Ik zet het inderdaad in de koelkast, op het potje staat tot ergens in 2019. Ik heb dit potje nu een maand of 3 en hij is nog perfect, dus je kunt er een tijdje mee vooruit!
Dat het kassameisje bij de AH te beroerd is om zegeltjes te geven. Elke keer bij haar moet je het vragen. Echt geef mij gewoon mn restaurant zegels!!1!
Haha ik snap je reactie niet?
Ah fijn, dan ga ik daar naar op zoek!
Oh die kende ik niet . Sorry, onder een steen geleefd denk ik
Is het eindelijk koel genoeg om deuren en ramen open te doen, komt de bbq van de achterburen binnenwaaien
De reclame van kpn. Prima reclame, maar de naam Marietje. Niets mis mee maar het klopt niet in de reclame vind ik.
Dat ik tour de jour wilde kijken even chill… is het darten nog bezig
Dit filmpje van de king of fried eggs die dat dus absoluut niet is
- Die hoopjes peper??
- Draait ze om in de verkeerde volgorde
- MAAKT ALLE DOOIERS KAPOT
En die spatel werkt ook niet zoals ie wil…
Tandwieltje en dan verberg details! Beterschap!
Ik ben een paar dagen bij mijn vader. En hij heeft zijn tuin zo verbouwd dat de auto achter het huis kan staan. Als ik nu buiten wil zitten, zit ik op een verhoogd deel, zonder schutting, tentoongesteld voor het hele pleintje.
Bij mijn kruidvat is de bekende zelfbruiner uit het assortiment
Ikea haalt de laatste tijd al mijn favoriete items uit het assortiment en ik ben het er niet mee eens verdomme…
Huilllloon
Ja bij mij ook ik heb nu een andere van kruidvat huismerk, Bronzing milk oid staat erop. Werkt tot nu toe gewoon hetzelfde!
Zo herkenbaar. Heb ook jaren in het weekend gewerkt en niemand in mijn omgeving verder die dat deed. Dus dan weken we altijd maar uit naar vrijdagavond met als gevolg dat ik half gaar op mijn werk zat.
Dat de sfeer hier in huis steeds kutter begint te worden. Laat het snel bouwvak zijn.
Mijn moeder. Grootste bemoeial die er is en altijd overal een weerwoord op. Net weer in een hele discussie beland om niks. Echt grrrr.
En aansluitend de ergernis op mezelf dat ik me er steeds in laat meeslepen.