Waar erger jij je aan?

Ja klopt, maar je kunt het beter zien als; de winkel maakt sowieso winst. Het geld wat ze krijgen van de producent compenseert sowieso de korting en ze krijgen daar bovenop nog een extra bedrag. Mocht de klant de bonuskaart niet scannen hebben ze dus extra geluk. Maar verlies draaien ze niet!

We moeten samen maar een keten starten :smiley:

1 like

supreme

1 like

Haha ik ben de ‘ander’ in deze situatie :see_no_evil: Er zit hier weleens een kat en we levelen intens. Ik heb altijd uitgebreide kroelsessie’s met hem. Als ik dan thuiskom en ik zie hem zitten dan roep ik: Bob!! En dan komt hij altijd :grin: Ik wacht op de dag dat zijn baasje het ziet en zegt: ehh hij heet Tommie en ik heb liever niet dat je dit doet.

14 likes

Totaal geen fan van ongesteld worden maar hoop echt dat ik het vannacht wel wordt want wilde het eigenlijk 2 dagen geleden al. Volgende week inwendige echo gepland en die kan wel doorgaan als je nog ongesteld bent maar vind het al zo verschrikkelijk allemaal, dat ik dat er liever niet ook nog bij heb.

1 like

Wat goed dat je dat gedaan hebt. Je klinkt als een heel goed baasje voor je kat <3

2 likes

Aan een collega die op kantoor parfum heeft gespoten. Het ruikt hier naar een f-ing Douglas :triumph:

2 likes

Ben op vakantie met een vriendin en ze heeft me vannacht tot wanhoop gedreven met haar gesnurk. Wat een hel.

Een hele belangrijke afspraak is afgezegd en daar baal ik super erg van. Merk dat ik daar super geĂŻrriteerd door ben, net zo irritant.

Brood bij de bakker kopen en dat het dan meer gat is dan brood.

2 likes

Ik erger mij echt helemaal kapot aan mensen die hun honden in van die wagentjes vooruit drukken. Kijk als het beestje gehandicapt is of mega oud dan hoor je mij er niet over hoor maar ik zie het zovaak met allemaal gezonde hondjes. Beestjes hebben niet voor niets 4 pootjes gekregen
 Ook chihuahua’s kunnen wel wat lopen.

Tijdje terug viel er zo’n wagentje om in de bus met 2 hondjes erin, vet zielig. :pensive: Moest zo hard mijn best doen om mij stil te houden tegen die vrouw.

9 likes

Maar chihuahua zijn prinsesjes hun tere lichaampje is niet gemaakt om te lopen.

2 likes

Ik kots op dit soort mensen, echt waar. :laughing:

Ik vind het jammer dat ik pas 1 x in mijn leven een chi hebt ontmoet die wel fijn in de omgang was en dat was een rescue en dat baasje was ook niet het type waarvan je verwacht dat ie er 1 heeft. Maar die behandelde die hond gewoon als hond net zoals zijn andere hond. Geen prinses op de erwt taferelen maar gewoon een hond op de grond. Ik laat geregeld een labradormix uit en als ik chi’s tegenkom zijn het altijd van die agressieve blafbeestjes.

2 likes

Ja ik kom ze helaas ook zelden tegen. Wel fijn om te lezen dat er toch nog een paar mensen bestaan in NL die kleine hondjes gewoon als een hond behandelen. Ik heb ook een hekel hoor aan chihuahua’s (maar ook aan maltezers en shih tzus want die worden vaak ook behandeld als prinsesjes en zijn vaak vet kut). Ik ben serieus minder bang voor een grote hond dan voor kleine hondjes.

Mijn achterbuurvrouw heeft een agressieve maltezer en dat beest heeft al meerdere keren vrienden of huisgenoten van mij gebeten als ze langs haar huis liepen (want dan brak hij weer uit omdat hij mensen ziet die hij wil bijten) en hij rende laatst ook achter mij aan op de fiets vet agressief.

Kleine hondjes worden zo verpest. :cry:

Om maar ontopic te blijven:

Ik erger me dan wel weer aan als mensen (type vrouw met van die bruine laarzen voor het uitlaten) uit de hoogte doen wanneer ik met die geredde labradoxmix rondloop en ergens langere tijd blijf omdat het geen rashond is, terwijl deze hond helemaal gezond is en het niet veel had gescheeld of hij was dood. (Ze hadden geprobeerd hem te laten stikken in Griekenland). Niks mis met rashonden maar het zijn wel de fokkers die veel rassen naar de klote hebben geholpen met hun belachelijke regels hoe een een bepaalde hond eruit moeten zien.

Of mensen die het belachelijk vinden dat je geen hond adopteert uit een Nederlands asiel. In tegenstelling tot wat er in andere landen beschikbaar is het aanbod in Nederlandse asiels beperkt. Tuurlijk verdienen al die staffy’s een gouden mandje maar die soort honden is niet voor iedereen geschikt.

Een hond die niet krijgt wat ie verdient is zielig. Dan liever een hond uit een ander land redden dan een stafford tekort doen. En de vraag in Nederland is sowieso niet goed afgestemd op het aanbod in Nederland. Er zijn naar ratio meer mensen die een hond willen dan honden die zo beschikbaar zijn. Maar dat willen ze dan niet begrijpen.

19 likes

Ik wil dit 100x like-n.

Mijn huisgenoot die een was draait met 1 vaatdoek erin.

Nop
 ze doet het iedere keer weer ook al hebben m’n huisgenoten en zelfs m’n huisbaas er wat over gezegd :roll_eyes:

Ik word gek van die constante hangjongeren die ik iedere nacht onder m’n raam heb :cry:

1 like