Als ik zeg dat mijn vriend en ik condooms gebruiken (niet tegen jan en alleman hoor, maar als het over anticonceptie gaat) dan hebben mensen altijd helemaal medelijden met mijn vriend, maar toen ik nog de pil gebruikte vroeg niemand of dat wel chill was voor mij.
Nu ben ik wel erg benieuwd wat het produkt is. Maar je hebt helemaal gelijk.
Het gevoel wat in je oog te hebben is typisch voor een oogontsteking en dat kan inderdaad heel besmettelijk zijn, dus de vraag van je collega is eigenlijk vrij logisch!
Precies. Daarbij vindt hij het niet eens een probleem, want alsof wij daar niet over praten/overleggen.
Hij wordt door andere mannen soms zelfs weggezet als een soort ‘zielig watje’ dat hij dit ‘accepteert’.
Wat een onzin zeg (die mensen). Helemaal prima als je geen last heb van die hormonen, maar sommige mensen beseffen niet dat het ook super veel effect kan hebben op je lichaam/emotie. Wat een kut reacties dat hij dit ‘accepteert’. Fijn dat je zelf mag kiezen wat er in je lichaam gebeurt…
Ik heb de dag ervoor in het zand gesport en had toen ook zand in mijn oog gehad.
Ooohh ik vind deze zo geweldig! Ik heb al maanden een foto van ze op mijn telefoon
ik heb vandaag een festival en ik heb altijd dat ik op de ochtend van zo’n dag nooit meer zin heb?
ik moet er echt ff voor in de mood komen merk ik
Ik verf mijn haar al 15 jaar en het is nog nooit afgebroken… Terwijl ik het grootste gedeelte van die tijd cheape Kruidvatpakjes gebruikte. Stijlen heb ik ook een poos gedaan en ook daardoor brak het niet af. Dus dat hoeft niet bij iedereen zo te zijn. Maar wel rot als dat bij jou het geval is/was. Hopelijk wordt het nog beter.
Mijn zusje heeft een sproetje onder haar oog waardoor het altijd lijkt alsof haar mascara is gevlekt (is het meestal sowieso al een beetje). Vind ik persoonlijk heel irritant
Dat er nog zoveel websites zijn die op de tablet of op je mobiel amper werken. Voor mijn werk moet je je extra uren en vakanties aanvragen via een bepaalde website. Dat werkt dus niet op mijn mobiel en iPad. Moet dus iedere keer wachten totdat ik ergens een keer op een pc kan om dat allemaal te regelen.
Maagzuur.
Ik heb mijn tong verbrand aan te hete pasta. En ik heb een bloedblaar op mijn handpalm omdat ik een sleutelbos opving en een sleutel dus knetterhard met de punt in mijn vel schoot.
Dus alles wat ik eet doet pijn en alles wat ik vastpak voelt ook niet handig
Wat suiker op je tong doen helpt! Gewoon wat witte suiker
Ik erger mij aan de appie bij mij. Boter stond zo hoog en naar achter dat ik er niet aan kwam. De yoghurt stond helemaal beneden maar niet naar voren gehaald zodat ik bijna op mijn knieen moest om yoghurt te pakken.
Als ik de plek had , had ik ja gezegd! Maar dat heb ik helaas niet
Ja het zijn echt pareltjes. Ik zou ze ook in een berging moeten zetten en die is vochtig, geen strak plan. Ik heb er wel serieus over nagedacht vanmiddag. Wie weet is er een andere liefhebber binnenkort!
Aan het Amerikaanse geschreeuw in de film die m’n vriend zit te kijken. Altijd in die oorlog achtige films moeten die mannen heel overdreven schreeuwen de hele tijd
Oh wow ik wist niet dat dit werkte. Heb het net geprobeerd en voelt een stuk beter nu. Thanks!