Waar erger jij je aan?

toeristen

1 like

Mezelf op vakantie. Hoezo kan ik niet gewoon genieten maar heb ik de hele fucking tijd stress om niks.

Ik stapte in een verkeerde trein en nu vallen er ook nog eens treinen uit :triumph:

Ik ben op vakantie met men vriend, en hij zegt over elke super magere vrouw ‘wauw die heeft een mooi figuur’. Zelf ben ik niet dik, maar zeker niet lang en mager, dus ik zei ‘wauw ik denk dat je me soms echt een dik zwijn vindt als je die vrouwen hun figuur mooi vind’. En het enige wat hij zei was ‘ja die hebben toch een mooi figuur of niet?’ Toen heb ik maar gezwegen en nu voel ik me dik en erger ik mij aan men lichaam en aan elke slanke vrouw dat passeert :cry:

3 likes

Wow wat stom dat hij dat zomaar tegen je zegt over andere vrouwen, ik vind dat echt niet netjes. Voel je alsjeblieft niet onzeker over jezelf, hij is degene die fout zit. Misschien helpt het als je aangeeft dat je het niet leuk vindt om zoiets te horen?

11 likes

Lekker onnodig dat hij dat steeds moet benoemen. Maar jij vindt vast ook wel eens het figuur van andere mannen dan je vriend heel mooi? Dat wil dan toch ook niet zeggen dat je hem niet meer aantrekkelijk vindt? In ieder geval, probeer je er niks van aan te trekken, want je kunt er (nu) toch niks aan doen.
Ik zou wel aan hem aangeven dat dit je onzeker maakt en of hij dus wil stoppen met dat steeds te benoemen.

2 likes

Heb je een iPhone? Dan kan het ook stof zijn in je oplaadpunt. Als je een paperclip opent of dat stokje gebruikt die voor de simtray bedoelt is, kan je heel makkelijk dat schoonmaken. Komt vaak heel veel stof uit en dan past je lader weer.

1 like

Wat? Doet hij dat normaal ook? Zou hetzelfde zeggen bij de eerste brede sportschoolhunk die je ziet en dan kijken hoe snel ie ophoudt

9 likes

@RupiKaur @Alicante @Snowman
Ja hij is self afgevallen en nu op goed gewicht en met een goed lijf dus ik kan er zelf niet veel over zeggen. Maar als ik zeg dat het me onzeker maakt zegt hij gewoon ‘als je er niet blij mee bent doe er dan iets aan’ dus ik wil me ook niet onzeker opstellen.

Ik zou inderdaad niet hetzelfde gaan doen als hij en andere knappe mannen aanwijzen, denk dat hij niet zou opmerken dat je dat dan juist doet omdat jij het vervelend vindt als hij het doet.

Hij kan wel zeggen ‘doe er wat aan’, maar dat is toch juist niet het probleem. Het probleem is gewoon dat je het niet prettig vindt dat hij allemaal meiden met mooie lichamen aanwijst en daar moet híj wat aan doen.

5 likes

Mn zwager die aldoor zijn sleutel van ons huis gebruikt terwijl we gewoon thuis zijn. Schrik me iedere x het apenzuur als er zomaar iemand voor Mn neus staat die ik niet verwacht. Zit nu met de hitte ook aldoor half uitgekleed beneden dus is wachten tot hij me met Mn bolle pens halfbloot slapen op de bank aantreft.

5 likes

Dat ik mijn afstudeerstage wil aanmelden, maar dat dat niet gaat vanwege een vakje dat maar 20 karakters mag hebben, MAAR IK KAN DAT HELE VAKJE NIET WIJZIGEN. Ze hebben het zelf ingevuld. :face_with_symbols_over_mouth: Morgen maar bellen, stelletje debielen.

Ik ga nu de aflevering van gister pas kijken! Ik hoop dat die Lonneke eruit is

1 like

Heb ik net een lekkere aioli ontdekt in de supermarkt, gaat ie uit het assortiment :sob:

Wat raar ook dat hij dat doet, een reservesleutel is toch voor noodgevallen, niet om op willekeurige momenten andermans huis binnen te wandelen? In je eigen huis moet je je toch vrij kunnen voelen om gewoon in je nakie rond te wandelen of, weet ik veel, seks in de woonkamer te hebben ofzo?

6 likes

Ja volgende x zeg ik er waf van. Nu ben jk iedere x zo van de schrik aan het bekomen dat dat me niet meer lukt.

1 like

Zo herkenbaar!

1 like

Sinds mijn ex niet meer in ons huis komt is het konijn zoooo vervelend. Eigenlijk heel zielig maar word er echt een beetje gek van. Ze heeft de hele tuin, overkapping en huiskamer om te rennen en nog blijft ze met het hek aan het gooien. Ben al een half uur haar proberen in het hok te krijgen en het is nog niet gelukt. Was eerst nooit een probleem. Wil gewoon slapen pff

Misschien mist ze hem? Is een konijnenvriendje niet een idee? Konijnen moeten eigenlijk sowieso samen zijn en dan heeft ze ook een maatje om mee te spelen ipv lastig zijn voor jou.

5 likes

Ja ze mist hem ook denk ik. En ze is een aantal weken geleden geopereerd aan de baarmoeder(om kanker te voorkomen maar ook zodat we haar kunnen koppelen) dus moesten nog even wachten met een vriendje uitzoeken. Ondertussen huppelt ze nog steeds vrolijk over het gras in het donker.

2 likes