Waar erger jij je aan?

Als iemand een hap uit een appel neemt.
Echt een kippenvel moment. :weary:

2 likes

Ik had trouwens gereageerd met: Is het wel verstandig om dan een huisdier te nemen?
Krijg ik terug: Ja hoor want er is een voedselbank voor huisdieren.

:woman_facepalming:t2:

3 likes

Fucking buren van mijn ouders die de hond vet mesten met boterhammen met vlees en hele stokbroden. Ze zeiden net dat ik de hond vaker in de tuin moest laten want hij kreeg altijd wat lekkers (normaal
ligt hij de hele dag buiten maar mijn katten zijn nu ook hier dus de deur is dicht). Ja dat merk ik dat hij altijd wat lekkers krijg van jullie als ik met die walrus moet gaan wandelen.

9 likes

Haha, ik wist dat dit jouw post was :’)

1 like

Dat m’n studiecoƶrdinator maar niet terug mailt. Ik heb haar vorige week woensdag gemaild (een half uur nadat ze zelf een mailtje stuurde) met een vraag, vanochtend heb ik haar weer gemaild maar nog steeds niks gehoord. En ze werkt alleen op ma-di-wo. Pffffff.

Ja is ook echt erg want ze weten dat hij veel te dik is en moet afvallen. Mijn ouders zijn met een traject bezig bij de dierenarts met inderdaad speciaal voer en dat hebben ze al 100 keer gezegd. Maar dan zeggen ze ā€˜och is maar een koekje of is maar een boterham’. Echt ergerlijk.

2 likes

Ik kwam er pas nadat ik in key west was geweest achter dat dat taartje bestaat :frowning: dat is helemaal erg

2 likes

Iemand hier in de buurt knuffelt mijn kat altijd ā€˜s morgens. Ik erger me kapot als ik hem daarna pak want hij meurt dan helemaal naar iemand anders’ parfum. En hij knuffelt met een ander vrouwtje :sob: :sob: :sob:

7 likes

Dat mijn opleiding nog steeds niks van zich heeft laten horen. Denk dat ik niet hoef te komen dit jaar? Ik ga maar op zoek naar een baan? Of vrijwilligerswerk of op reis ofzo?

7 likes

Supervervelend inderdaad, hier ook nog helemaal niets

Ik ben nog aan het bijlezen, dus wie weet ben ik spuit elf. Maar de producenten moeten de Appie betalen om een bonusaanbieding te mogen. Dus het kost de supermarkt sowieso geen geld.
En mocht je jouw product in de bonus op de kop van het schap willen hebben dien je ook nog een extra bedrag neer te tellen. Dus de bonus is leuke business voor ze :stuck_out_tongue:

Ja zeker! Het zijn ook wel flinke bedragen die de producenten moeten neerleggen, dus inderdaad. Bonus voor de klant of niet, de supermarkt loopt wel binnen haha!

1 like

Ja klopt, maar je kunt het beter zien als; de winkel maakt sowieso winst. Het geld wat ze krijgen van de producent compenseert sowieso de korting en ze krijgen daar bovenop nog een extra bedrag. Mocht de klant de bonuskaart niet scannen hebben ze dus extra geluk. Maar verlies draaien ze niet!

We moeten samen maar een keten starten :smiley:

1 like

supreme

1 like

Haha ik ben de ā€˜ander’ in deze situatie :see_no_evil: Er zit hier weleens een kat en we levelen intens. Ik heb altijd uitgebreide kroelsessie’s met hem. Als ik dan thuiskom en ik zie hem zitten dan roep ik: Bob!! En dan komt hij altijd :grin: Ik wacht op de dag dat zijn baasje het ziet en zegt: ehh hij heet Tommie en ik heb liever niet dat je dit doet.

14 likes

Totaal geen fan van ongesteld worden maar hoop echt dat ik het vannacht wel wordt want wilde het eigenlijk 2 dagen geleden al. Volgende week inwendige echo gepland en die kan wel doorgaan als je nog ongesteld bent maar vind het al zo verschrikkelijk allemaal, dat ik dat er liever niet ook nog bij heb.

1 like

Wat goed dat je dat gedaan hebt. Je klinkt als een heel goed baasje voor je kat <3

2 likes

Aan een collega die op kantoor parfum heeft gespoten. Het ruikt hier naar een f-ing Douglas :triumph:

2 likes

Ben op vakantie met een vriendin en ze heeft me vannacht tot wanhoop gedreven met haar gesnurk. Wat een hel.