Waar erger jij je aan?

Dat de rustige kinderen uit de buurt op vakantie gaan en de onhandelbare, schreeuwende asokinderen zes weken lang de buurt terroriseren.

Beterschap! Ziek je wel goed uit?

1 like

Vriend zou om 6 uur klaar zijn met trainen… Het is godverdomme kwart voor 8. Zit zeker stiekem ergens te bbqen.

1 like

Same! Maar hoopte wel dat zij zouden winnen, love them

Dat het zolang duurt voordat ik de 50 post heb, wil gewoon lezen en niet posten :see_no_evil:

3 likes

Ja heb er eentje gevonden! Thanks!

1 like

Ja ook gezien! Merci voor de tip, ben uiteindelijk voor een grijze gegaan (:

1 like

haha, daarom is dat natuurlijk ook ingevoerd. omdat er zoveel lezers zijn die alles willen meelezen maar zelf niet de intentie hebben iets te delen/posten.

3 likes

Haha ja snap het wel hoor. Maar wil graag alleen de lusten en niet de ā€œlastenā€ altijd en overal :nerd_face:. En gewoon lekker privĆ© zitten hier.

Het Engels van een politieagent in Wegmisbruikers: ā€œIn 10 days they do a decisionā€.

6 likes

Ja! en ik wil ook niet posten om te posten (okƩ deze comment valt er misschien een beetje onder he?:P)

1 like

:sweat_smile:

Dankje!! Ja ik denk het wel want heb vakantie! Maar hele lage weerstand icm lesgeven aan kinderen van alle leeftijden enzo doet me denk ik niet veel goeds :frowning:

Lastig! Ik sta ook voor de klas, maar ben eigenlijk nooit ziek. Probeer in elk geval genoeg groente en fruit te eten en goed te drinken, meer kan je nu niet doen, denk ik. Hopelijk ben je snel weer beter, zonde van je vakantie!

1 like

I know. Na bijna 10 jaar voornamelijk lurken op EGF zal ik hier proberen wat meer te posten

4 likes

Ik heb redelijk veel kleding geretourneerd bij de Hennes, maar het is nog steeds niet door hen verwerkt. Schiet toch eens op daarmee, nu staat er een heel hoog 'nog te betalen" bedrag en daar word ik nerveus van.

1 like

Dat het lijkt alsof mijn bovenburen aan het touwtjespringen zijn ofzo. Wat een pokkeherrie. Ik wil slapen :rage:

Was dus net bij een concert en er zat zo’n fucking gelukkige familie met aanhang voor me, die schoonzoon ook zich de hele tijd vet uitsloven voor die chick en constant met elkaar praten en aanraken, was echt ZO geĆÆrriteerd haha
Gelukkig m’n moeder ook :’)

5 likes

Duurde bij mij laatst ook super lang! Misschien dat het door de sale komt?

1 like
  • Ik ben omgeven door luide Britse toeristen met kinderen en ze skreeuwen de hele tijd naar hun kinderen en ik skreeuw ook naar hun kinderen maar die kinderen luisteren naar NIEMAND ook niet naar mij maar godverdomme Harry/Oscar/Annabel/Daniel NO ONE RAISED YOU LIKE THIS
  • m’n ruggengraat zit onder de schaafplekken en het doet fucked up veel pijn.
  • ik voel me lichamelijk intens kut en wil de hele tijd overgeven maar het lukt niet
  • zonnebrand op m’n gezicht geeft me een zweterig gezicht
  • de intro van de anime die ik kijk duurt intens lang
  • er is hier nergens decent vegetarisch eten
  • m’n gele short is verkleurd gvd
  • ER IS HIER NERGENS EEN GOEDE COCKTAIL BAR JEzus
2 likes