haha dit is zo typisch dit flikt mijn vriend ook altijd. “Oh, ik vond het al anders smaken dan normaal…” Terwijl ie dan drie keer opschept bij wijze van haha zo vermoeiend.
Mensen die hun klachten bij de verkeerde persoon neerleggen.
Bijv een vrouw die tegen een vakkenvuller in de Albert Heijn gaat klagen dat de appels die hij aan het bijvullen is uit nieuw zeeland komen en dat toch wel slecht is voor het milieu.
Of bij mijn in m’n cafeetje komen zeggen dat het wel duur is voor een koffie. Ja vrouwke je hoeft t niet te kopen? Tis nie verplicht om een koffie te bestellen hè
Je had ook helemaal niet naar huis mogen rijden met 1 oog
Ik heb een vriendin die ik ongeveer x per half jaar zie. We kennen elkaar niet super goed en ook nog niet zo lang. Ik ken haar via mijn ex, haar vriend is bevriend met hem.
We hebben gewoon af en toe contact via social media en doen eens per half jaar ofzo een drankje. Ook a.s. week. Zij woont in de stad en ik niet dus ik rij eigenlijk altijd twintig minuten die kant op. MAAR ik drink dan gewoon ice tea en zij neemt altijd dure wijntjes en dan nemen we vaak snacks en dan komt de rekening en zegt ze altijd DEEL MAAR DOOR 2!!! Of betaalt ze en zegt ze tegen mij maak maar de helft over.
Dus ik rij al, ik betaal parkeerkosten én ik betaal altijd veel te veel op het terras.
Ik vind het heel awkward om dit aan te geven omdat we dus niet écht goed bevriend zijn. Gewoon redelijk oppervlakkig. Heb het idee dat zij dus ook niet in ziet dat ik elke x twee x zoveel geld kwijt ben dan nodig.
Dus nu ben ik al aan het bedenken hoe ik het deze week kan voorkomen .
Mensen in Amsterdam die een boot huren en daar zooo gezellig met alle friends in gaan varen en miljoen insta stories plaatsen hoe leeeuk het wel niet is
STOP
Vind het ook gek staan op broadly?
Dat sommige ‘grappige’ dieren filmpjes op Facebook echt wel zielig zijn en mensen die dan toch heel leuk vinden.
Rekening zelf betalen en haar een tikkie sturen (/vragen x bedrag over te maken). Als ze daar wat over zegt dat het veel is, zeg je oh ik heb gekeken naar wie wat bestelt heeft.
Misschien kan je dat zo doen?
Edit: ik snap je irritatie btw
Wow intens zeg. Zou er toch echt een keer duidelijk wat van zeggen, want zo te lezen hou je dit anders echt niet lang vol!
Zou er bijna om gaan verhuizen.
Ik fiets elke dag naar het station (6 min) en naar mijn werk (15 min) en het lukt maar niet om daar niet klam en bezweet aan te komen hoe doen andere dat, want ik voel me daarna heel muf.
Dit wil ik ook heel graag weten, ik had vanmorgen een zweetsnor
Zeg dat je moeder/broer/nicht ook een sleutel van je huis nodig heeft (bedenk een reden) en dat je graag die van haar aan diegene wilt geven. Dan komt ze in ieder geval niet meer zomaar binnenvallen.
Zoveel haat ja!!
SCHIMMELPLARKEN
IK JANK WHAHAHAHA
Hahaha omg ik moet ook hardop lachen!
Ik heb groepstherapie en 1 groepslid is echt heel erg egocentrisch en zit continue in de slachtofferrol. Echt een irritant mens. Ben blij dat ik over 2 weken stop
Zeg me aub dat ze die man wel kent