Waar erger jij je aan?

Aan de andere kant, klimop is een niet te verwoesten, kernrampbestendige, allesinjetuinverdringende rotplant, zelfs z’n stam doorzagen is geen garantie voor de dood, hoe erg kan het zijn?

18 likes

Hahaha, klopt het is zeker een sterke plant. Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar de kans is groter dat je beschadigingen krijg aan je plant. Dood zal hij inderdaad niet gaan. Dus als je je er echt kapot aan ergert dat hij te groot/hoog is, kan je gewoon snoeien.

1 like

Hij ziet er toch al niet heel florissant uit dus ik denk dat ik het wel aandurf. Maar toch bedankt voor je advies :smile:

1 like

Oh nog een ergernis. Kruidvat bronzing bodylotion gebruikt en niet goed genoeg uitgesmeerd, resultaat: een van mijn benen lijkt wel vies ipv bruin. Weet niet of dit een verbetering is tov mijn witte benen :rofl:

2 likes

Hahah ik ben dus precies op het midden van mijn scheenbeen een plek vergeten. Heel charmant ook!

@Colaatje Doe er een beetje zout overheen! Daarmee kan je de knoflook echt heel fijn krijgen. Beetje puree achtig zelfs! En je kunt ook gewoon potjes knoflookpuree kopen, scheelt gedoe haha!

3 likes

Ik heb zelf deze! Maar je hebt heel veel verschillende soorten. Volgens mij staat het meestal in het gangpad waar ook de blikken gepelde tomaten etc. staan!

3 likes

wat een stom grapje, zowel humortechnisch als sociaal-maatschappelijk

8 likes

Dat mijn vriend nu afspreekt met mijn ex (lang verhaal) en ik hem moet brengen omdat mijn ex zei dat hij het alleen leuk vond als ze gingen drinken. En als klap op de vuurpijl dat mijn vriend mij vraagt wat hij aan moet doen en dat hij zelf denkt aan een blouse omdat hij er goed uit wil zien.

9 likes

Mensen die het hebben over een kind uitkammen/poepen, is gewoon niet grappig

4 likes

Ik erger me vreeeeeeselijk aan dat lawaai vd formule 1, of hoe dat stomme gerace ook heet. M’n vriend heeft de tv dan ook net te hard staan en al dat getetter eromheen. Voel me echt een zeurwijf dat ik er zoveel last van heb maar t gaat echt door merg en been dat lawaai :scream::scream:

5 likes

Je bent niet de enige… Ik erger me ook kapot aan het lawaai en die irritante Olaf Mol met z’n gekwek en hoe hij 7 uitspreekt (zeuvenn). Krijg er nu al de kriebels van :mad:

1 like

Raspen met een fijne rasp, werkt perfect!

1 like

:scream:

Hoelaat is dit houdbaar? En zet je het in de koelkast?

Hear hear

Hahaha precies dit!! Fijn dat er toch medestanders zijn. Begon me haast af te vragen of ik misschien niet goed tegen harde geluiden kan joh.

1 like

Ik heb nu al 2!!! x bij Lidl een matras besteld, eerst met CC betaald en dat ging fout en reservering geannuleerd blabla. Moest daar verdomme ook zelf achteraan bellen. Nu met iDeal, IS HET WEER FOUT EN MOET IK WEER ZELF BELLEN. Die verwerken de bestelling gewoon niet?! Tyfuslijers, ik wil die kutmatras gewoon hebben takkebedrijf.
‘Ja mevrouw, dit gebeurt normaal nooit, maar helaas nu bij u ineens 2x achter elkaar’

Dat collega’s ALTIJD iets te zeiken hebben over het rooster. Altijd. Om gek van te worden… (terwijl diezelfde collega’s die diensten zelf invullen en daarna klagen dat ze zoveel werken)

1 like

M’n vriend en ik hebben ruzie, dus we negeren elkaar voor 2 dagen al…

Ik ken de site ja, maar haaien staan er niet altijd bij helaas.
Maar ben geweest vanmiddag en er zat er niet 1 in :grin:

5 likes

Dat, als het heet is, iedereen dat even moet benoemen. Alsof ik het niet weet of merk… en t gaat niet beter als je erover klaagt.

3 likes