Waar erger jij je aan?

Maar op je vriend kan je wel reageren als ie zoiets stuurt of zou sturen, waarom zou je niet hoe je reageert op je vriend naar haar kunnen doen. Ook al vind je het soms irritant schijnbaar heeft je zus er behoefte aan en het is een kleine moeite om wat terug te sturen. Ik vind het een beetje sneu voor je zus overkomen als ik eerlijk ben.

4 likes

@anon31745129 @Madrid Ik heb een relatie en vind het eigenlijk ook een beetje gek, het is niet alsof er één manier is hoe vriendschappen zijn en één manier hoe relaties werken! Bij mijn ex deelde ik wel alle onzinnige dingen, mijn huidige vriend zit er echt niet op te wachten allemaal onzinnige appjes te ontvangen, dat bespreken we in het echt dan wel. Mijn moeder stuurt mij onzinnige dingen (‘hallo ik ga nu naar oma toe’ oké nou veel plezier :sweat_smile:) en ik stuur onzinnige foto’s naar een van mijn beste vriendinnen (‘kijk wat een ontzettende takkezooi ik van mijn huis gemaakt heb hihaho’).

Niet als persoonlijke aanval bedoeld! Maar meer een nuance; geen relatie/vriendschap is hetzelfde, er zijn geen regeltjes voor wat wel en niet kan en een relatie is ook lang niet altijd een desirable iets wat boven alles staat qua level van diepe connectie. Dat was althans de harde les die ik leerde van mijn eerste relatie; een relatie niet boven vriendschappen stellen. Maar goed, dat is natuurlijk ook weer mijn mening :slightly_smiling_face:

4 likes

Het komt op mij meer over alsof ze zulke dingen niet in real life kan delen met iemand, omdat ze alleen woont etc. Als je een partner hebt ben je vaak samen en dan kan je het gewoon kwijt of is de ander automatisch op de hoogte en ga je dat ook niet meer allemaal appen naar anderen.

Oke dit is echt een heel onduidelijk verhaal geworden, kan het niet goed uitleggen

2 likes

Zoals ik in mijn berichtje zei; niet als een persoonlijke aanval bedoeld! Ik erger me misschien over het algemeen een beetje over de heersende normen over hoe een relatie of vriendschap ‘hoort’ te zijn, zoveel mensen die zich beter voelen als ze een relatie hebben en dan beetje superieur doen tov singles, dat vind ik gewoon jammer. Maar ik heb nooit bedoeld dat je een slechte zus bent! :hugs:

2 likes

Dat vandaag letterlijk de enige dag is dat de kleinkinderen van de buren hier niet staan te schreeuwen in de tuin en de buren daarnaast nu een feestje hebben waar zes kinderen ofzo in de tuin lopen te schreeuwen en niemand die er wat van zegt :frowning: echt fml.

Ahhhh ga ik ook zo doen, heerlijk. Geniet ervan

1 like

Reinigt en verwijderd? Zou het bijna niet meer kopen.

12 likes

Aan mijn ontbrekende concentratieboog.

1 like

image
deze DT fout op de site van B.ol op de pagina van de ereaders nota bene

4 likes

Aan de OERDOMME personages in The Affair, maar toch wil ik het nu afkijken nu ik er aan begonnen ben. :rage:

6 likes

Aan mijn baas die op vakantie is maar het werk niet los kan laten, behalve als ik iets nodig heb

haha wie bedoel je? Bij welke aflevering ben je nu?

Dat het al weken supermooi weer in Berlijn is en dat het gvd net als wij gaan 11 mm op een dag gaat regenen.

Van dat ultradunne wc papier. Waarom? Moet ik er alsnog 5 lagen van pakken, neem dan gewoon meerlaags wc papier.

11 likes

Of mensen die een sticker hebben met ‘kutkind 1 en kutkind 2 rijden mee’ alsof mensen normaal wel tegen je auto aan gaan rijden maar met die sticker niet??!

27 likes

kuckkuchneemeenbidetkuchkuch… Doe je een week met een wcrol :wink:

Hmm vind dat meer een symbool voor op de wc ( zijn allemaal dingen die ik daar doe heheh).

Ook lekker late reactie trouwens

Ik ben tegen drugs (ook wiet) en wat ik echt eeeenorm irritant vind is de reactie “nou alcohol is ook niet goed/alcohol is vaak schadelijker/alcohol is ook drugs”.
Ik ben ook tegen veel alcohol??? Ik vind het ook belachelijk als je zoveel drinkt dat je dingen vergeet of niet meer helemaal bewust bent van wat je doet? Waarom gaat iedereen er van uit dat ik alcohol en de invloed daarvan wel normaal vind???

Laatst was ik dus op een feest met 30 man ofzo en ik ging met de auto. Het was namelijk 45 minuten fietsen en het regende. En letterlijk iedereen zei wow??? Auto??? Dan kun je niet drinken??? Dus ik zei ik drink zo vaak niet haha. Nou, eigenlijk zei iedereen die bij mij in de buurt stond dat ze het echt niet leuk vinden als ze niet kunnen drinken op een feest. Dan gingen ze liever niet. Dit vind ik echt een zieke gedachte en ik erger me dat dat de norm is blijkbaar.

Even een anonieme pol:
Heb jij alcohol nodig om het leuk te hebben? Met andere woorden: ga je liever niet als je niet kunt drinken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als je het leuker vind met alcohol maar ook prima zonder kan moet je gewoon nee stemmen.

4 likes

Ik ben bij mn ouders met mn katten en mijn ouders hebben een groot raam aan de straat kant en daar liggen mijn katten veel op de vensterbank en ik zit lekker te poepen hoor ik mensen via het raampje praten over hoe lelijk mijn katten zijn :rage:

4 likes

Ik zou een briefje op het raam hangen met daarop JE BENT ZELF LELIJK OPROTTE

15 likes