Waar erger jij je aan?

Ik ben sinds maanden het gevoel kwijt welke dag het is. Elke keer hoop ik dat het na het weekend weer goed loopt. Maar steeds niet het geval.

1 like

Haha, maar aan de andere kant van de lijn is het ook irritant als je lang moet wachten. Ik laat 'm ook vaak zat op de speaker staan en ga dan wat anders doen. Ik heb echt geen zin om continu met mijn telefoon aan mijn oor te wachten.

7 likes

Mijn loon klopt weer niet :pensive:. Mijn baas is hartstikke aardig, maar zó chaotisch. Vooral in de vakantieperiode wanneer haar planningen in de soep lopen

1 like

uggh ja, ik bel voor werk altijd met ouders en het is zo irritant als ze dan ondertussen tegen hun kind gaan praten, gewoon dwars door hun eigen of mijn zin heen. voed je kind op, kan toch wel 2 minuten zonder aandacht? of met een huilende baby, die ze dan oppakken terwijl ze met mij aan de lijn zijn. mag ik naar dat gekrijs luisteren, dank je feestelijk zeg, bel later maar terug als het zo dringend is.

6 likes

Dat is zo irritant! Ik heb blauw haar gehad en wilde op een gegeven moment terug naar blond. Ik heb meer dan 10 kappers gebeld en niemand wilde me helpen :confused:

Mensen die niet to the point komen

2 likes

Die jongeren zijn gewoon aso. Heeft niks met jou te maken hoor!

1 like

Mensen die op het laatste moment afzeggen.

2 likes

waddup (hoeft niks te zeggen natuurlijk)
:kissing_heart:

1 like

huh zit er zo’n groot verschil dan tussen hallo en hoi?

5 likes

oja. same :frowning:

Saaaaaame

1 like

Aan Merlijn mijn kat. De afgelopen dagen heeft hij geleerd hoe je een theedoek van de hanger afkrijgt, dat het leuk is om de rand van een kleed om te vouwen, veters lostrekken en alle sierkussens van mijn bed afgooien (dat zijn er 9).

7 likes

Zuid - Limburg, omgeving Heerlen!

Ik ook :grin:

1 like

Ik pak de breinaalden

Haha goed idee :grin: dan hebben we in ieder geval wat.

2 likes

Vriendin die klaagt over geldproblemen. Heel vervelend, maar het komt allemaal door eigen bewuste keuzes.

4 likes

De woningmarkt :sob: ik woon zelf prima maar mijn vriend kan geen woning vinden zonder de hoofdprijs te betalen (mind you, dat is in Brabant).

2 likes

Mijn hond? Echt gek op dat beest maar waarom moet likken en smakken zo fucking luidruchtig? Ga slapen kind.

2 likes