Waar erger jij je aan?

Dat bijna alle leuke jurkjes zo gruwelijk kort zijn! Waarom?!? Niemand vraagt er toch om dat je niet eens meer je arm kunt optillen zonder in je blote gat te staan?! En met mijn 1.74 ben ik ook aardig gemiddeld wat betreft lengte volgens mij. Het lucht al op. Ga nu maar een broek zoeken.

7 likes

Jaaa i feel you! 1.72 hier maar alle ‘korte’ jurkes rokken of broekjes piept gewoon mn reet onderuit. En inderdaad als je met uitgaan ff de handjes in de lucht gooit is het helemaal geen doen

1 like

Heb je ook dat dit bandje randjes van truien verpest? Ik weet niet zo goed hoe ik dit uit moet leggen, maar omdat het magnetisch is trekt hij pluisjes aan en gaan truien rafelen…

@Cactusje @palmboom 1.69 hier en ook meestal te kort! Snap het echt niet, wat heeft een kledingwinkel eraan om te korte jurkjes te verkopen (er van uit gaande dat de gemiddelde Nederlandse vrouw 1.70 is en de jurkjes dus voor de meesten te kort zijn). Zijn er mensen die dat kopen? (nu is m’n bovenlijf ook wel lang in verhouding met m’n benen, dat scheelt misschien wel)

Gisteren in een winkel werd ik constant door de beveiliging gevolgd. Liep ik naar een tafel, dan liep hij langs. Stond ik dichterbij de deur, stond hij bij de deur. Zocht ik iets bij de shirts, liep hij langs terwijl hij nonchalant op zijn telefoon keek.
Beste meneer de beveiliger: Ja, ik heb een rugtas. Ja, ik heb hem over 1 schouder. Maar weet u hoe moeilijk een Eastpak opengaat? JE KAN MEER JATTEN MET EEN SCHOUDERTAS OF CANVASTAS!

5 likes

Ik kom alleen naar beneden gerend als de WiFi het niet meer doet, om de router te resetten.

7 likes

Ik snap ook niet dat er zo moeilijk gedaan word om een rugzak in de winkel.
Hoe opvallend is het als je helemaal je rugzak af moet doen om er iets in te stoppen.

3 likes

Ja, hier ook hoor. Zeg dan gewoon niets :confused:

Mannen van 50+ die proberen te flirten. Fuck off plz.

7 likes

Dit! Het valt echt veel meer op :S

1 like

Daar heb ik zelf geen last van.
Moet zeggen dat ik ook vaak mijn mouwen opstroop.
Maar er zitten geen pluisjes aan oid.

Wilde vandaag op het strand me boterham opeten en toen werd ik aangevallen door die kt meeuwen, ugh.

6 likes

Ik ken die reclame niet maar is dat niet de ‘grap’ van die reclame; dat de koffie zoooo lekker is dat zelfs pubers zonder WiFi blij naar beneden komen?? Of trap ik nu een open deur in? Sorry dan haha.

Omg ik dacht dat ik mijn manager verkeerd verstond toen hij me (in het Frans) ongenuanceerd meedeelde dat ik “misschien volgend jaar € 50 loonsverhoging” kan krijgen, maar het gesprek met HR wees uit dat ik het helemaal goed begrepen had. Een greep uit wat ik heb mogen aanhoren:

“Het maakt niet uit wie op jouw stoel zit hoor, jij of iemand anders.”

“Nou ja jij bent akkoord gegaan met dit loon he.”

“Nu ik je karakter zie snap ik wel waarom je zo reageert.”

(toen ik tranen in mijn ogen kreeg van woede)
“Als ik zou moeten huilen iedere keer ik erachter kwam dat iemand meer dan ik verdient zou ik heel wat tranen laten.”

:eek::eek::eek:

2 likes

Ik zit in de trein en in deze coupe ruikt het naar pis. Maar ik ben te lui om te verplaatsen. Dus eigenlijk erger ik me aan mezelfz

1 like

Holy shit wat onprofessioneel en idiote opmerkingen!

4 likes

What de fuck. Wat is het adres, dan zetten we heel dat gebouw in de fik.

5 likes

Hahaha alleen haar auto is genoeg hoor.

Is vast nog een bedrijfswagen ook :roll_eyes:

2 likes

Ok en ik zit in een stiltecoupé en er zit hier een moeder met twee kinderen en ze zijn fucking irritant? Ik ga zo verplaatsen en ook nooit meer in de stiltecoupé zitten, want het is nooit stil.

En die vrouw weet dat het een stiltecoupé is, want ze zei net wel dat haar kinderen “rustig moesten doen want het is een stiltecoupé.”. NEE IN DE STILTECOUPÉ HOORT HET STIL TE ZIJN.

8 likes

Wow dit is echt NIET oké, what the fuck!