op de vraag.

Ik heb net 2 trailers gekeken, maar heb geen haai gezien! Als je me de link stuurt van de trailer die je wil bekijken wil ik het nog wel een keer controleren voor je.

1 like

Ik had geen specifieke trailer, die heb ik niet opgezocht. Zodra het over open water ging in de bios deed ik mn ogen dicht hahaha.
Dankje voor de moeite :slight_smile:

1 like

“We streken neer bij naam cafe/restaurant
“In het weekend vliegen we graag uit naar plek

Ben je nou een mens of een fucking meeuw?

55 likes

Dat we wakker werden van een mug, ik vier (!!!) muggenbulten heb en nu al een uur klaarwakker ben.

M’n kutbuurman die z’n muziek weer op vol volume aanzette na dronken te zijn thuisgekomen.

Dat er gisteren ergens in de buurt een feestje was. Om 0100 was er nog herrie. Ik was in staat de politie te bellen. Maar ik viel vrij snel weer in slaap.

Vervelend. Wat doet hij dan? Dit lijkt me ook irritant.

Dat mijn oma nu van alles van mij verwacht nu ik eindelijk vakantie heb. Dat ik daar heenga, dat ik bij die langs ga, en bij die, en dat doe, en dit doe etc. Mag ik verdomme ook eens een keer helemaal niks doen en uitrusten( wat ik echt heel erg nodig heb, want ik sta al tijden op het punt van instorten)

Klimop in onze tuin en vriend die het niet wil snoeien. En als ik het dan wil gaan doen vraagt hij waarom ik het nu wil doen?!?
Uhhh ja kan het ook in de winter doen wanneer we niet meer buiten gaan zitten koekoekkkkk.

Let er wel op dat als je het snoeit in de volle zon, het niet heel goed is voor je klimop!

Hahaha shit dit meen je niet?

Ja helaas wel :see_no_evil: je kan het beste september/oktober snoeien zodat de klimop zich nog kan herstellen voor de vorst periode. Of april/mei zodat hij nog kan herstellen voor de ergste warmte. Als je nu gaat snoeien krijg je mogelijk beschadigingen aan de bladeren omdat het te warm is.

1 like

Aan de andere kant, klimop is een niet te verwoesten, kernrampbestendige, allesinjetuinverdringende rotplant, zelfs z’n stam doorzagen is geen garantie voor de dood, hoe erg kan het zijn?

18 likes

Hahaha, klopt het is zeker een sterke plant. Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar de kans is groter dat je beschadigingen krijg aan je plant. Dood zal hij inderdaad niet gaan. Dus als je je er echt kapot aan ergert dat hij te groot/hoog is, kan je gewoon snoeien.

1 like

Hij ziet er toch al niet heel florissant uit dus ik denk dat ik het wel aandurf. Maar toch bedankt voor je advies :smile:

1 like

Oh nog een ergernis. Kruidvat bronzing bodylotion gebruikt en niet goed genoeg uitgesmeerd, resultaat: een van mijn benen lijkt wel vies ipv bruin. Weet niet of dit een verbetering is tov mijn witte benen :rofl:

2 likes

Hahah ik ben dus precies op het midden van mijn scheenbeen een plek vergeten. Heel charmant ook!

@Colaatje Doe er een beetje zout overheen! Daarmee kan je de knoflook echt heel fijn krijgen. Beetje puree achtig zelfs! En je kunt ook gewoon potjes knoflookpuree kopen, scheelt gedoe haha!

3 likes