Waar erger jij je aan?

M’n vader heeft een heel goede algemene kennis, maar het is ZO irritant om bijv de slimste mens met hem te kijken. Hij roept dan steeds het goede antwoord en wordt bozig als die kandidaten het niet weten :’) terwijl sommige dingen helemaal niet vanzelfsprekend zijn om te weten. Ik probeer het nu steeds terug te doen als ik iets weet en hij niet (omg weet je dat niet??!!), maar helaas komt dat niet vaak voor

9 likes

Aan de gast die naast me zit die volgens mij net een hele vieze scheet liet waardoor het hier nu stinkt naar rotte eieren. Echt ik haat het ov steeds meer.

2 likes

Dat mijn aankoop van marktplaats nog steeds niet is aangekomen. Dinsdag verstuurd zogenaamd. Denk echt dat ik opgelicht ben…

Dat ‘je betaalt’ steeds vaker ineens met een D geschreven wordt. Op blogs, hier, en weetikveel waar. (Het is gewoon stam + t net als ‘je loopt’.)

Nu zag ik dit pareltje:

Gewoon 2 versies van dezelfde vervoeging in 1 zin?

23 likes

Ik zou roepen ik zit te poepen zet maar voor de deur

3 likes

Of als het kan, uit je badkamerraam roepen dat je aant douchen bent!

5 likes

Het doosje met pijnstillers ALTIJD aan de kant van de bijsluiter openmaken.

33 likes

En vooral als er zo’n automatische doortrek is (en geen andere optie) en die dus niet afgaat. Maar je wil ook niet weglopen dus dan wacht je enz enz en uiteindelijk trekt hij pas door als je echt wegloopt

1 like

Dat klote voetbal altijd. Mijn vader komt half aangeschoten thuis en kan alleen maar vloeken, schreeuwen en door ons tv-programma heen praten alleen maar omdat PSV “oneerlijk” gewonnen heeft.

1 like

Oh god ja, en als het van die achterlijke losse velletjes papier zijn i.p.v. een rol.

Vreselijk inderdaad, er gaat ook een filmpje van een Franse Bulldog rond die helemaal is ingegraven in het zand en ondertussen met zn voorpootjes iets eet, op zijn rug… Echt zo sneu!

1 like

Waarom is het niet zielig dat jij dat naar je vriend stuurt en wel dat zij dat naar haar familie stuurt?

17 likes

Alle celebs die in overvloed het nieuwe album van Ariana Grande promoten met slijm teksten etc. :stuck_out_tongue_closed_eyes: .

1 like

Bij veel doosjes is de kant waar de vervaldatum staat ook de kant waar de bijsluiter zit.

3 likes

Mijn linkeroor zit al sinds gisterenavond dicht en ik word gek!!! Heeft iemand een goeie tip?

Neusspray misschien?

Hmm heb ik jammer genoeg niet in huis. Heb wel even geprobeerd mijn neus heel hard te snuiten maar nope :frowning_face: Toch bedankt!

ja dit onderscheid tussen familie-onzin vs vrienden-onzin vs relatie-onzin is mij totaal onbekend :stuck_out_tongue: en sowieso vind ik dat als je iemand al sneu vind omdat ze dus blijkbaar niemand anders heeft om onzin dingen mee te delen je dan misschien wel wat enthousiaster kan reageren

18 likes

Dat ik net twee nachtkastjes gekocht heb bij Westwingnow en NU hebben ze een kortingscode van 20%.
:roll_eyes:

1 like

Ook van die renclubjes die gelijk de halve wereld in beslag nemen :confounded:

1 like