Waar erger jij je aan?

Hahaja zouden ze dan ook allemaal met een perzik rondlopen? :smirk:

2 likes

Dit vind ik leuk om te horen, dankjewel! Had inderdaad graag meer collega’s gehad zoals jij. Maar ik werkte tot voor kort in de sportjournalistiek. Had alleen maar mannelijke collega’s en het mediawereldje is gewoon extravert, dus denk inderdaad dat je gelijk hebt qua werkrichting. Ga nu een medische studie doen en een ziekenhuis is sowieso al heel anders dan een kantoor. Hoop dat ik dan meer beoordeeld word op hoe goed ik ben in mijn werk ipv op mijn karakter.

1 like

Maar Armie mag dat.

Ah ja, journalistiek is ook een wereld waar veel extraverte mensen in werken denk ik. Dan ga je nu in ieder geval een betere kant op! En met je karakter is niets mis hoor, het is prima om introvert te zijn. Maar sowieso is op je werk beoordeeld worden belangrijker. Ik duim voor je dat je op een betere plek terecht komt!

1 like

Ik heb per ongeluk de chat geopend en nu staat er steeds een blauw rondje bij. IK WIL DAT NIET!!!1! Mijn hele scherm ziet er anders uit door dat kutbolletje :rage:

2 likes

Dat ik een mega grote aft op m’n tandvlees heb en die bij elke beweging pijn doet :weary: En er dat toch met m’n tong aan blijven zitten…

Aan mn 3e nacht wakker liggen

:tired_face:

Ik heb na vandaag 3 weken vakantie en ik erger me nu al aan de eerste dag terug op kantoor.

Zo, lekker gehad zeker?
Lekker bruin!
Heb je het leuk gehad?
Valt wel tegen dit zeker! x 100000 andere varianten

Mensen bedoelen het goed maar ugh

1 like

Love Stories x H&M. Lekker gister een event voor al die influencers organiseren, maar dan de gewone verkoop zo verprutsen.

5 likes

Mensen die BMI als individueel meetsysteem gebruiken.

2 likes

Wat is er misgegaan?

Ik erger mij zo hard aan mijn kinderachtige, achterbakse collega :slight_smile:
Wat lucht het op om dat even te zeggen :sweat_smile:

2 likes

Dat ik net 5,40 euro moest aftikken om 45 min baantjes te trekken in het zwembad :roll_eyes: Beter was het heilig water ofzo.

5 likes

Artikelen zouden pas om 08.00 beschikbaar zijn, maar waren dat al veeeeel eerder, waardoor alles al uitverkocht is. :sob: En er staan ook een aantal dingen niet online volgens mij. Sowieso staat het helemaal niet aangekondigd of zo met een speciale pagina? Wel beter voor mijn portemonnee.

1 like

Aan mensen die nu al zeiken over dat t gaat regenen, precies op hun vrije dag. Hou je mond.

2 likes

Ik kan het niet toevoegen aan m’n mandje. :thinking:

En ik vond bedrijfsuitjes/etentjes al niks. Ik wil gewoon werken en daarna redelijk stipt de deur achter mij dicht kunnen trekken.

6 likes

Ik had afgelopen dagen wat aan mijn oog. Iets van een zandkorrel ofzo. Heb daar oogzalf voor gekregen.

Nu heeft een collega een rood oog en die vroeg meteen of het besmettelijk was wat ik had. Ja euh. Gekke conclusie. Omdat ik al zei dat het een zandkorrel was.

2 likes

Ik heb het zo onwijs druk op het werk dat ik er uitstelgedrag van krijg. En dit ben ik helemaal niet gewend van mezelf :face_with_raised_eyebrow:

Niet de meest realistische ergernis maar ik wil zo graag naar Boedapest en volgende week komt op Sziget ook nog eens de Arctic Monkeys. Heb echt iedereen geprobeerd mee te krijgen, zelfs mijn ex, maar niemand gaat mee :cry: (en alleen vind ik te spannend)