Om maar ontopic te blijven:
Ik erger me dan wel weer aan als mensen (type vrouw met van die bruine laarzen voor het uitlaten) uit de hoogte doen wanneer ik met die geredde labradoxmix rondloop en ergens langere tijd blijf omdat het geen rashond is, terwijl deze hond helemaal gezond is en het niet veel had gescheeld of hij was dood. (Ze hadden geprobeerd hem te laten stikken in Griekenland). Niks mis met rashonden maar het zijn wel de fokkers die veel rassen naar de klote hebben geholpen met hun belachelijke regels hoe een een bepaalde hond eruit moeten zien.
Of mensen die het belachelijk vinden dat je geen hond adopteert uit een Nederlands asiel. In tegenstelling tot wat er in andere landen beschikbaar is het aanbod in Nederlandse asiels beperkt. Tuurlijk verdienen al die staffyâs een gouden mandje maar die soort honden is niet voor iedereen geschikt.
Een hond die niet krijgt wat ie verdient is zielig. Dan liever een hond uit een ander land redden dan een stafford tekort doen. En de vraag in Nederland is sowieso niet goed afgestemd op het aanbod in Nederland. Er zijn naar ratio meer mensen die een hond willen dan honden die zo beschikbaar zijn. Maar dat willen ze dan niet begrijpen.

aan vormen en kleuren haha, die okergele en bruine tinten. die âpakjesâ. ruitjes. ~trendy fashion~ weet niet waarom het mij stoort ineens
.