Waar erger jij je aan?

Kan je geen anonieme bankpas krijgen die gelinkt is aan je account?

1 like

Je kunt ook met een identiteitsbewijs geld opnemen bij de bank, moet je even naar de servicebalie lopen. Dan heb je de komende dagen in ieder geval geld!

Mijn moeder met d’r kutopmerkingen die altijd over gewicht moeten gaan.
Bedrijven die je een laf mailtje sturen.

Als ik op whatsapp niet terug reageer hoef je me zeker niet via messenger te benaderen. Dan ga ik al helemaal niet meer op je reageren. Of men die je dan whatsapp gaan bellen. Echt chill of rot op ugh…

5 likes

Rabobank! Volgens mij zeggen ze daar ook dat het 5 werkdagen duurt maar de twee (of drie?) keer dat ik een nieuwe pas heb aangevraagd had ik hem echt heel snel. Dus hoop jij ook!

1 like

Wel in BelgiĆ« kan je in je bankkantoor vragen om een kaart zonder naam die gelinkt wordt aan je rekening. Van zodra je de nieuwe krijgt en gebruikt dan wordt de ā€œanonieme kaartā€ geblokkeerd

Marktplaatsmensen die te laat zijn, stuur gewoon even een berichtje als je later denkt te zijn…

1 like

Stinkende mensen in het ov

5 likes

Een oude vriendin die mijn naam verkeerd spelt in de app. Kom op, we kennen elkaar al 10 jaar en je hebt geen dyslexie, vind ik gewoon echt slordig. Weet alleen nog niet hoe ik het ga zeggen, voel me altijd zo’n bitch als ik dat zeg via whatsapp :sweat_smile: en het was ook een lief berichtje opzich, maar toch

3 likes

Kan je er niet zelf een maken? Met een geknipt plastic flesje ofzo?

Klote stoplichten die alle auto’s een extra ronde gunnen voordat ik als fietser in de stervenshete zon groen licht krijg

2 likes

Aanvulling:
Mensen die er langs willen als het druk en opgepropt is, dus je gaat wat opzij zover dat lukt tegen je voor-/achter-/zijbuurman(/vrouw) aan om ze er langs te laten, maar vervolgens blijven ze (de rest van het concert) staan op de plek waar jij net stond, zodat jij klem kom te staan tussen hun en de eerder genoemde buurman. Dit gebeurt me echt te vaak. Een keer stond ik zelfs op ƩƩn been zo van uhhh hallo wat nu, loop ff verder of zo?!
Ik ga nu niet meer altijd zo makkelijk aan de kant om mensen er langs te laten, ben er klaar mee. Dan maar asociaal.

10 likes

Een collega van mij doet dit ook continu. Terwijl ze het wel goed uitspreekt maar hoe ze het schrijft is met een totaal andere klank.

1 like

Het is continu zonder e (sorry).

2 likes

Niet op komen dagen.

:triumph:

4 likes

Dit heb ik ook. Mijn knieƫn zijn bruiner dan de rest. Ziet er echt niet uit haha

2 likes

Ik heb mijn agenda bij mijn ouders laten liggen en mijn moeder appt net of ze er nog even in moet kijken. Ik zeg van niet, zegt ze alsnog ā€œOh maar er staat voor morgen dit en dit om 20:00 uurā€. JA DAT IS PRECIES WAAROM IK NIET WILDE DAT JE ERIN KEEK. Dat is dus een date en nu heb ik een slechte smoes verzonnen dat die afspraak niet doorging (zodat ik een betere smoes kan verzinnen voor wat het is).

4 likes

En dan een andere keer zomaar langskomen. JAA IK WA ER DINSDAG OM 2 UUR MA U WAS ER NIE.

1 like

Dat mijn Albert Heijn maar drie smaken Hertog ijs heeft. Überhaupt maar iets van 10 verschillende soorten ijs.

Pure ellende hier.

2 likes

Ik heb m’n telefoon een tijd geleden op alleen trillen gezet en nu HOOR ik 'm zo vaak trillen terwijl het niet zo is.

4 likes