Niet de meest realistische ergernis maar ik wil zo graag naar Boedapest en volgende week komt op Sziget ook nog eens de Arctic Monkeys. Heb echt iedereen geprobeerd mee te krijgen, zelfs mijn ex, maar niemand gaat mee (en alleen vind ik te spannend)
Bij mij net zo. Dingen staan niet als uitverkocht, maar ik kan ze niet toevoegen. Wat een stelletje idioten daar bij H&M. Ik voel me echt niet gewaardeerd als klantā¦
Mijn ex plaatste ongeveer een x per half jaar een foto op instagram en nu vijf in een week van zijn vakantie met zijn nieuwe vriendin.
Het irriteert me omdat ik er steeds mee geconfronteerd wordt en het een raaaar gevoel opwekt.
We zijn goed uit elkaar gegaan en als we elkaar zien (niet vaak) maken we altijd een praatje, ik spreek zijn zusje en moeder ook nog wel eens dus vind het kinderachtig om hem nu te ontvolgen. Het zijn ook leuke fotoās en ik denk een leuk meisje maar het idee van hem met iemand anders blijft vreemd.
Om het erger te maken: gister in Amsterdam hing het het al in ƩƩn winkel en alles was al weg.
Zag ook per toeval ballonnen, baalde ook! Kan nu ook niks toevoegen.
Wat een amateurisme!
Oh, dat is misschien wel iets om in de gaten te houden voor volgend jaar!
@quantum dat zou ik inderdaad nog kunnen doen. Ben nu alleen aan het kijken naar ticketprijzen etc. maar ik had dit ook veel eerder moeten bedenken om het voordelig te houden haha.
Aan mijn buurman. Echt om de tien minuten haalt hij zijn neus op zoān snuivende manier op. Hij rookt als een ketter en doet dat altijd op het balkon. Hoor het buiten natuurlijk, maar ik hoor het dus ook gewoon als ik binnen zit. Word echt gek van dat geluid
Baantje trekken, volgende baantje trekken, de tussenlijn met een prop krant goed droogwrijven, volgende baantje trekken, de nieuwe tussenlijn weer met een prop krant droogvegen etc. Zo krijg ik het streeploos. En heet water met dreft gebruiken.
Zou tussen 4 en 5 door het ziekenhuis gebeld worden en ben op vakantie dus ben op de camping gebleven met mobiel in de aanslag. Maar nog steeds niks gehoord
Volgens mij loopt dat best vaak een beetje uit, zou zelf mss nog een half uur oid wachten.
Ja ik wacht maar tot half 6 en dan vind ik het mooi geweest
Dat zo veel meisjes tegenwoordig op instagram twee namen hebben. Bijvoorbeeld Lotte Geertruida of Janne Wilhelmina. Vind het echt zo dom.
Ja! Dat haar
Dat ik een continue tweestrijd heb met mezelf: ik vind dat ik vanalles moet ondernemen in de vakantie Ʃn ik vind dat ik ook moet uitrusten.
Wat ik ook doe, het voelt niet goed en wordt er echt niet goed van.
Mag het op een forum wel?
Ik had mijn jaarrekening van mān energieleverancier gekregen, krijg 540 euro terug, yaay!
maar nu stond er ook dat mijn termijn bedrag naar 25 euro werd gezet, vond ik wel erg laag.
ff snel een rekensom gedaan, en dat is dus 15 euro te weinig per maand.
vind dat zo raar, zo moeilijk is die rekensom echt niet. heb ook geen goede ervaring met de klantenservice, maar goed, ze zijn groen en dat vind ik belangrijker dan 1x telefonisch contact per jaarā¦
Kan je het zelf niet omhoog zetten? Dat kan bij Eneco ieder geval wel. Ik betaal liever te veel dan geld terug te betalen.
Je kunt eventueel een elektrische kachel aanschaffen, want ik denk dat je een gaskachel hebt? Elektrische kachels vreten stroom maar dan ben je misschien alsnog goedkoper uit. En dikke gordijnen, scheelt ook iets.
ja, heb ik ook gedaan, lager dan wat het was, maar hoger dan wat voorgesteld was.
@Totoro
Ik snap jouw ergernis volkomen! dat is nooit leuk om te horen
Ik woon in een 3 kamer appartement, met blokverwarming, dus gebruik weinig gas. Dat scheelt al enorm!
Ah ja, als ik lees hoe groot je appartement is, is dat geen doen nee. Gelukkig heb je het niet snel koud. Ik ben een koukleum en heb ook in een oud huis (maar mini) met een gaskachel gewoond. Dat doe ik nooit meer!