Haha dit vind ik echt heel grappig. 
als ene anita mij nog 1 keer in tagt in zulke plaatjes geef ik haar een dreun voor haar harses
Ik krijg dat soort dingen ook steeds meer. Ook opmerkingen over zwanger worden en kinderen krijgen etc. En dat terwijl ik gewoon geen kinderen wil. Ik heb een erfelijke aandoening en wil dit niet doorgeven. Maar mensen blijven de hele tijd met die kloteopmerkingen komen. Ben laatst boos geworden op een collega die weer eens voor de zoveelste keer een opmerking maakte, maar toen was ik natuurlijk weer de schuldige en had madame niks gedaan 
Van die mensen in het ov die me vet geĂŻnspireerd aanstaren wanneer ik wil inchecken of iets anders futiels doe. Echt op zoân manier dat ik bijna het idee heb dat ze er een column over gaan schrijven. Kan het niet goed uitleggen maar hoop dat iemand snapt wat ik bedoel haha.
Al 3 mensen/salons gemaild of ze mijn weave eruit kunnen halen en niemand reageert. IK WIL HET GEWOON VAN MN KOP AF
Dat als ik iets stuur naar iemand, bijvoorbeeld een plaatje van een mooie jas die ik wil hebben, dat mensen dan reageren met: âoh dure jas wel!â
MEEN JE NIET!
Goh ik kan zelf ook prima prijzen lezen. Zeg gewoon of je hem mooi of lelijk vindt.
Je hebt het toch nog niet zo lang? Is het kut?
Ja, maar dat is sowieso een grote ergernis van me. Als ik dan bij een lopend buffet mân ding doe en terugloop, of inderdaad gewoon iets doe, dat mensen me dan helemaal gaan aanstaren en kijken wat ik doe. Ik snap echt wat je bedoelt. 
Nee heb ze nog niet zo lang, maar een weave moet je sws omhoog laten plaatsen opnieuw na een aantal weken! Maar ik word er zo gestoord van, het is echt heel erg veel werk en onderhoud. En omdat mijn eerste baan heel hoog is geplaatst is het best wel tricky om mn haar los te dragen en een staart is ook lastig.
Ik ga het eruit laten halen en dan maak ik er clip in extensions van 
Nee en je gaat ook nooit ervaren wat echte liefde en geluk is⊠Aldus iedere ouder die ongevraagd zn input geeft als je zegt dat je geen interesse hebt. Prima dat jij het naar je zin hebt met de keuzes die je hebt gemaakt, Hilda maar ik vermaak me ook prima met mijn incomplete, minderwaardig liefdeloze bestaan
Omg ja zo herkenbaar dit.
Zulke mensen zijn zĂł irritant. Krijg nu ook helemaal flashbacks naar dat geluid van die speaker. Dat vage gekraak op de achtergrond en dan iemand die zo gehaast naar de telefoon loopt/rent en dat zo lacherig zegt ânou het duurde zo lang, ik ben maar even verder gegaan met het huishouden hihahoâ of dat je van die gesprekken meekrijgt ânee Madelijn, we gaan nu even geen tv kijken. Papa is even aan het bellen⊠oh uh ja goedemiddag, u spreekt met Martijn bla bla blaâ Zijn ook altijd van die bepaalde mensen.
Mensen die meedoen aan facebookwedstrijden. Om te winnen moet je de pagina liken, âik wil winnenâ commenten en een vriend(in) taggen.
âIk wil winnen maar heb geen vrienden sorryâ

Dat is zo irritant inderdaad. Gelukkig komt mijn naam daar nooit in voor 
Ik ben sinds maanden het gevoel kwijt welke dag het is. Elke keer hoop ik dat het na het weekend weer goed loopt. Maar steeds niet het geval.
Haha, maar aan de andere kant van de lijn is het ook irritant als je lang moet wachten. Ik laat 'm ook vaak zat op de speaker staan en ga dan wat anders doen. Ik heb echt geen zin om continu met mijn telefoon aan mijn oor te wachten.
Mijn loon klopt weer niet
. Mijn baas is hartstikke aardig, maar zĂł chaotisch. Vooral in de vakantieperiode wanneer haar planningen in de soep lopen
uggh ja, ik bel voor werk altijd met ouders en het is zo irritant als ze dan ondertussen tegen hun kind gaan praten, gewoon dwars door hun eigen of mijn zin heen. voed je kind op, kan toch wel 2 minuten zonder aandacht? of met een huilende baby, die ze dan oppakken terwijl ze met mij aan de lijn zijn. mag ik naar dat gekrijs luisteren, dank je feestelijk zeg, bel later maar terug als het zo dringend is.
Dat is zo irritant! Ik heb blauw haar gehad en wilde op een gegeven moment terug naar blond. Ik heb meer dan 10 kappers gebeld en niemand wilde me helpen 
Mensen die niet to the point komen
Die jongeren zijn gewoon aso. Heeft niks met jou te maken hoor!