Mensen letten te veel op me en daar ben ik nu even zo zat van. Laat me gewoon met rust anders vlucht ik dit weekend naar mijn ouders
Ik kreeg vandaag een brief van de belastingdienst, dat ze mijn aangifte hebben bekeken en dat ik onterecht studiekosten heb opgevoerd als aftrekpost, dus mijn belastbaar inkomen wordt ā¬1800 hoger en ik krijg nog een losse brief met hoeveel ik dan moet gaan bijbetalen.
Ik helemaal in de stress natuurlijk, hoeveel gaat dit geintje nu weer kosten? Blijkt mijn totale belastbaar inkomen over dat jaar ā¬115 te zijn geweest, de teruggave hebben ze niet eens uitbetaald omdat het onder de drempel lag. Voor die euro kun je toch dit hele proces niet in gang zetten? Waarom beoordeel je überhaupt dit soort aangiftes opnieuw? Die brief sturen kost al meer dan dat ze ooit van mij gaan krijgen door deze correctie
Edit: de definitieve aanslag is gekomen, was nihil, blijft nihil; weer 2 A4ātjes, 2 enveloppen en 2 postzegels aan weggegooid geld
Ik moet over 4 uur opstaan en dan begin ik aan mijn eerste werkdag. Lekker dan
Vrienden die vragen of ze naar het ziekenhuis mogen komen tijdens de bevalling en vrienden die heel enthousiast zeggen dat ze meteen langskomen als de baby er is en er meteen van uitgaan dat dat oke is. Uhh nee, we willen dan even rustig met zijn drieƫn zijn
Of in de rij in een attractiepark. Zeker als jij er al eerder staat vind ik het zo stom als je wordt weg gejaagd
Hudsonās Bayā¦
Tas 1 volgens website op voorraad, komt na navraag in de winkel (speciaal voor naartoe gegaan) pas volgende week binnen.
Tas 2 op voorraad volgens website, online besteld en betaald, krijg ik gisteren een e-mail dat deze niet op voorraad is.
Gisteren om 11 uur s 'morgens een e-mail gestuurd met klacht en vraag (gemiddelde reactietijd 4 uur) en nog steeds geen reactie.
Meer mensen zulke ervaringen? Ga wel weer gewoon naar Bijenkorf, wat is überhaupt het bestaansrecht van deze toko als je dit soort basisshit niet op orde hebt?
Mensen in het ov die vinden dat als ze naast me komen zitten dat hun tas/jas/been tegen mij aan mag komen. Echt serieus ik wil helemaal NIKS van je aanraken ik zat hier eerst. Ga weg.
Amen!
Mijn wenkbrauwen. Na lang sparen (okƩ tikkeltje overdreven, maar toch) heb ik in juni een schoonheidsbehandeling cadeau gegeven aan mezelf en toen mijn wenkbrauwen voor het eerst sinds jaren laten harsen. Ik had ze lekker vol laten groeien en kwam terug met de helft en vond het afschuwelijk. Nu is de rechter weer mooi vol, maar de linker (altijd al de eigenwijste) wil niet groeien uit totale frustratie smeer er nu wimperserum van de kruitvat op. Geen idee of dat helpt.
Jouw zus heeft haar schoonouders uitgenodigd voor jouw bruiloft in 2020 waarvan nog geen seconde gepland is? Mag je dat even zelf beslissen? Ze krijgen vanzelf een kaartje in de bus als jullie ze er graag bij willen hebben. Ik heb zoān haat aan mensen die op bruiloften van anderen ineens denken dat ze ergens recht op hebben of denken iets te mogen beslissen of bepalen, alsof jullie bruiloft ineens om de wensen van je zus draait
Serieus?? Je kan je zus er toch wel op aanspreken dat jullie zelf beslissen wie jullie uitnodigen? Vind dit echt heel raar.
Oh dat ga ik is checken! Thanks
Wtf idd??!!! @SpeedOfSound ik zou nu al direct beginnen met dit soort ongein de kop in te drukken !
Van die mensen die me boos aankijken als de post hard op de mat valt. Ja Thea als je je gewoon niet aanmeldt bij 5 verschillende ākleding uit een boekje kopenā bedrijven dan gebeurd dat ook niet hĆØ
Ik heb in mijn familie dit juist andersom. De vaders rennen heel de dag achter hun kinderen aan en doen alles voor ze. Moeders zit op haar luie gat want die kinderen baren was vast de zwaarste taak waardoor ze niks meer hoeven te doen ofso.
Ja eigenlijk is de algemene ergernis gewoon ouders die niet voor hun kind zorgen.
Maar je moet je ov toch scannen voordat je begint of doe je dat nooit?
Ik heb twee keer online en bestelling geplaatst tijdens de sale en ontving mijn goederen binnen 2 dagen. Dus geen negatieve ervaringen.
Hahaha dit is zo herkenbaar. Een keer was het zo druk en ik was OPEENS mān ov kwijt en paniek ellende het ging allemaal niet. Heb toen ik in de trein zat meteen automatisch opladen aangezet en nu hoef ik dat geflikker nooit meer te zien
1 tip: automatisch opladen ļø:heart:ļø