Waar erger jij je aan?

Ik moest vanochtend naar Den Haag en toen was er urenlang een storing en kwam ik pas om 11u aan op werk. Nu wil ik naar huis en is er weer(!) een storing waardoor ik niet naar huis kan :mad:.

Dat er nog geen rookverbod is in buiten zwembaden. Er zitten overal om mij heen mensen te roken. Flikker op met je gore peuken.

16 likes

Ja, ik proef toch verschil. Ik vind die met 0,0 procent een stuk minder lekker.

3 likes

Ja dat traject inderdaad! Reis nu maar via Utrecht richting Brabant.

Dat ik hier in een groot, leeg park zit en dat er serieus een meisje 2 meter naast me komt zitten?? En dan nog luide YouTube filmpjes gaat kijken. Echt ik snap dit niet. Waarom?!

6 likes

Dit haat ik zo erg. Doe je moeite om een rustig plekje te vinden, komen er altijd weer van die malloten bij je zitten. Snap dit echt niet.

2 likes

Toeristen in Zuid-Oost-Aziƫ met van die rieten punthoedjes :face_with_symbols_over_mouth:

8 likes

Websites waarbij zo’n pop-up komt voor cookies. En dat ze dan alle cookies hebben opgesplitst in types cookies (functioneel, analytisch enz) met van die vakjes ervoor die aangevinkt zijn, en dat je ze dan niet uit kan vinken.

Doe dan gewoon bulletpoints of een andere vorm van opsomming, want dit wekt zo veel irritatie bij me op. Je denkt dan yes ik kan het uitvinken. En dan nee, geintje het kan toch niet. :angry:

16 likes

Je hebt daar speciale browser plugins als het goed is voor zodat je nooit meer die stomme pop-ups etc hebt

1 like

Moest vanmiddag even naar de huisartsenpost op mijn werk. Had last van mijn oog.

Maar die man had net gerookt en dan hangt hij met zijn drink adem boven je hoofd. Gaver. Zo onwijs smerig.

3 likes

Ik heb er gelijk 1 geĆÆnstalleerd. Bedankt voor de tip!

Zo mee eens! Bij ici paris doen ze dat ook…gekmakend gewoon.

2 likes

Iemand die ik volg op Twitter doet een inzameling voor een belastingaangifte. 1) ze speelt op de gevoelens van haar volgers 2) ze doet opeens alsof zij en haar man ā€˜o, zo dom’ zijn geweest, omdat ze creatief zijn en niet zakelijk 3) je kan een betalingsregeling treffen als je echt krap bij kas zit 4) ze heeft Lush-verslaving. Hoe duur is dat?!

5 likes

Verschilt per zwembad, hier geldt wel een rookverbod en hebben ze een aparte rokersruimte gemaakt die er heel armoedig uitziet.

1 like

Ik had een docent en die had elke week een ā€˜grappige edit’ van KEEP CALM AND…

… ask the professor
… read the chapter
… discuss in class
… be a grade a student

Om te huilen.

11 likes

Deze had mijn docent heel lollig tijdens een hoorcollege laten zien. Hij wachtte vol spanning af tot we zouden lachen, maar het bleef muisstil haha

18346

9 likes

Aan de muziek van de bouwvakkers hier op de hoek.

Maar je haar groeit ook niet sneller/meer als je niet stijlt of verft etc aangezien je haar uit je hoofd groeit en niet aan de punten. Dus of je nu 3x per dag je haar stijlt en maskers gebruikt of niet, het groeitempo blijft hetzelfde…

Maar het breekt minder snel af aan de onderkant als je lief met je haar omgaat dus je zou dan meer over moeten houden is denk ik de redenering :stuck_out_tongue:

1 like

De nieuwe leeromgeving van mijn onderwijsinstelling. Niet dat de vorige wel te begrijpen was, maar goed :rolleyes: Ik kan nu op geen van beiden informatie vinden die ik nodig heb.