Waar erger jij je aan?

Oh op die manier haha. Maar zou dat echt zoveel schelen? Sowieso breekt haar toch niet echt snel (tenzij je verkeerde permanentjes laat zetten).

Mijn rugpijn was eindelijk wat beter nadat ik het hele weekend heb gerust, maar vannacht schrok ik wakker van een keiharde donderslag en nu loop ik dood te gaan van de pijn.

Blijkbaar zou het ook nog eens een hernia kunnen zijn, echt top weer.

Hier zou ik wel om stuk gaan eigenlijk

Dat zijn kutsituaties met die volle bakken, maar ik ben het wel eens met de mening van die FB-gekkies dat het mega aso is om die zakken er naast te zetten. Dat trekt heeeeeel erg ongedierte aan, zeker buiten waar een zak veel sneller scheurt dan binnen. Als hier dat ding vol is dan zou ik er nog eerder een vijfdubbele zak om doen en dan nog even binnen houden dan ik het naast de bak zou zetten. Ik zou dat van mijn buren hier ook absoluut niet kunnen waarderen. (verder geen oordeel over de wijze van communiceren via die FB, puur op het ‘wel of geen zak naast de volle bak’)

6 likes

Vervolg:
Mijn moeder was ervan overtuigd dat de chef de niet-veggie gerechten wel “veggie zou maken” (ze bedoelt waarschijnlijk gewoon het vleesje eruit halen maar DAT IS NIET HOE DAT WERKT MAM) dus heeft ze gebeld.

Blijkt dat ze hun geitenkaassalade en pasta met groenten genoeg vegetarische opties vinden.

Het verbaast me plots niks dat de vreetschuur in kwestie niet op mijn mailtje, waarin ik vraag naar de vegetarische en eventueel veganistische opties, heeft geantwoord.

3 likes

Dat het eindelijk is afgekoeld maar het in mn huis nog steeds zo warm is. Heb alles al tegen elkaar open gezet maar het helpt niets en ik zou niet weten wat wel zou helpen :tired_face:

Deel 3: mijn familie gaat liever zonder mij naar de vreetschuur op 45 minuten rijden dan naar een evenwaardige vreetschuur dichtbij mijn huis (ik probeerde een compromis te sluiten, weetjewel. Zij genieten van het eten, ik van het comfort geen 45 minuten te moeten rijden).

Aan mijn vriend met zijn vleesliefde. Ik eet de laatste tijd vrijwel geen vlees meer en ik had vanavond lasagne gemaakt met vega gehakt. Was super lekker en je proefde weinig verschil, expres niks van gezegd tegen mijn vriend vooraf. Hij vond het super lekker totdat ik achteraf zei dat het vega was
 toen was het ineens droger dan normaal🙄

13 likes

Nee nog niet, het was mijn baas die zelf een hernia heeft gehad die opmerkte dat ik alle symptomen vertoon en aandrong dat ik een afspraak maakte haha.

Beetje triest ook gewoon, het is 2018, krijgen zij nog groepen van 5+ zónder vegetariër/vegan over de vloer??
Nou ja nee want dan zouden ze natuurlijk eerst hun menu moeten veranderen :roll_eyes:

1 like

Facebookgroepen die te maken hebben met veganisme zijn hier echt het toppunt van in mijn ervaring.
Q: “Wat is een goede dierproefvrije mascara?”
A: “Waarom zou je mascara gebruiken. Als je je natuurlijke schoonheid omarmt, heb je dat niet eens nodig”

Q: “Waar kan ik product xyz kopen?”
A: “Neeeeeeee! Niet product xyz! Dat zit vol met E-nummers en dat zijn gIfsToFfEn!!!1!1!”

Oké oké, we begrijpen het, jouw lifestyle is superieur! :roll_eyes:

27 likes

Het lijkt wel alsof bedrijven steeds meer de nadruk leggen op ‘gezellig en sociaal’ ipv de werkzaamheden. Al die vacatures waarin het hele verhaal eigenlijk alleen maar doet voorkomen alsof iedereen daar beste vrienden is en het alleen maar de hele dag leuk is. Plus, bij mijn vorige baan ook steeds, al die ‘activiteiten’ als borrels, WK-poules, Eredivisie-poules met geld inleg etc. Ik zal wel super asociaal zijn dan, maar ik zit echt niet op dat soort dingen te wachten?

En het commentaar ook vooral als je dan niet meedoet: “Waarom ben je zo verlegen?” “Je doet je werk goed, maar je hebt niet echt karakter.” “Je moet gewoon meedoen met dit soort dingen, nu ben je zo nietszeggend.” Alsof het tegenwoordig gewoon een misdaad is om introvert te zijn, erger me er echt steeds meer aan. :roll_eyes:

23 likes

Aan de klantenservice van ABN, na een hele discussie heb ik de medewerker moeten uitleggen hoe iets werkt ipv andersom.

Ja valt mij ook op. Toevallig dacht ik daar vandaag nog over na, dat de meeste banen meer geschikt zijn voor extraverte mensen dan voor introverte mensen.

Leuk hoor, werk waarbij het gezellig is. Maar werk is werk en als ik niet voor die uitjes enzo betaalt word, wil ik er ook niet aan meedoen. Ook niet als ik er wel voor betaalt wordt overigens, maar dan doe je het nog ergens voor.

4 likes

Oh, ik heb nog meer ergenissen vandaag:

• ik heb al 3 dagen non stop honger en vooral trek in alles wat ongezond is
  • ik een pleister op mijn duim heb waardoor ik niet meer fatsoenlijk op mijn telefoon kan typen

aan die typische festivaloutfits van nu

die hippe gekke jongens. die hippe meidjes

ik weet dat jullie voorbeelden willen, kom ik nog op terug

32 likes

hahahahah ik had dat serieus getypt, over die blousejes. maar toen weer weggehaald omdat ik mezelf niet nader wilde toelichten
zo typisch dat sommigen ook gewoon precies weten welke outfits ik bedoel lol

3 likes

irritant vind ik ook die berlino gay sporty look die mannen hebben
weet iemand wat ik bedoel :stuck_out_tongue:

22 likes

Deet dat op mijn lippen komt. Kolere wat een chemisch spul. M’n lippen staan gewoon in de fik.

Ja precies, ik weet welk betere dingen met mijn vrije tijd te doen dan verplicht sociaal doen en/of er elke dag aan moeten denken om allerlei spelletjes in te vullen. Dat van de banen was mij idd ook opgevallen. Ben soms echt bang dat ik nooit ergens geschikt voor ga zijn omdat ik niet ‘leuk’ genoeg ben.

Ah jawel joh. Ik zou je zo te horen graag als collega willen. En met mij een groot deel van het forum denk ik. Extravert is niet hetzelfde als leuk, wij als introverten zijn ook leuk. Maar niet dag en nacht met honderden anderen. Ik weet niet wat voor werk je nu doet, maar een andere werkrichting zoeken kan misschien al helpen :kissing_heart:

2 likes