Waar erger jij je aan?

Thanks! Ga ik daar straks even kijken (logisch eigenlijk, komt denk ik door de warmte -.-) @Fenayi; ga ik ook even kijken :slight_smile:

1 like

Ook niet bij livera?

1 like

@vladimir en soms bij de mannenafdeling kijken?

Ik zou gisteren op stap gaan met 2 vriendinnen en een van de 2 zou haar nichtjes meenemen. Alles is last minute afgezegd (als in, ik moest vragen wat de planning was en toen kreeg ik pas te horen dat er geen plannen meer waten). Uiteraard zag ik daarna op insta dat die ene vriendin alleen met haar nichtjes uit gegaan was…

1 like

Ik zag laatst mooie zachte grijze bij de hema.

Ik was deze week vrij en mijn huisgenoot heeft ook vakantie en ik erger me ZOOOO erg, ik weet niet eens waarom. Ik vind hem ook zo vies. Gister bijv. kwam ie om 2 uur z’n kamer uit (ik denk soms dat ie in een fles plast ofzo??). Er komt dan een lucht uit zijn kamer, niet te harden. Verder wast hij zijn handen niet als ie naar de wc is geweest. Oh en hij schijt 's ochtends en 's avonds en ik moet vaak precies plassen als hij net is geweest, waardoor ik in zijn stank zit en soms moet ik ervan kokhalzen. Verder woon ik hier nu 1,5 jaar en ik heb hem nog nooit zijn tanden zien poetsen.

En hij is aan het daten met een meisje van 18 (hij is 26) en hij zeurt altijd over vrouwen en hij denkt gewoon niet na. Laatst vroeg ik hem of hij de stofzuigerzak uit de stofzuiger wilde halen want ik snapte niet hoe het moest. Toen deed ie alsof ik dom was? HALLO ik doe alles in huis, ik koop alles, doe dat gewoon ff als ik dat vraag? Stomme aap. Hij ging pas op zn 24e uit huis, ik weet zeker dat hij gewoon nooit een poot uit heeft hoeven steken thuis. Als zijn moeder hier is gaat ze ook schoonmaken enzo, mijn afwas doen, ik vind dat super opdringerig.

Dat was het.

11 likes

Dat was het helemaal niet, ik wist dat ik dingen vergat:

  • Hij laat supervaak onnodig lampen aanstaan.
  • Hij veegt kruimels nooit van het aanrecht.
  • Laatst zei die “weet je waarom de bakplaat zo vettig is? was laatst ook al”, ik zo nee geen idee, hij “ja van vis ofzo” (hij eet geen vis, maw hij gaf mij de schuld). Ik zo eh ik heb de oven al een tijdje niet gebruikt. In plaats van dat ie dan even de bakplaat schoonmaakt??? Doet me echt aan kinderen denken die gaan zeuren over iets tegen hun ouders waar een SIMPELE oplossing voor is. En toen heb ik het maar schoongemaakt? Waarom eigenlijk?
  • Hij zit iets doms te kijken of te gamen met de deur van z’n kamer open, waardoor ik de deur van mn kamer niet open “kan” doen, terwijl het fucking heet is. Maar dan hoor ik van die domme geluiden. Oh wacht hij kijkt badminton :’) Ik ga zo ff het huis uit hoor pfff.
5 likes

Wat een kutactie zeg. Ga je haar daarmee confronteren?

Ah lief van je! Sterkte met en na de operatie :rose:

Ja had ook al gekeken bij de Hema, maar daar waren alleen van die hele dikke (wel fijn voor de winter, maar nu…) Thanks!

Kijk bij de Jysk! Niet echt de eerste plaats om aan te denken bij een badjas. Maar ik weet dat ze er daar best veel hebben.

1 like

Er werd dus net aangebeld, maar toen ik bij de deur kwam stond er niemand. En het is een afgesloten flat waar ik woon, dus ik vraag mij echt wat wie/wat dit was.

Aan mensen die hun winkelwagentje of kinderwagen pontificaal midden in het gangpad zetten in de supermarkt, zodat ik er niet meer langs kan met mijn mandje.

11 likes

Ok het was dus een of ander Nuon mannetje.

Ja, dan vind ik je ook wel een loser ja

1 like

Ik keek ook zo als mijn avatar

1 like

In Rome (maar in meer steden is het zo) aan al de toeristen die ondanks bordjes die vragen om je te bedekken tijdens kerkbezoek, tóch in hotpants/croptop/blote schouders die kerk in gaan. En het zijn er veel. Hoeveel moeite is het om even een omslagdoek mee te nemen in je tas en je gewoon aan de regels te houden. Dat iets voor jou geen heilige plaats is en dat jij het wel vind kunnen betekent niet dat het kan en dat het niet voor anderen wel een heilige plaats is die je dient te respecteren door je gewoon te bedekken.

Ik kon er ook te hard van genieten dat er een paar van deze mensen bij de sint Pieter geweigerd werden terwijl ze al een uur in de brandende zon in de rij hadden gestaan. Slechte eigenschap van mij.

30 likes

Wat stom zeg. Tinder is ondertussen toch al redelijk ingeburgerd?

2 likes

Mijn vriend en ik kennen elkaar ook via tinder, inmiddels al bijna 3 jaar samen en super happy :blush:

4 likes

Dit geeft me vertrouwen in Tinder! Ik zal doorzetten. Kaf van het koren etc.

10 likes