Ah op die manier, Thanks!
Succes!!
Is dat een algemene pagina of die van ellegirls in Amsterdam? Denk dat eerste?
Ja idd de algemene pagina, heeft best veel leden maar dus ook een stel rotte appels
Ik heb zo slecht geslapen, mn vriend heeft me zo vaak wakker gemaakt (niet expres hoor, hij heeft veel pijn). Hopelijk is de dag gauw voorbij en kan ik lekker slapen
Ik voel me zo beroerd
Wat George dus zegt.
Oh dat heb ik ook, heel frustrerend. Duurt echt lang bij ze, volgens mij heb ik mijn pakketjes 3 weken geleden al retour gestuurd. Sowieso zijn ze traag, maar nu met de sale denk ik nog erger?
Oh echt? Haha ik woon in Nederland (Rotterdam) en ken verder niemand in mijn omgeving die zo praat, dus vandaar dat ik het wel een beetje apart vind. Maar kan wel begrijpen dat het in sommige regioâs wel normaal gevonden wordt.
Dat etentjes met mijn familie altijd in van die ordinaire vreetschuren moeten plaatsvinden omdat mijn broers niks lusten. Waarom ik voor een willekeurige vreetschuur ook nog eens 45 minuten moet rijden snap ik al helemaal niet.
Oh ja en mijn lieftallige gezinsleden houden ook liefst he-le-maal geen rekening met het feit dat mijn vriend en ik vegetarisch eten. Dit ârestuarantâ heeft één vegetarische optie en dat is pasta met tomatensaus en âseizoensgroentenâ. Rot een eind op jonge ik kom nie.
Zuid Spanje. Wel met familie, maar die vinden nog dat ik me aanstel als ik in een grafkist lig :â)
Ja, echt verschrikkelijk vind ik dat van mezelf. Weet ook niet hoe ik dat kan veranderen. Zelfs als ik duidelijkheid heb doe ik het. Heb jij dit ook?
Aan mijn werk. Ik heb geen fulltime contract maar ben wel fulltime aan het werk. Ik wil gewoon een dagje vrij⊠Zucht⊠Maar in de vakantie periode is dat onmogelijk
Veranderen naar KissTheGirl ?
Dat ik slap ben en dus iets moet eten, maar er is niets te eten in huis, dus naar buiten moet. En daar ook weer te slap voor ben, vicieuze cirkel.
Ik probeer buiten te werken maar er komen steeds wespen buurten.
Oh en de grotere ergenis is dat ik al 6 winkels af ben geweest voor wespenvangers maar alle verkopers kijken mij aan alsof ik gek ben.
Concert ergernissen:
- Mensen die er de hele tijd doorheen lopen te lullen (en als je er wat van zegt krijg je een grote bek).
- Mensen die denken dat ze een plek op de vloer hebben gekocht en niet voor je opzij gaan als je er langs wilt.
- Als het druk is: mannen die in het voorbij gaan het liefst zoveel en zolang mogelijk je lichaam betasten.
- Mensen die de hele tijd met hun telefoon in hun handen staan.
- Mensen die vooraan in het midden gaan staan (in/naast de pit) en dan gaan klagen dat iemand ze aanraakt.
- Mensen die de hele tijd SPELUH tussen liedjes door schreeuwen.
Oké dit was het weer voor vandaag.
Ik heb een gloednieuw paspoort met allemaal mooi lege bladzijdes en een visum aangevraagd dat in je paspoort geplakt moet worden. Haal ik mân paspoort op, hebben ze het visum gewoon random op bladzijde 14 geplakt. WAAROM niet gewoon op bladzijde 1. Straks staat alles door elkaar. Kan hier echt veel te slecht tegen en moet nog 10 jaar met dit paspoort.
Ik heb mijn nieuwe pas altijd supersnel! Echt binnen 2 werkdagen. Bij welke bank zit je?