Waar erger jij je aan?

Baantje trekken, volgende baantje trekken, de tussenlijn met een prop krant goed droogwrijven, volgende baantje trekken, de nieuwe tussenlijn weer met een prop krant droogvegen etc. Zo krijg ik het streeploos. En heet water met dreft gebruiken.

Zou tussen 4 en 5 door het ziekenhuis gebeld worden en ben op vakantie dus ben op de camping gebleven met mobiel in de aanslag. Maar nog steeds niks gehoord

Volgens mij loopt dat best vaak een beetje uit, zou zelf mss nog een half uur oid wachten.

Ja ik wacht maar tot half 6 en dan vind ik het mooi geweest

Dat zo veel meisjes tegenwoordig op instagram twee namen hebben. Bijvoorbeeld Lotte Geertruida of Janne Wilhelmina. Vind het echt zo dom.

30 likes

Ja! Dat haar :frowning:

1 like

Dat ik een continue tweestrijd heb met mezelf: ik vind dat ik vanalles moet ondernemen in de vakantie Ʃn ik vind dat ik ook moet uitrusten.

Wat ik ook doe, het voelt niet goed en wordt er echt niet goed van.

5 likes

Mag het op een forum wel?

8 likes

Ik had mijn jaarrekening van m’n energieleverancier gekregen, krijg 540 euro terug, yaay!
maar nu stond er ook dat mijn termijn bedrag naar 25 euro werd gezet, vond ik wel erg laag.
ff snel een rekensom gedaan, en dat is dus 15 euro te weinig per maand.
vind dat zo raar, zo moeilijk is die rekensom echt niet. heb ook geen goede ervaring met de klantenservice, maar goed, ze zijn groen en dat vind ik belangrijker dan 1x telefonisch contact per jaar…

1 like

Kan je het zelf niet omhoog zetten? Dat kan bij Eneco ieder geval wel. Ik betaal liever te veel dan geld terug te betalen.

Je kunt eventueel een elektrische kachel aanschaffen, want ik denk dat je een gaskachel hebt? Elektrische kachels vreten stroom maar dan ben je misschien alsnog goedkoper uit. En dikke gordijnen, scheelt ook iets.

ja, heb ik ook gedaan, lager dan wat het was, maar hoger dan wat voorgesteld was.

@Totoro
Ik snap jouw ergernis volkomen! dat is nooit leuk om te horen
Ik woon in een 3 kamer appartement, met blokverwarming, dus gebruik weinig gas. Dat scheelt al enorm!

Ah ja, als ik lees hoe groot je appartement is, is dat geen doen nee. Gelukkig heb je het niet snel koud. Ik ben een koukleum en heb ook in een oud huis (maar mini) met een gaskachel gewoond. Dat doe ik nooit meer!

2 likes

Mensen. Mensen zijn stom en bezorgen me vandaag hoofdpijn.

Zo herkenbaar dat laatste… zussen… :face_with_monocle::rofl:

1 like

United wardrobe. Iemand stuurt mij een verkeerd item; moest het zelf terug sturen en nu is het kwijt - 35 euro weggegooid voor niks

Bril verkocht aan iemand die blijkbaar op vakantie is en nu niet aan wil geven dat ze het item heeft ontvangen. 20 euro tegoed

Echt heel irritant als je skeere tijden hebt dit soort dingen.

4 likes

Mijn zusje die indruk probeert te maken op m’n vriend en ze is zo ontiegelijk irritant. Al twee weken lang moet ik haar irritante gegiechel aanhoren en al dat geslijm. Jezus hou op

Dit is echt geen goed Nederlands maar ben echt te geĆÆrriteerd hiervoor

1 like

Wat voor geluid?

Dat mijn werk op vrijdagochtend nog steeds niet de roosters voor aankomende week heeft gemaild. Ik heb meer te doen in mijn leven dan werken maar dan wil ik wel dingen kunnen plannen :mad:

Hahaha ik moet er nu opeens aan denken dat ik in de stad liep met m’n zusje en daar is een steegje met graffiti. Maar gewoon rare teksten. Eentje is bejaarden tegen racisme, maar ik zag ook een nieuwe: ik was hier, gr. Satan. En dat vond ik zo komisch, het idee dat satan zou afsluiten met gr. Ik zei toen: goh, ik vind gr niet echt iets voor satan en toen zijn mijn zusje: nee hij is vast meer van de vr gr, zo kut. Maar warme groet had ook wel gekund bedenk ik nu.

21 likes