Waar erger jij je aan?

Zoals is aangegeven heeft hij in het kco ook vrouwen onwenselijk bejegend. Dus dat is bij zijn huidige werkgever. En er gingen wel vaker geruchten die eerder werden afgedaan onder “mediterraanse charme”

Het is inderdaad je inkomen. Ik heb zelf ooit al wel concerten geweigerd omdat ik dan naast een persoon moest zitten die een fascinatie voor borsten heeft. Daar had ik dus even geen zin in.

1 like

Ja las ik idd. “mediterraanse charme”… :face_vomiting:

knap dat je dat doet. ik zou het namelijk zelf wel echt lastig vinden. echt een irritante afweging die je dan gedwongen wordt te maken

2 likes

Misschien houdt ze niet zo van plannen? Ik ben zelf ook zo, bepaal het liefst gewoon die dag of ik wil afspreken of niet

Dat ik er heel veel moeite mee heb dat ik nee heb gezegd.

Waar heb je nee tegen gezegd?

Ik heb een wereldvreemde schoonzus. Ik kan niet langer dan een uur met haar optrekken of ik kom gek.

1 like

Bedankt!

Ik kijk Geslacht!. Die meneer van de SGP begrijpt het probleen echt niet :see_no_evil: in mijn ogen in ieder geval.

Er staat iemand voor mn raam te chillen en die heeft zoveel axe deo op dat ik het door het raam heen ruik (en ik woon op de 1e verdieping he). Heftig dit

7 likes

Jeetje wat asociaal :confused:

1 like

Dat fenomeen heet Treppenwitz of l’esprit de l’escalier! Vind ik prachtige termen, want pas later als je de trap afloopt bedenk je een snedige comeback

8 likes

Is het geen idee om een Milanese bandje te kopen? Ik heb dit probleem ook gehad, en heb nu zo’n zilveren band. Deze raakt soms wel los, maar kan je door de magneet eenvoudig weer strakker trekken.

Het oplichten kun je als het goed is uitzetten. Dit is de quick view optie.

Edit: ik heb overigens de charge, en ik denk dat jij de versa hebt? Volgens mij geldt het bovenstaande ook voor die

Twee weken?! Dat is echt idioot.

Maar, waarom plak je hem zelf niet? Een band plakken is echt niet heel ingewikkeld (youtubefilmpjes kunnen helpen). Bespaart je geld, veel heen en weer lopen, tijd en frustratie.

Ah oké, ja dan snap ik het wel. Hopelijk ben je snel van het probleem af!

1 like


Dit bandje kun je zo strak en los doen als je zelf wilt.

1 like

Ik heb dit ook gehad en bij mij kwam het door mijn velglint!
(Dit lint zit onder de binnenband om de rij met scherpe uitsteeksels van je spaken te bedekken). Bij mij stak er een stukje spaak alsnog doorheen en deze prikte steeds mijn binnenband lek.
De oplossing was heel simpel, even met een schuurpapiertje het velglint licht opschuren, zodat hij weer helemaal glas was!
Wellicht een poging waard :smiley:

3 likes

Haat aan harde avocado’s!

5 likes

Mensen die beloven om echt meteen de volgende dag te bellen en het dan niet doen (vooral bij sollicitaties). Zeg dat dan niet. Al zo vaak meegemaakt dat ik gewoon niet teruggebeld word?

1 like

Sowieso mensen die dingen beloven/toezeggen en niet waarmaken, grootste ergernis in m’n leven ooit! Gebeurt zoooooo veel :frowning:

Het is weer vrijdag, dus er is weer veel stress op het werk. Allemaal van die dingen die nu nog even gedaan moeten worden en niet kunnen wachten tot maandag.