Waar erger jij je aan?

Daar had ik het laatst met mijn moeder over. Het lijkt erop dat we steeds preutser worden en borsten vooral ook als iets seksueels gezien worden. Topless zonnen of geen bh aan wordt dan gelijk als iets pikants/geks gezien, in plaats van dat het gewoon een neutrale keuze is.

1 like

En idd; je moet van die ronde bh-vormige knoeperds hebben. Al merk ik dat ik wat dat betreft ook geïndoctrineerd ben en ik het bij mezelf ook mooier vind

1 like

Ja, ik zou niet naar het Amerikaanse model willen van preutsheid. We hebben gewoon allemaal een lichaam en de helft van de wereldbevolking heeft borsten, boeiend! Bloot heeft niet per se met seks te maken, het kan gewoon prettig zijn niet zo’n strakke bh/bikini aan te hebben

1 like

Dat IKEA hun onderdelen van verschillende kasten heeft vervangen. Daarnaast ook de kleur een tintje heeft aangepast.
En dat pax kasten met deuren scharnieren hebben waardoor niet alles past.

1 like

Dat ik broodje knak wil eten maar er achter kom dat het party knakjes zijn!!! irritant…

1 like

Dat mijn vriend mij altijd alles laat uitoeken. Lamme tak.

Mijn vader smakt altijd zo bij het eten van bananen. Krijg dan echt de neiging om iets naar z’n hoofd te gooien. De man is 54, eet dan gewoon met je mond dicht.

3 likes

UPS!! Grrr. Net zo’n ellende als DHL.
1 bezorgmoment en dan wordt het al naar een acces point gestuurd waar het vervolgens niet is. :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

nee, nooit! haha jij bent toch moeder of niet? hier ga ik natuurlijk geen ja op antwoorden

6 likes

@Twijfelaar please voor je eigen bestwil blokkeer hem op WhatsApp en ontvolgen op fb en insta. Je zal er van opknappen!

8 likes

Kinderen die werkelijk alles moeten benoemen.

“Achter ons zit een hondje. Oh het hondje kijkt uit het raam. Hee, er rijdt een bus weg. De buschauffeur is er nog niet. De buschauffeur heeft een koffer bij zich. De buschauffeur ging er weer uit.”

JE VADER HEEFT ZELF OOK EEN PAAR OGEN. Ik ben duidelijk nog niet klaar voor kinderen.

20 likes

Je bent zelfs Khaleesi haha, love it :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ik haat het als er op een menukaart sterretjes of andere tekens staan achter bepaalde gerechten, maar nergens staat wat het betekent.

13 likes

Dat ik naar een nieuwe auto aan het kijken ben, maar eigenlijk helemaal geen geld er voor over heb. Heb net een nieuw huis gekocht.

Nou het ligt ook aan met wie je praat, ik heb gewoon paar mensen in m’n omgeving gevraagd of het gek is als iemand geen bh draagt/borsten ziet door kleding heen. Reacties liepen uiteen van ja uh nee tuurlijk niet je draagt het voor je eigen comfort toch en ja het is zo normaal als je het zelf maakt, meisjes die de hele tijd roepen dat ze geen bh dragen zijn irritant. Heb t alleen aan vriendinnen, vrienden en familie gevraagd maar in mijn omgeving vond echt niemand het gek of raar of ongepast.

Nog erger als twee bejaarden dit doen gedurende een hele treinreis. ALLES wat ze uit het raampje zien bespreken “goh veel koeien zeg.” “Ja dit is het platteland” “ja daar heb je vaak veel dieren” “ja dieren.” “Wat is daar nou gepland, kijk, zou het mais zijn?” “Ja dat zou wel mais kunnen zijn.” “Is het nu het seizoen voor mais?” “Ja ik denk het wel, er staat immers veel mais.” “Goh” “ik heb in de krant laatst wat gelezen over mais.” “Ohja?” “Ja.” en dan gewoon de heeeele tijd zo keuvelen echt kapot irritant.

13 likes

En dan tijdens de ochtendspits en met ieder twee tassen en een petje op :’) WAAROM

PFf, ik ben voor twee festivals gecanceld door vriendinnen, apart van elkaar haha. hoe verzin je het :tired_face: ze hebben wel echt gegronde redenen hoor haha

en nu moet ik dus of alleen of andere mensen vragen, niemand van mijn andere vriendinnen kan. jeeemuug

1 like

Mijn vriend kijkt eigenlijk nooit series en nu heb ik hem eindelijk zo ver dat we samen zijn begonnen aan La Casa de Papel, maar hij wil er max twee achter elkaar kijken en ik wil gewoon maximaal bingen :weary: ben in staat om gewoon stiekem verder te kijken.

2 likes

Oh haha echt tien seconden na dit bericht zette hij zelf nog een aflevering aan. Ik neem dit terug!

4 likes

Die serie kan je ook niet anders dan bingen.

2 likes