Als ik op het werk de telefoon opneem, hoor ik vaak dat de beller nog tegen een 3e persoon aan het ratelen is, en dan moet ik daar zo tussenkomen met m’n "bedrijfsnaam goedemiddag u spreekt met nnln, … hallo … ? "
Focus je even als je iemand opbelt denk ik dan…
Doe ik al drie jaar haha maar ik woon niet in Nederland dus als ik op bezoek ben blijf ik altijd een paar nachtjes
Mensen die op alles wat je zegt, reageren met ‘wacht maar tot je kinderen hebt’ of iets dat betrekking heeft op kinderen hebben.
Voorbeelden:
ik - goh amai ik ben echt moe zeg
zij - moe? wacht maar tot je kinderen hebt, dan weet je pas wat moe zijn is
zij - zo raar dat er mensen later komen dan gepland en die hebben niet eens kinderen
zij - ik denk niet dat zij (laatkomers) vanmorgen om 6u zijn opgestaan
ik - oh jawel hoor, ik stond op om 6u om te gaan lopen
zij - wacht maar tot je kinderen hebt, dan ga je het missen dat je kon uitslapen
Wat als ik geen kinderen krijg? Of wil? Ga ik dan nooit kunnen weten wat écht moe zijn is?
snap dit ook echt niet. je wilde toch zelf kinderen, waarom dan bij alles verkondigen dat je leven veeeeeel zwaarder is met kinderen?
Ja dit is echt een plaag, mensen hebben altijd de neiging om op te bieden over hoe erg en zwaar hun leven wel niet is? Het syndroom van de dodere cavia lijkt het wel
Oh van dit soort mensen word ik zo recalcitrant.
Wat een pretentieuze lui, alsof jij als enige op de wereld een kind hebt en bovenmenselijke prestaties levert. Je bent hooguit gewoon erg doorsnee, maar je.brengt het alsof je een verzetsheld bent die een lintje verdient voor al dat afzien waar je zelf voor hebt gekozen. Con-stant. Elke dag. Stop.
Dat heb ik zo ook eens tegen een collega gezegd. Het werkt wel, maar ik weet niet of ik het per se aan zou raden.
Mijn broertje is geobsedeerd door z’n Google assistent. Ik hoor elke paar minuten “oke google” gevolgd door weer een random bevel door de slaapkamermuren heenkomen.
Haha dit vind ik echt heel grappig.
als ene anita mij nog 1 keer in tagt in zulke plaatjes geef ik haar een dreun voor haar harses
Ik krijg dat soort dingen ook steeds meer. Ook opmerkingen over zwanger worden en kinderen krijgen etc. En dat terwijl ik gewoon geen kinderen wil. Ik heb een erfelijke aandoening en wil dit niet doorgeven. Maar mensen blijven de hele tijd met die kloteopmerkingen komen. Ben laatst boos geworden op een collega die weer eens voor de zoveelste keer een opmerking maakte, maar toen was ik natuurlijk weer de schuldige en had madame niks gedaan
Van die mensen in het ov die me vet geïnspireerd aanstaren wanneer ik wil inchecken of iets anders futiels doe. Echt op zo’n manier dat ik bijna het idee heb dat ze er een column over gaan schrijven. Kan het niet goed uitleggen maar hoop dat iemand snapt wat ik bedoel haha.
Al 3 mensen/salons gemaild of ze mijn weave eruit kunnen halen en niemand reageert. IK WIL HET GEWOON VAN MN KOP AF
Dat als ik iets stuur naar iemand, bijvoorbeeld een plaatje van een mooie jas die ik wil hebben, dat mensen dan reageren met: “oh dure jas wel!”
MEEN JE NIET! Goh ik kan zelf ook prima prijzen lezen. Zeg gewoon of je hem mooi of lelijk vindt.
Je hebt het toch nog niet zo lang? Is het kut?
Ja, maar dat is sowieso een grote ergernis van me. Als ik dan bij een lopend buffet m’n ding doe en terugloop, of inderdaad gewoon iets doe, dat mensen me dan helemaal gaan aanstaren en kijken wat ik doe. Ik snap echt wat je bedoelt.
Nee heb ze nog niet zo lang, maar een weave moet je sws omhoog laten plaatsen opnieuw na een aantal weken! Maar ik word er zo gestoord van, het is echt heel erg veel werk en onderhoud. En omdat mijn eerste baan heel hoog is geplaatst is het best wel tricky om mn haar los te dragen en een staart is ook lastig.
Ik ga het eruit laten halen en dan maak ik er clip in extensions van
Nee en je gaat ook nooit ervaren wat echte liefde en geluk is… Aldus iedere ouder die ongevraagd zn input geeft als je zegt dat je geen interesse hebt. Prima dat jij het naar je zin hebt met de keuzes die je hebt gemaakt, Hilda maar ik vermaak me ook prima met mijn incomplete, minderwaardig liefdeloze bestaan
Omg ja zo herkenbaar dit.
Zulke mensen zijn zó irritant. Krijg nu ook helemaal flashbacks naar dat geluid van die speaker. Dat vage gekraak op de achtergrond en dan iemand die zo gehaast naar de telefoon loopt/rent en dat zo lacherig zegt “nou het duurde zo lang, ik ben maar even verder gegaan met het huishouden hihaho” of dat je van die gesprekken meekrijgt “nee Madelijn, we gaan nu even geen tv kijken. Papa is even aan het bellen… oh uh ja goedemiddag, u spreekt met Martijn bla bla bla” Zijn ook altijd van die bepaalde mensen.
Mensen die meedoen aan facebookwedstrijden. Om te winnen moet je de pagina liken, “ik wil winnen” commenten en een vriend(in) taggen.
“Ik wil winnen maar heb geen vrienden sorry”
Dat is zo irritant inderdaad. Gelukkig komt mijn naam daar nooit in voor