Waar erger jij je aan?

Je kan het ook op een andere manier brengen denk ik. Zij zegt toch dat het met haar huidige situatie anders gaat dan dat jij beschrijft. Waarom voel je dan de behoefte om daar tegen in te gaan?

6 likes

Maar dat is een mening. Dus dat is voor haar, op dit moment juist. Want zij heeft dat zo ervaren op de website tijdens het invullen etc. Het is niet alsof ze zegt dat een rode tomaat volgens haar blauw is.

2 likes

Huh sorry maar dit heb ik toch echt zo ervaren?? De ene vraag naar de andere vraag kwam. Ik heb vervolgens gebeld en je collega gaf mij zelfs gelijk, ze zei dat het inderdaad omslachtig was en dat ik het beste gewoon gelijk kon stopzetten. Dus wellicht begrijp je mij verkeerd, maar het is in ieder geval opgelost dus ik ben blij.

6 likes

Is goed, dan houd ik er ook over op :blush: daarbij is het ook al opgelost lees ik net

Ik volg Love Island via Videoland (en zij lopen achter) dus ik ontwijk alles hierover op internet om geen spoilers te krijgen. Nu scroll ik gewoon door Instagram en zie ik een plaatje van een van de stellen met de banner ‘winners’ erdoorheen :rage: Al die tijd alles ontlopen en nu weet ik al wie er winnen.

Alie Express :sob:
waar komt die extra E vandaan? :sob:

6 likes

Ik hang met deze temperaturen gewoon met m’n kop voor de ventilator, werkt wonderbaarlijk goed :grin: . Alleen wel goed op afstand blijven en voorzichtig zijn, anders krijg je dit :joy:

3 likes

Dat mijn moeder nu al twee keer half vragend heeft opgemerkt dat mijn vriend en ik altijd wel erg vroeg gaan slapen op zaterdag wanneer we hier bij mij thuis zijn.

MENS WAT DENK JE?!
Je weet heus wel dat we gaan seksen/neuken/wippen/ naaien/forniceren/copuleren/vrijen/horizontaal de limbo doen/ etc.

Gewoon vieze geile ordinaire seks.

Wil je nu per se dat ik dat ga benoemen?! :mad: :mad: :mad:

27 likes

Ja daar zit ik ook aan te denken:

Hey mam! Wij gaan ff vies hard ketsen! Veel plezier met tv kijken.

Misschien staat mijn moeder al te lang droog en is haar enige verzetje op het moment mijn seksleven.:cautious:

Ok dit heb ik niet gezegd.

10 likes

Dat ik het tattoo topic niet kan vinden.

Nou nee, en dat zeg ik ook niet. Maar ze veroorzaken zelf toch verwarring door het te hebben over een ontvangen bedrag van 0 euro? Ik kan best lezen maar ik snap dat veel mensen er geen bal van begrijpen.

1 like

Dat kan ik wel begrijpen. In ieder geval bedankt voor het uitleggen hier :slight_smile: (niet sarcastisch)

2 likes

Een collega is op een gender reveal party, en ik beleefde de hele avond via insta stories. Nou toen kwam het moment dat ze de ballonnen gingen doorprikken, maar m’n collega had er al een tekst bij gezet: it’s a boy :blue_heart: Hallo?! IK WILDE DE BALLONNEN AFWACHTEN. Spoiler, het hele moment verpest :roll_eyes:

11 likes

@Xiomara WOZ waarde kun je oine bekijken via https://www.wozwaardeloket.nl
Kun je meteen zien wat de waardes van je buren zijn. Kan heel interessant zijn.

1 like

Mijn ouders. Vriend en ik hebben de tuin helenaal opgeknapt, van een halve bouwput tot echt een prachtige tuin al zeg ik het zelf, en de hele buurt is al langsgeweest maar mijn eigen ouders hebben geen tijd. Ze zijn zeventig en een bezoekje huisarts betekent voor hen de hele dag bezig. Ik had echt gehoopt dat ze niet zo kut zouden zijn en even wilden komen kijken naar iets waar ik heel trots op ben, maar misschien os deze ergernis meer voor mezelf dat ik toch weer wat verwachtte.

3 likes

Volgens mij - tenminste, ik heb 't wel eens gedaan - kan je die terugbrengen naar de servicebalie van de NS (op de grotere stations) en dan kan je je geld terugkrijgen. Mij is dat wel eens gelukt. Vervelend zoiets, want het is niet een klein bedrag (dan nog zou het zonde zijn natuurlijk).

1 like

Dat mensen altijd zo hysterisch/aggressief doen naar insecten
 :unamused:

Ze doen je niks (9 van de 10x)en hoeven echt niet kapot. Laat ze gewoon lekker hun ding doen of zet ze buiten met een papiertje en een glas?

20 likes

Dat het naast mijn schaamlippen ergens is gaan schuuren. En ik ben ongesteld 3n zitten doet gewoon pijn. Aarghhh

hoe zoek je dan?

11

Dat de mango die ik nu heb geschild en in de blender heb gegooid nog niet rijp is. Eigen schuld, ik had het moeten checken alvorens ik een mesje tevoorschijn haalde.