Ik heb drink vanaf januari niet meer. Bedacht mij dat ik een colaatje veel lekkerder vind
Ik zie Karl nu voorbijrijden in een Canta met kitcherig Chanel-logo op de zijkanten en aan de binnenkant quilted leren bekleding:
Hahahaha
Ik heb serieus gezocht voor merk auto stickers op aliexpress. En zou heel graag een beige fiat500 willen met bruine lv print
Dat ik al de hele avond het gevoel heb dat er een haar achter in Mn mond zitâŠ
Het kantoor waar ik werk zit ongeveer naast een grote studentenvereniging en normaal hebben we daar geen last van overdag maar nu is blijkbaar de introductieweek begonnen en ik kan me écht niet concentreren door het kabaal
Een collega die het altijd in een gesprek over vrienden van hem of een vriendin van hem. Boeit mij wat wat jouw vrienden doen.
Er is altijd wel iemand in zijn vriendenkring die ergens ervaring mee heeft. Maar het is in een gesprek altijd een nutteloze bijdragen.
Gisteren had ik een discussie met hem, jeetje geen beginnen aan. Als hij zijn gelijk niet krijgt gaat hij alleen maar harder praten. Ja sorry, dat betekend bij mij onmacht.
Ook moet er een streepje bij hand-written
Hahahaha maar echt :
En soms als ik dan zeg âzou je je persoonsgegevens kunnen bijvoegen zodat ik antwoord kan geven op je vraagâ, krijg ik zoân vet bijdehand antwoord terug dat we wel een beetje dom zijn dat we dat niet weten hĂš en of we de administratie niet eens op orde moeten brengen lol !!!
Dat ik eindelijk weer eens een weekend naar Texel ga en dat het juist dit weekend, na maaaaanden warmte en zon, het ineens koud wordt met regen. Whyyyy die timing
Vreselijk.
Ik had laatst ook met 3 vriendinnetjes afgesproken (2 ervan hebben een rela + 1 single). Namen de vriendinnetjes met een rela hun vriendje mee. Ik dacht echt que??? toen ik ze zag aankomen. Spreek toch met JULLIE af en niet inclusief je vriendje.
Op dit moment schijnt de zon hier, met blauwe lucht dus je kunt beter nu komen.
Ik snap dit echt niet joh, ik kom wel eens alleen naar een verjaardag en dan is het âoh waar is je vriendâ
Me: âOhja shit vergeten door te geven / te vragenâ
Ik weet het maar heb een huisje gereserveerd (maanden terug) voor vrij-ma.
Huilllll.
Woon jij daar of ben je er nu op vakantie?
HAha o ja dat soort relaties. echt irritant. Ongezond ook vind ik, mensen die niet een dagje of twee zonder hun partner kunnen zijn. Hoe kan dat? Zo belangrijk om je eigen leven te behouden en alleen te kunnen zijn.
De buren die WEER voor de duizendste keer deze zomervakantie de kleinkinderen de hele dag thuis hebben die niet normaal kunnen doen en de hele dag aan het schreeuwen zijn.
Maar vooral aan mezelf dat ik telkens geen loonsverhoging krijg en geen geld heb om te verhuizen. En dat ik donderdag weer moet beginnen met werken, net voor die kinderen weer naar school moeten en dus voor het tweede jaar op rij geen rustige vakantie heb gehad. En dat ik de afgelopen twee weken niet lekker was en dus helemaal niet weg ben geweest/dagjes weg/op vakantie en nu schurftchagrijnig ben. En mijn vriend die er allemaal geen reet van begrijpt en vanavond ineens wil koken en of ik even heel dankbaar wil zijn terwijl hij de afgelopen zes weken letterlijk geen hol in huis heeft gedaan. Kutleven.
Kinderen die al een half uur een sirene aan het nadoen zijn. Hou op!!! Ik verlang naar koude dagen waarbij ik mijn ramen dicht kan doen en kinderen binnen spelen.
De Schiphol trein. Ze zijn met allemaal plannen bezig om autoâs daar te verminderen maar ALTIJD als ik met de trein daarheen ga, is het stress/gaat hij wel of niet. Ik ga zo op vakantie en door die storing van gister ben ik weer lekker spastisch.
Dat sommige mensen zo onduidelijk zijn.
Super irritant. Je moet toch ook met je vriendinnen alleen kunnen afspreken.
hahaha ik hoorde van de week zelfs iemand die Littel zei en het meervoud LittelsâŠ