Waar erger jij je aan?

Ik vind het echt irritant dat je bij de AH voortaan zelf je bonuskaart moest scannen aan de (normale) kassa. Gooit heel m’n routine in de war en zorgt ervoor dat je minder efficiënt en dus zo snel mogelijk te werk kan gaan met je boodschappen inladen + betalen. Als ze die scanner nou aan de inlaadkant van de band hadden gemaakt ipv voor de kassa had ik het logischer gevonden.

11 likes

Jaa dat snap ik wel. Ik had het laatst bij de AH, wilde mn bonuskaart geven maar toen zei ze dat ik hem kon scannen en de app ook. Maar ik dacht dat ik de app moest hebben dus ik zat helemaal mn telefoon en die app te zoeken en ze keek echt zo :thinking: en ik dacht dat iedereen op me wachtte

2 likes

Hahahahahaha zo geweldig dit.

Ik heb ineens behoefte aan een topic ‘beschrijf een type mens’ maar dan ben ik weer bang dat ik mensen beledig of zo. Niet de bedoeling. Maar ik zie nu ook weer bepaalde types om me heen en als ik dat ook zo goed treffend kon opschrijven zoals jij zou dat in dat topic kunnen.

6 likes

Ik zou het echt een geweldig topic vinden, ga ook echt helemaal stuk om alle beschrijvingen die op FF genoemd worden. Zo heerlijk om dan in de trein allerlei ‘types’ te spotten haha

3 likes

Ja!!! Ik word er echt irrationeel boos van dit er nu is, ben echt in staat om niet meer naar die appies te gaan (zijn meerdere supermarkten in de buurt dus kan makkelijk voor een andere kiezen).
En erger me dan ook wel aan mezelf dat ik hier zo op reageer haha
Maar als ik zelf wilde scannen ging ik wel naar de zelfscankassa?!?!?!

2 likes

zo herkenbaar ja

1 like

Wel of niet een ‘Beschrijf een type mens’ topic?

• Wel
  • Niet
  • Maakt mij niet uit

0 stemmers

Aan mijn liefdesleven! Waarom moet alles zo ingewikkeld zijn bij mij. Ik heb echt nog nooit een makkelijke relatie gehad, er was altijd wel iets. Ik merk dat ik er verdrietiger door ben en me zelf opgelaten voel. Ik heb het echt gehad.

1 like

Ze verdienen veel meer geld met de enorme data die ze verzamelen door wel bonuskaarten te scannen dan dat ze ooit zouden besparen door geen korting meer uit te delen #conspiracy

3 likes

Dat 46 & 48 van de reguliere collectie van H&M niet in de winkel hangt, dus alleen online te bestellen.

2 likes

Dat iedereen in koor, na de yogales (we lagen allemaal nog plat op onze mat), “namaste” zei tegen m’n yoga lerares nadat ze iedereen had bedankt voor “being here, and giving your sweat”.

Dit was geen OK yoga practice.

7 likes

Dat had ik ook gedaan en vergeten en nooit meer met ov gereisd. Toen moest ik het station oversteken en dus inchecken en meteen weer uitchecken en stond er vijftig euro op mn pas wat je dus niet terugkrijgt tenzij je je ov inlevert. DAFUQ?

Huh dat is raar! Waren het niet speciale flessen van de lidl of aldi eigen merk?

Dat ik het gisteren heb klaargespeeld om op mijn linkerhiel een blaar te krijgen, mijn rechtervoet zo hard tegen een krat heb gestoten dat mn teen verbrijzeld voelt, en enorme spierpijn in mijn borst heb waardoor ik nu half ineengedoken als een malloot over straat strompel

Ik erger me dood aan die hardloop en bootcamp clubjes hier. Ze zijn er ALTIJD en ook altijd meerdere groepjes tegelijk? En het zijn echt van die types. En dan die mensen die het leiden, allemaal van die skreeuwlelijkerds die amper weten waar ze 't over hebben en ze trekken zich van niemand wat aan.

Laatst zat ik op een muurtje te wachten op iemand en toen kwam er zo’n groep OM ME HEEN staan en maar bléren, gingen ze ook nog ff boxjumps doen, gewoon vlak naast me. Ik stond zwaar geïrriteerd op en ging ergens anders staan; “Ohh kiiijjjkkkl hebben we nou iemand weggejaaaaaagd!??? HAHAHAHAHA”

ROT OP.

11 likes

Heeeee, toevallig heb ik hier net een topic voor opgericht!
-Beschrijf je type mens

Nee maar wel echt heel irritant dit trouwens. Allemaal apart stellen ze niks voor maar oh zo bijdehand en luidruchtig in de groep.

2 likes

Ooh verschrikkelijk idd. Hier in het centrum zijn ook iedere keer van die groepen en ze denken echt dat de wereld om hun draait. Alles en iedereen moet voor hen aan de kant

2 likes

Wespen! Helemaal leip word ik van die krengen. In huis, buiten op het werk… Je kan nu nergens normaal lopen of je hebt er alweer 1 om je heen hangen. Ik ben afgelopen maand al gestoken door een bij en een wesp terwijl ik ze niet had gezien dus niet hysterisch aan het doen was dus ik geloof niet meer in rustig blijven want dan doen ze niks. Ik ben allergisch voor alles wat steekt dus ze mogen van mij allemaal dood neervallen (bijen niet, die mogen blijven leven want die zijn goed voor ons haha). Zo even de frustratie eruit :sweat_smile:

1 like

Collega van mij bleef rustig. Nou dat klote beest vloog zo dr mond in.

2 likes

Nooo dat is mijn grootste nachtmerrie door mijn allergie