Heb een Tweezerman gekocht want dat zou heaven on earth moeten zijn. Ik vind hem maar mwahhh en nu erger ik me aan mezelf dat ik in de hype getrapt ben.
Ik heb m’n haar in een middenscheiding, en aan de voorkant is het wat korter, beetje dit idee:
Alleen de voorkant dus. Maar er is 1 tyfus plukje wat nergens bij hoort, en daarom maar omhoog staat. Het is ook een wat korter en lichter plukje. Dat plukje wil ook maar niet groeien. Inmiddels plak ik hem met gel naar beneden maar is ook niet echt mooi ofzo.
Mijn blow die steeds uitgaat en een kut aansteker die mijn blow niet weer aansteekt.
Ik doe absoluut niet aan drugs en ik erger me eraan dat op een festival of feest iedereen daar altijd mega verbaasd over is en mij dan vervolgens gaat overtuigen om het wel te gebruiken. “Maar het is zo chill en dit en dat” ja, je bent de 100e al die me dat verteld maar ik wil het gewoon niet ja
Aan mijn moeder op dit moment
Buurman ik heb er vrede mee dat je jou huis wil verbouwen en dat die werkmannen starten om 7u maar dan hoef je zelf niet om 6u allerlei lawaaierige klusjes beginnen uitvoeren onder mijn raam.
Ik heb zelf een betere, en nooit iets kunnen vinden wat daar aan kan tippen. Nou heb ik sie al een jaar of 13 en ben ik bang dat ik die kwijt raak. De tweezerman doet gewoon wat ie moet doen en ia prima, maar ik had gehoopt dat ie nog beter zou zijn.
Mijn voorband die compleet leeg is. Waarschijnlijk poreus door de hitte geworden want heb hem buiten in de zon laten staan. Geluk bij een ongeluk is dat dinsdag de enige dag is, afgezien van het weekend dat ik niet specifiek op een bepaalde tijd ‘s ochtends ergens moet zijn. Hopelijk is ie gewoon leeg en is oppompen voldoende.
Heb al 2 keer deo opgedaan maar ik zweet nog steeds als een malle. NOG 1 DAG HITTE hallelujah
Mensen die niet kunnen discussiëren. Er worden hier meningen als feiten gebruikt. Als je dan vervolgens wat wilt vertellen, dan wordt er al voor je begonnen bent overheen geschreeuwd dat het niet waar is.
Ik had dit ook en dacht ook dat het door de hitte was. Heb 'm vrijdag of zaterdag opgepompt, maar toen ik hem gister wilde gebruiken was ie weer zo slap als iets dus denk toch lek
Mijn vriend en ik denken altijd dat we allebei gelijk hebben. Niet zo heel veel mis mee, want het levert veel goede gesprekken op. Maar waar ik mij echt dood aan erger is dat als ik er achter kom dat ik geen gelijk heb dat dan ook als eerste zal toegeven. Hij blijft volhouden, zelfs na bewijs, en dat ergert mij mateloos. Heb ballen en zeg gewoon: ‘Ja schat, je hebt gelijk.’
Aan mezelf. Ik kom elke dag een vrouw tegen die naast de stoep loopt, op het fietspad dus. Dat irriteert me enorm al slaat het nergens op haha loze ergernis dus
Dat ik m’n blikje Radler niet meekreeg in de AH omdat ik mijn legitimatiebewijs niet bij me had.
Aan m’n futloosheid met dit weer, heb totaal geen zin iets te doen of inspiratie
volgende keer kun je misschien een ander merk/type pakken met 0,0 procent! Smaakt hetzelfde maar in sommige radlers zit dus wel 2% alcohol (ik dacht vroeger eerst ook altijd dat het alcolvrij was nl)
Oh ik vind 0.0% echt een vies smaakje hebben.
Dat is het ontbreken van alcohol, jij kleine alcoholist
Aan mezelf dat ik met 34 graden bij de kapper momenteel zit onder de droogkap.
I know