Waar erger jij je aan?

Mensen. Mensen zijn stom en bezorgen me vandaag hoofdpijn.

Zo herkenbaar dat laatste… zussen… :face_with_monocle::rofl:

1 like

United wardrobe. Iemand stuurt mij een verkeerd item; moest het zelf terug sturen en nu is het kwijt - 35 euro weggegooid voor niks

Bril verkocht aan iemand die blijkbaar op vakantie is en nu niet aan wil geven dat ze het item heeft ontvangen. 20 euro tegoed

Echt heel irritant als je skeere tijden hebt dit soort dingen.

4 likes

Mijn zusje die indruk probeert te maken op m’n vriend en ze is zo ontiegelijk irritant. Al twee weken lang moet ik haar irritante gegiechel aanhoren en al dat geslijm. Jezus hou op

Dit is echt geen goed Nederlands maar ben echt te geĆÆrriteerd hiervoor

1 like

Wat voor geluid?

Dat mijn werk op vrijdagochtend nog steeds niet de roosters voor aankomende week heeft gemaild. Ik heb meer te doen in mijn leven dan werken maar dan wil ik wel dingen kunnen plannen :mad:

Hahaha ik moet er nu opeens aan denken dat ik in de stad liep met m’n zusje en daar is een steegje met graffiti. Maar gewoon rare teksten. Eentje is bejaarden tegen racisme, maar ik zag ook een nieuwe: ik was hier, gr. Satan. En dat vond ik zo komisch, het idee dat satan zou afsluiten met gr. Ik zei toen: goh, ik vind gr niet echt iets voor satan en toen zijn mijn zusje: nee hij is vast meer van de vr gr, zo kut. Maar warme groet had ook wel gekund bedenk ik nu.

21 likes

Mijn kut blender , ik was pannenkoeken aan het maken…

45 likes

Aan mezelf en mijn luiheid.

Brrr dit is echt mijn grootste angst nu ik op het punt sta mijn job op te geven voor zo’n nieuwe die helemaal een logische stap, ideale keuze,… zou moeten zijn!
Misschien zijn je prioriteiten ondertussen wat gewijzigd en is de voldoening die je een paar jaar geleden erin dacht te vinden nu minder aanwezig?

In zoveel producten zit knoflook en/of ui :disappointed_relieved:
Ik vind dat echt zo niet lekker en 9 van de 10 keer krijg ik er nog last van ook

4 likes

Aan mezelf. Ik ben nu al een aantal keer opgestaan om drinken te pakken om vervolgens allerlei andere dingen te doen en dus niet waarvoor ik ging. Dus nog altijd geen drinken :sweat: Nu weiger ik nog eens op te staan, bang dat ik weer voor niks ga haha.

1 like

Ik heb een rugbrace gekregen en die duwt mn borsten echt onwijs omhoog :tired_face:

Een van de steegjes aan plein 44. Bejaarden tegen racisme hebben ze zelfs uitgebeiteld nu.

3 likes

De jongen die een paar stoelen verderop in dezelfde coupĆ© van die roomkaas met spek hapjes van AH zit te eten en daarbij zo hard aan het SMAKKEN is dat ik het nog kan horen :tired_face: en dan ook echt zo’n vieze kleffe smak gadverredamme

3 likes

Dat ik steeds de melding ā€˜actie voltooien met’ en dan samsung health of tag ofzo krijg. En het houdt maar niet op. Piep telefoon

Gadverdamme wat heb ik toch een hekel aan file. En dan hoef ik nog niet eens te rijden

Ja klopt! In mijn nieuwe functie is ook een erg soepel beleid rond thuiswerk bijvoorbeeld. En dan denk van ooh thuiswerk!! Maar ik ben echt bang dat ik gewoon dagen op de bank ga liggen dan :grimacing:

Ik leef al drie weken ultra gezond en voel me fitter, maar…

er is slechts 800 gram af

Damn

3 likes

Maagzuur. SEND HELP.