Waar erger jij je aan?

Iedereen hier wil altijd spellen spelen en ik haat spellen maar als ik niet mee doe ben ik ‘flauw’ dus ik moet altijd meedoen terwijl ik niet wil.

(Ik klink echt als een kind nu, maar ik haat het gewoon avonden te besteden aan shit die ik stom vind.)

4 likes

Nee maar ze verwijderen hun snaps van de vorige avond niet :’) heel slim ook. Op stage zei iemand trouwens wel dat het door xtc was en dan ook echt regelmatig.

Heb je enigszins kenbaar gemaakt hoe smerig dit is

2 likes

Ik zit al 30 minuten met een vertrokken gezicht naast haar, maar Annie is te druk met wrijven om dat op te merken. Gerrit trouwens ook

2 likes

Ik zou ook echt 1000 x gadverdamme erin gegooid hebben

3 likes

zo herkenbaar, iedereen begint altijd te zeiken dat ik flauw ben of zelfs dat ik niet tegen m’n verlies kan? ehhhh jawel dat kan ik juist heel goed, ik vind spelletjes spelen gewoon kut?

3 likes

ik ook. stel je voor dat je daarna daar gaat zitten.

2 likes

ZO smerig!!! ik zag laatst in de bus en iemand die achter me zit steekt gewoon d’r fucking blote voet naar voren tussen m’n stoel en die naast me in en legt hem dus NAAST me neer? En haar teennagels raakten m’n ARM aan???

WTF is er mis in je bolle kop echt als je dat doet? Direct iets van gezegd toen ze d’r poot daar neerplempte, maar later probeerde ze het NOG een keer? mijn hemel

34 likes

Drie potjes achter elkaar gewonnen, dat zal ze leren.

5 likes

Ik erger me altijd aan mensen (meestal meisjes/vrouwen) die een heel slap handje geven als ze zich voorstellen :confused: Ik vind het zo’n naar gevoel dat die hand dan zo uit mijn hand glibbert, ieh

41 likes

Ja :scream: Ik heb mensen direct altijd lager zitten als ik zo’n vies handje krijg. Terwijl het niet alles over iemand zegt, maar toch. Jakkes.

4 likes

Schaf een (tweedehands) elektrische fiets aan! Dat redt echt je leven

1 like

Oh help. Bij mij ook, ouders feliciteren mij bij de diplomauitreiking ook altijd met mijn diploma. Thanks, maar was 12 jaar geleden en ik word volgend jaar 30.

2 likes

GADVERDAMME

Ik vind die regel eerlijk gezegd ook een beetje onzin. Na een relatie van 10 jaar vind ik het ook niet oké maar een oude scharrel moet best kunnen toch?

12 likes

Als een goede vriendin van mij iets zou beginnen met een ex waarmee ik een lange, gelukkige relatie heb gehad zou ik het ook moeilijk vinden om nog hetzelfde met haar om te gaan. Vind ik ook pijnlijk.
Aan de andere kant zou het me weinig boeien als een vriendin iets zou beginnen met iemand waarmee ik een paar maandjes gescharreld heb.
Het ligt aan de situatie denk ik.

1 like

Ja dat bedoel ik! Als een vriendin van mij verliefd is op mijn ex en hij op haar, wie ben ik dan om te zeggen dat dat niet mag? Things happen…

4 likes

Dat ik vanochtend na een avondje werken lekker wat extra geld op m’n rekening had totdat KPN een telefoonrekening van €160 afschreef :unamused:

1 like

Mensen die geen vragen durven stellen en steeds maar ja knikken alsof ze weten waar je het over hebt en vervolgens fucking slecht werk afleveren.

:triumph:

3 likes

Mensen die altijd/heel vaak sorry zeggen om onbenullige dingen =( heel lief, maar heel irritant vind ik

3 likes