En wat vinden jullie van een van de vrienden van je ex daten?
Heb ik zelf niet hoor haha maar is dat weer een andere situatie?
En wat vinden jullie van een van de vrienden van je ex daten?
Heb ik zelf niet hoor haha maar is dat weer een andere situatie?
Voor mij zou het heeeeel veel uitmaken welke ex het is? Sommige exen zou het me echt geen reet uitmaken maar bij één ex zou ik het niet oke vinden.
Oke dit hangt er dus vanaf wie heeft wie gedumpt bedenk ik me net.
Zou ik gevoelsmatig wel vreemder vinden
Maarja ook dat kan gebeuren
Even een (anonieme) poll tussendoor:
Een relatie nemen met de ex van een vriendin van je is not done
0 stemmers
Een relatie nemen met een vriend van je ex is not done
0 stemmers
Grappig om het verschil in stemmen te zien tussen deze twee polls.
van het weekend poste ik een foto waarop het pannenkoekenbeslag over het hele aanrecht lag omdat de blender stuk was. Dus ik had een nieuwe besteld, oude in de container gegooid (is vanochtend opgehaald), want die was echt op na 9 jaar
Krijg net de nieuwe binnen, is het ALLEEN de fucking beker, niet de messen, niet de deksel
die moet ik dus OOK nog kopen
en de deksel hebben ze niet op voorraad. Kut philips.
Op de fiets met tegenwind ingehaald worden door mensen op een elektrische fiets
Sinds mijn ouders verhuisd zijn kan ik serieus nooit rustig als een zwerver op de bank liggen. Vind dat echt jammer.
Eerste woonde ze in een saai boerendorp dat niemand kende en nu dus in een dorpje waar veel mensen naartoe komen maar IEDERE DAG komt er wel weer een ex-collega/kennis/vriend/familielid/buurvrouw van mân ouders op het raam kloppen en dan komen ze koffie drinken etc. Maar dan lig ik dus lekker relaxed op de bank en staan er opeens 4 kennissen in de woonkamer. Vorige keer gebeurde dit 3 keer op een dag, ik begin bijna dat vorige saaie dorp te missen haha. Daar waren tenminste geen onverwachte bezoekers.
Misschien kan ik beter in een hutje op de hei gaan wonen als ik dit zo lees
Oh my wat een verschrikking, ben echt zo bang dat dit de toekomst wordt voor veel mensen rond de 30, gadverdamme wat een debiel gedoe. Alsof je superspeciaal bent als je daar mag wonen, dat maakt de verschillen tussen mensen en arrogantie van juppen alleen maar groter
Pikpraat melden!!!
Ja nee, das geen ministudio maar het gaat hier om MicrolivingâŠ
maar ik zat ook een op die site te kijken en volgens mij is een studio maar 581 exc. servicekosten?
Lijkt me kut om voor een elektrische auto te moeten betalen als je geen rijbewijs hebt -_-
Vooral als het van die geniepig lachende senioren zijn. Ik heb dit vaak als ik post loop, dus dan heb ik ook nog redelijk zware posttassen achterop, en dan komt er zoân Truus voorbij op haar elektrische fiets, die me dan nog even uitlacht. Tsja, Truus als jij dit gewicht moet dragen val je van die fiets af, maar daar mag ik dan niet om lachen.
Haha sorry slechte grap
Als ik er niet tussenkom bij een gesprek als ik iets leuks/interessants/toevoegends wil zeggen.
Ik erger mij voornamelijk aan mensen die mij onderbreken en niet naar mij luisteren. Mijn collegaâs doen dit soms. En dan gaan ze over op een ander onderwerp. Ik voel mij dan niet gehoord. Wij moesten een keer op werk aangeven, publiekelijk tijdens een bijeenkomst, wat we vervelend vonden qua communicatie en wat wij fijn vonden. Ik gaf aan dat ik het vervelend vind als mensen mij onderbreken. En toen zei een collega dat hij het voor de grap wilde gaan doen⊠want dat is blijkbaar grappig. Echt, I donât get it.
Ik kom bijna elke ochtend dezelfde jongen tegen en vorige week vroeg hij me hoe laat de tram ging en toen ik antwoordde bleef hij het gesprek met me op gang houden. Beleefd als ik ben (haha) heb ik het niet afgekapt alleen nu heeft hij elke keer de behoefte om met me te praten. Hallo, het is nog geen acht uur, laat me met rust.
Vanaf nu ga ik lekker mân koptelefoon opzetten 's ochtends.
Op jezelf gaan wonen?
OkĂ© nog een ergernis, ben op dreef vandaag. Zag net een foto van Thomas Berge en zân kind en die foto deed me realiseren dat ik me zo kan ergeren aan mensen die hun zonnebril te hoog op hun neusbrug hebben zitten (niks persoonlijks tegen dat kind maar die ergernis kwam direct naar boven).