Waar erger jij je aan?

Ben het zoooo met je eens! Wat ik nu trouwens ook vaak hoor: “oh wat knap van je! Ja ik bestel toch vaak een wijntje uit automatisme of zo.”
Eh?!
Iedereen weet van mij dat ik nooit drink en dan bestellen ze 52284 bier en 1 cola zero of zo haha. En dan sla ik weer 4 rondes over want in het tempo dat zij bier drinken ga ik geen fris drinken.

2 likes

Ja op een feestje wil ik wel drinken, anders vind ik het saai. Kijk er ook echt tegenop dat als je zwanger bent je 9 maanden niet mag drinken. Drink alleen in het weekend, maar geen feest zonder sowieso. Of een jointje of iets. Nuchter vind ik alles minder leuk.

5 likes

De uitslag valt me echt heel erg mee :heart:️.
Tot nu toe dan haha.
In mijn omgeving zou helaas 90% ja stemmen.

Ik kan ook gewoon geen vrienden zijn met mensen die alcohol en drugs zó belangrijk vinden. Mijn twee beste vriendinnen drinken net als ik amper en we zijn echt elk weekend op feestjes en we hebben het altijd echt geweldig en staan altijd vooraan en dansen tot we bezweet zijn. :grin:

7 likes

Ugh ik word gek, moet wassen maar er staat nu natuurlijk weer iemand met z’n wasmand ‘in de rij’. Al gevraagd in de huisapp, niemand reageert… Zo irritant want soms komt er dan pas na een uur een bericht ‘oh hihi sorry ben helemaal niet thuis dus ja ga maar’.
Ik ga 10 minuten wachten, dan vind ik het wel best.

Ja dat doe ik altijd al wel gewoon maar de wachtrij drijft me regelmatig tot waanzin.

Sluit een beetje aan op de ergenis over was hierboven, maar mensen die geen rekening houden met anderen. Mijn ouders hebben buren en die zijn hier echt het voorbeeld van. Altijd schreeuwen en veel lawaai maken. Ze zeggen dan altijd: je moet het zeggen als je ergens last van hebt. Maar ik vind dat zo’n aso idee. Ik vind dat je gewoon rekening moet houden met mensen en je mag best eens lawaai maken en irritant zijn, maar dat is dan een uitzondering.

1 like

Fucking everyone hahahahaha. Ben bij seizoen 3 afl 6 (heb gedownload haha)

Fucking hell waarom maak ik een afspraak bij de kapper als ik na een half uur nog niet geholpen word

1 like

Nieuwe tas gekocht en dit cringy kaartje zit eraan. Ik ga hier zo slecht op, dit soort voorschriften met betrekking tot vrouw zijn. Er staat ook nog een domme fout in, ‘elbows of the table’ ipv ‘elbows off the table’ :mad:

24 likes

Haha huh dit heeft toch echt helemaal niks met een tas te maken??? :confused:

1 like

Mijn satansgebroed

Het is een tas die alleen door échte dames gedragen mag worden :rolleyes:

Ik werk op kantoor met nog 3 anderen en soms werken we allemaal op een ander project. Daarvoor moeten we soms veel consumenten bellen. Dan bellen mensen wel eens terug en dan zeggen ze: “Ja, met henk… (lange ongemakkelijke stilte” en dan zeg ik: “Ja?” en dan zeggen ze: “Ja, hallo” en dan weer een lange ongemakkelijke stilte. En dan moet ik echt uitvragen waarom ze bellen, en dan blijkt dat ze een gemiste oproep hebben van ons. Zeg dat dan gewoon meteen. Sommige mensen willen niet eens hun naam geven, hoe moet ik dan weten wie je bent en waarvoor we je gebeld hebben?!

13 likes

Dat is toch voor hulpdiensten?

Omg maar echt, soms krijgen we een mailtje van hendrik567@quicknet.nl met “hallo ik hoorde dat ik niet heb betaald maar ik heb wel betaald kijk jullie administratie even na aub”

En dan denk ik :neutral_face: hoe de fok denk jij dat ik nu weet waar het over gaat ? Ik weet alleen je voornaam en verder gewoon niets?

16 likes

Ik weet niet! Maar heb ooit van iemand gehoord dat diegene die sticker had genomen omdat hij hoopte dat mensen dan begrip hadden voor het feit dat hij langzamer reed. En sindsdien werken die stickers als een rode lap op een stier bij mij

3 likes

Geachte X
Gelieve me in te schrijven voor evenement X. Ik kreeg gisteren de uitnodiging maar het is volzet. Mijn rekening staat op Jan de Smet

DANK BIJ VOORBAAT!!!’

2 likes

Ik word helemaal gek van 2 kut vliegen die de hele tijd om mijn hoofd vliegen en op me gaan zitten. En ik krijg ze niet te pakken.

5 likes

Ik hoorde dat er wel wat mee gedaan werd. Ook brandweermannen die superlang zochten naar de baby die dan gewoon bij moeder thuis was of ondertussen al een kleuter was.

1 like

Terugbrengen haha.

Mijn knotsgekke buurvrouw loopt al de hele avond door het gebouw te schreeuwen en met de deuren te slaan. Vet irritant dit.

1 like