Waar erger jij je aan?

Dat ik eindelijk weer eens een weekend naar Texel ga en dat het juist dit weekend, na maaaaanden warmte en zon, het ineens koud wordt met regen. Whyyyy die timing :tired_face:

1 like

Vreselijk.

Ik had laatst ook met 3 vriendinnetjes afgesproken (2 ervan hebben een rela + 1 single). Namen de vriendinnetjes met een rela hun vriendje mee. Ik dacht echt que??? toen ik ze zag aankomen. Spreek toch met JULLIE af en niet inclusief je vriendje.

19 likes

Op dit moment schijnt de zon hier, met blauwe lucht dus je kunt beter nu komen. :sunglasses:

1 like

Ik snap dit echt niet joh, ik kom wel eens alleen naar een verjaardag en dan is het “oh waar is je vriend”

Me: “Ohja shit vergeten door te geven / te vragen”

3 likes

Ik weet het maar heb een huisje gereserveerd (maanden terug) voor vrij-ma.
Huilllll.
Woon jij daar of ben je er nu op vakantie?

HAha o ja dat soort relaties. echt irritant. Ongezond ook vind ik, mensen die niet een dagje of twee zonder hun partner kunnen zijn. Hoe kan dat? Zo belangrijk om je eigen leven te behouden en alleen te kunnen zijn.

8 likes

De buren die WEER voor de duizendste keer deze zomervakantie de kleinkinderen de hele dag thuis hebben die niet normaal kunnen doen en de hele dag aan het schreeuwen zijn.
Maar vooral aan mezelf dat ik telkens geen loonsverhoging krijg en geen geld heb om te verhuizen. En dat ik donderdag weer moet beginnen met werken, net voor die kinderen weer naar school moeten en dus voor het tweede jaar op rij geen rustige vakantie heb gehad. En dat ik de afgelopen twee weken niet lekker was en dus helemaal niet weg ben geweest/dagjes weg/op vakantie en nu schurftchagrijnig ben. En mijn vriend die er allemaal geen reet van begrijpt en vanavond ineens wil koken en of ik even heel dankbaar wil zijn terwijl hij de afgelopen zes weken letterlijk geen hol in huis heeft gedaan. Kutleven.

3 likes

Kinderen die al een half uur een sirene aan het nadoen zijn. Hou op!!! Ik verlang naar koude dagen waarbij ik mijn ramen dicht kan doen en kinderen binnen spelen.

2 likes

De Schiphol trein. Ze zijn met allemaal plannen bezig om auto’s daar te verminderen maar ALTIJD als ik met de trein daarheen ga, is het stress/gaat hij wel of niet. Ik ga zo op vakantie en door die storing van gister ben ik weer lekker spastisch.

Dat sommige mensen zo onduidelijk zijn.

Super irritant. Je moet toch ook met je vriendinnen alleen kunnen afspreken.

1 like

hahaha ik hoorde van de week zelfs iemand die Littel zei en het meervoud Littels…

4 likes

Ik had gordijnen besteld bij de hema, voor het eerst dat ik zoveel geld heb uitgegeven aan gordijnen. Geven die mensen me maar 1 baan mee!
dus nu kan ik straks weer terug naar de winkel + parkeer kosten betalen om de 2e baan op te halen…

Jezus Christus man. Kom net dit verhaal tegen op Facebook.

Het is een advertentie voor een stacaravan, geschreven vanuit de caravan.
Gaat ff heel snel heen.

52 likes

Mensen die op de weggeefhoek op Facebook reageren op een kat maar er wel meteen bij zeggen dat ze heel weinig te besteden hebben. Misschien moet je dan even nadenken of het wel verstandig is om nu een huisdier te nemen. :S

21 likes

Haha ik dacht eerst dat het om een hond ging maar toen las ik verder :’)
Alsnog een debiele advertentie maar goed

6 likes

Hahahahaha waar gaat het heen met deze wereld. Baasjes ook echt…

Zouden die mensen de hele tijd met een babystemmetje praten als ze in of bij die caravan zijn? Dan aaien ze hem even voor ze naar binnen gaan ‘Het baasje is weer thuis hoor, je hebt hem zeker gemist he’. Of als ze boodschappen hebben gedaan en aan het inruimen zijn ‘Nou kijk eens wat het baasje allemaal voor lekkers heeft meegenomen daar hou jij wel van he’.

3 likes

:rage: Ik heb maandag postpakketje op de bus gedaan en het is gewoon nog steeds bij PostNL.

En mijn koptelefoon van 4 maanden oud is kapot gegaan.

Mijn baas. Hij vertelde me net dat ik best wat flexibeler mag zijn omdat ik vind dat projecten met influencers niet aan mij zijn om te beheren. Ik word niet genoeg betaald om bovenop Copywriter, Community Manager en Content Creator nog Influencer Marketeer toe te voegen aan mijn takenpakket :mad::mad::mad:

8 likes

Haha ik ken juist niemand die liedel zegt

1 like