Gisteren was het lekker weer. Ideaal om weg te gaan. Vandaag regent het tering hard. Wanneer gaan wij weg? Juist vandaag. In de regen die niet lijkt te stoppen. Geen mogelijkheid om te schuilen. Niks. Maar er is al voor betaald dus we moeten vandaag gaan. Echt ik heb hier zo geen zin in. Tis ook niet dat het niet op voorhand bekend was dat het vandaag zou regenen
Ik wilde mijn plannen voor morgen afzeggen met als excuus een blaasontsteking maar geloof dat ik nu echt een blaasontsteking krijg:sob:
Haha ja en leuk ook dat bijvoorbeeld lijn 2 soms met zo’n grijze en soms met een blauwe tram aankomt en je dus van te voren niet weet of je kan pinnen of niet . Maar als je voor alle trams uitgaat van muntgeld zit je iig goed!
Ja pff stom gedoe allemaal. Heb t sowieso beetje gehad met die htm. Die sukkels stellen die incheckpalen niet goed af waardoor ik al meerdere keren ergens in den haag incheck terwijl ik in Zoetermeer ben. En dan mijn geld niet teruggeven, want na controle is gebleken dat alles goed stond…
alles gewoon retour afzender in de brievenbus gooien!
word ook schijtziek van post van vorige bewoners en dit is het enige wat werkt!
Gewoon zelf doen? Ikea kasten zijn over het algemeen geen rocket science.
Blijkbaar is dit wel een moeilijke, de Besta van Ikea.
We willen hem ook ophangen en dat schijnt ook een ding te zijn?
Denk dat ik wel zelf de kastjes in elkaar kan zetten maar de deurtjes dan weer niet haha.
Ooh besta heb ik ook. Die is helemaal niet moeilijk. Ik zou 'm gewoon in elkaar zetten en dan op de grond neerzetten zodat 'ie later opgehangen kan worden.
Als Ludo het kan
Geen smoesjes meer dus, als ik een middagje vrij heb ga ik het doen!
Hahhaa yes gurlll. Je kan het!
Collega’s die zich ziekmelden omdat ze een kater van drank of drugs hebben.
Ik haat het altijd als ik met mijn gezelschap bij Vapiano ben en ze dan pasta gaan bestellen
Dat duurt altijd zooooo tering lang
Mijn wasmachine die keihard piept als hij draait, echt zo’n snerpend rotgeluid. En ik heb echt geen zin om iemand te laten komen daarvoor
Maria hemelvaart.
Haar kan ik uberhaupt niet handelen. Ik snap echt niet dat zij een eigen show heeft gekregen.
Uhhhggg nee ongelooflijk. Zou denken dat iedereen haar uitkotst sinds MOOOOLTOOOOOOOOOLK
Oke hier komt even een hele zure opsomming:
- Ik zit op kantoor en hoor een collega die 5 meter verder zit ademen. ARGH
- Diezelfde collega is blijkbaar blind aan 1 oog. Vorige week had ik een oogontsteking en ik wilde daarmee niet naar huis rijden, ik had een ooglapje e.d. Zegt die collega ja ik rijd ook altijd maar met 1 oog. Ja eikel, jij bent het al je hele leven gewend, ik niet. Ik kies voor de veiligheid van mezelf en van andere op dat moment. Dan moet je niet zo stom gaan doen.
- Ik ben de laatste tijd verkouden. Nu zei 1 collega gisteren, nies maar om het half uur, dan weet ik dat je er nog bent.
Je eah alsof ik dit allemaal leuk vind!?!
Edit:
- Een collega vindt altijd dat hij gelijk heeft. Maar vaak weet hij niet hoe dingen echt zitten en wat de procedures zijn. Hij heeft een ondersteunde functie, maar doet daarin vaak dingen fout.
- Als we in de ochtend vertellen wat we gaan doen e.d. dan gaat hij tot in de detail vertellen wat hij heeft gedaan. Argh dat boeit me niet, is het af? Mooi, meer verteld de rest ook niet en meer hoeven we ook niet te weten.
Zeggen ze dat bij de ziekmelding? Ik vind dit eigenlijk niet kunnen.
Dat er altijd van die periodes zitten in mijn cyclus. Er is altijd zo’n periode dat ik heel blij ben met alles en er is ook altijd zo’n periode dat ik me kut voel, lelijk voel en mehh.
Driemaal raden in welke periode ik nu zit
Dat heel marktplaats en tweedehands vol staat met ikea Pax kasten maar net niet de afmetingen die ik nodig heb