Ik had gordijnen besteld bij de hema, voor het eerst dat ik zoveel geld heb uitgegeven aan gordijnen. Geven die mensen me maar 1 baan mee!
dus nu kan ik straks weer terug naar de winkel + parkeer kosten betalen om de 2e baan op te halen…
Jezus Christus man. Kom net dit verhaal tegen op Facebook.
Het is een advertentie voor een stacaravan, geschreven vanuit de caravan.
Gaat ff heel snel heen.
Mensen die op de weggeefhoek op Facebook reageren op een kat maar er wel meteen bij zeggen dat ze heel weinig te besteden hebben. Misschien moet je dan even nadenken of het wel verstandig is om nu een huisdier te nemen. :S
Haha ik dacht eerst dat het om een hond ging maar toen las ik verder :’)
Alsnog een debiele advertentie maar goed
Hahahahaha waar gaat het heen met deze wereld. Baasjes ook echt…
Zouden die mensen de hele tijd met een babystemmetje praten als ze in of bij die caravan zijn? Dan aaien ze hem even voor ze naar binnen gaan ‘Het baasje is weer thuis hoor, je hebt hem zeker gemist he’. Of als ze boodschappen hebben gedaan en aan het inruimen zijn ‘Nou kijk eens wat het baasje allemaal voor lekkers heeft meegenomen daar hou jij wel van he’.
Ik heb maandag postpakketje op de bus gedaan en het is gewoon nog steeds bij PostNL.
En mijn koptelefoon van 4 maanden oud is kapot gegaan.
Mijn baas. Hij vertelde me net dat ik best wat flexibeler mag zijn omdat ik vind dat projecten met influencers niet aan mij zijn om te beheren. Ik word niet genoeg betaald om bovenop Copywriter, Community Manager en Content Creator nog Influencer Marketeer toe te voegen aan mijn takenpakket
Haha ik ken juist niemand die liedel zegt
Als iemand een hap uit een appel neemt.
Echt een kippenvel moment.
Ik had trouwens gereageerd met: Is het wel verstandig om dan een huisdier te nemen?
Krijg ik terug: Ja hoor want er is een voedselbank voor huisdieren.
Fucking buren van mijn ouders die de hond vet mesten met boterhammen met vlees en hele stokbroden. Ze zeiden net dat ik de hond vaker in de tuin moest laten want hij kreeg altijd wat lekkers (normaal
ligt hij de hele dag buiten maar mijn katten zijn nu ook hier dus de deur is dicht). Ja dat merk ik dat hij altijd wat lekkers krijg van jullie als ik met die walrus moet gaan wandelen.
Haha, ik wist dat dit jouw post was :’)
Dat m’n studiecoördinator maar niet terug mailt. Ik heb haar vorige week woensdag gemaild (een half uur nadat ze zelf een mailtje stuurde) met een vraag, vanochtend heb ik haar weer gemaild maar nog steeds niks gehoord. En ze werkt alleen op ma-di-wo. Pffffff.
Ja is ook echt erg want ze weten dat hij veel te dik is en moet afvallen. Mijn ouders zijn met een traject bezig bij de dierenarts met inderdaad speciaal voer en dat hebben ze al 100 keer gezegd. Maar dan zeggen ze ‘och is maar een koekje of is maar een boterham’. Echt ergerlijk.
Ik kwam er pas nadat ik in key west was geweest achter dat dat taartje bestaat dat is helemaal erg
Iemand hier in de buurt knuffelt mijn kat altijd ‘s morgens. Ik erger me kapot als ik hem daarna pak want hij meurt dan helemaal naar iemand anders’ parfum. En hij knuffelt met een ander vrouwtje
Dat mijn opleiding nog steeds niks van zich heeft laten horen. Denk dat ik niet hoef te komen dit jaar? Ik ga maar op zoek naar een baan? Of vrijwilligerswerk of op reis ofzo?
Supervervelend inderdaad, hier ook nog helemaal niets
Ik ben nog aan het bijlezen, dus wie weet ben ik spuit elf. Maar de producenten moeten de Appie betalen om een bonusaanbieding te mogen. Dus het kost de supermarkt sowieso geen geld.
En mocht je jouw product in de bonus op de kop van het schap willen hebben dien je ook nog een extra bedrag neer te tellen. Dus de bonus is leuke business voor ze
Ja zeker! Het zijn ook wel flinke bedragen die de producenten moeten neerleggen, dus inderdaad. Bonus voor de klant of niet, de supermarkt loopt wel binnen haha!