Vieze bierscheten van mn vriend
Echt ranzig ik word nog vergast
Ja en die geweren/bommen. Zo irritant
Ik heb al maanden een nieuw tvmeubel staan van de ikea, maar die van mij durft het ook niet aan om deze in elkaar te zetten.
Oke we hebben wel een baby waardoor we iets vermoeider zijn, maar kom op… Ik wil mijn mooie nieuwe (ha not so much) tvmeubel.
Kan je niet zelf ‘beginnen’? Mijn ex kwam dan altijd met paniek in zijn ogen aan rennen om de inbussleutel uit mijn handen te slaan (en het over te nemen).
Haha ja dat is wel een goed idee. Ik denk dat hij mij dan wel meteen gaat helpen ja. Niet om aan te zien als ik zo’n lastige kast in elkaar zet
Dat mijn vriend nog steeds in bed ligt te rotten terwijl we een leuke dag samen zouden hebben. Ik ga denk ik zo maar even stofzuigen
Hahaha wat een barmhartige mensen, we nemen jullie graag mee uit eten naar een restaurant van onze smaak
Oh dat heb ik ook! Ik bestel gewoon kip met champignons, dat is gewoon kip met champignons en wat andere groenten zonder gekke sausjes. Want zoetzure saus of pekingeend zijn ook mijn ding niet
Ik heb van gisteren veel mooie foto’s en nu erger ik me aan het feit dat ik niet weet welke foto op social plaatsen.
Komt eraan!
Hahaha gatver. Zelfde probleem gehad ook Philips.
Voortaan vergeet je niet regelmatig de onderkant vast te draaien!
Maar wie verzint dat dat die onderkant gewoon los kan.
Het lijkt zo op een gesmolten blender.
Iemand die ik ken zegt ook Balensia met zo’n slissende s ipv Valencia…
Maar vroeger zeiden de Vengaboys zelf toch ook Bengaboys? Of is mijn hele leven een leugen?
dat als je aan het dansen bent op een feest, lekker in je eigen element, veel mannen zomaar denken dat ze tegen je aan mogen dansen
Nee?
en o ja, mensen die steeds dikke gesprekken willen voeren op stap. nee? ik wil dansen, geen zin om steeds te stoppen en dan luisteren en de helft niet verstaan
dj’s die steeds door de muziek heen tetteren. nee? doe niet, ik wil muziek
nou dat waren mijn nee’s voor vandaag
Nu je zit gepest hebt zou ik bijna denken dat ik vroeger dat andere vriendinnetje was haha. Ik heb hetzelfde meegemaakt.
Aziaten in hostels.
Collega’s. Ik wil even geen koffie drinken of praten bij de automaat. Meteen een collega ja ze mag me niet meer.
Klopt, mag je niet. Maar ga niet zo kinderachtig doen. Het is 0730 op maandag ochtend.
Omg ja!! Dat praten!!! Staat de muziek hard, net MIJN nummertje, vraagt iemand: “En, hoe is het op je werk?” Aaaargh! En sommige mensen gaan dan serieuze gesprekken voeren maar mij verstaan ze gewoon nooit. Dus dat schreeuwen kost vet veel energie. Dan steek ik gewoon m’n duim omhoog en ga ik weer dansen haha. Maar serieus, een gesprek aangaan in de kroeg of weetikveel dat begrijp ik ook echt niet.