Waar erger jij je aan?

Dat ik morgen om 9 uur naar de sportschool moet voor een groepsles. Heb nu al geen zin maar ik heb zoveel moeite gedaan me voor deze les in te schrijven.
Ik wil lekker uitslapen maar dat heb ik al 2 dagen geprobeerd en dat zit er ook gewoon niet in.
Ik haat wijs zijn.

1 like

Hahaha love it

Aan een muggenbult op mijn rug, waar ik precies net niet bij kan…

Ik judge mensen die vrijwillig naturel chips eten zo hard
zoveel keuzes, zoveel smaken
“nee doe maar naturel chips”
:face_with_raised_eyebrow:

echt iets dat je eet wanneer er niets anders meer in huis is (maar dan eerst nog wel 3x goed kijken of er écht niets anders in huis is)

15 likes

Herkenbaar. De Jamie jeans van Topshop zitten wel goed bij mij, heb je die al eens geprobeerd?

ik ben blij dat nu wat wijdere broeken weer te koop zijn, met name die je met touwtjes in je taille strakker kan maken! Heb er vandaag 15 gepast en uiteindelijk 1 gevonden die goed zat, daar gelijk 2 kleuren van gekocht :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Wij laten ons vaak leiden door de kortingsstickers!
Dus: o de gesneden groenten heeft een sticker, dan eten we soep ofzo.
Maar dat werkt alleen als je elke dag boodschappen doet en niet de verantwoordelijke optie van één keer per week boodschappen kiest

2 likes

Nu vraag ik me af hè, hoeveel mensen maken daar gebruik van? Want ik onthoud dat nummer nooit en het komt ook best kort in beeld. Overigens is het bij ons geen 4040 maar iets met een 3? En ik heb een abo, ik zit er sowieso 6x per maand maar ik heb geen idee?
Werkt dit systeem eigenlijk wel?

5 likes

Ik vond dat vroeger ook altijd de loserchips, maar nu vind ik het echt lekker en eet het wel eens vrijwillig!

6 likes

Aan de guy die tegenover me zit met zn benen megawijd

2 likes

Krolse katten. Optyfen. Ik ga ook niet zitten schreeuwen als ik geil ben.

33 likes

Hoezo komt de huisbaas alleen langs op momenten dat mn kamer echt een teringzooi is. Die vent zal ook wel denken :roll_eyes:

Morgen naar het gemeentehuis, nu al wetende dat ik pokkelang moet gaan wachten

OMG, laatst waren er 's nachts twee in de tuin. Ze waren elkaar aan het vermoorden.

Die tyfus mug die me inmiddels al 3 keer heeft geprikt waardoor mijn been opzwelt…
Leve de allergie voor muggen

Wil verdomme gewoon in mijn blote kont slapen zonder opgevreten te worden

1 like

DIE KLAPMONGOOL DIE SOCHTENDS HELE VERHALEN GAAT VERTELLEN. HOU GEWOON JE GRAFBEK HET IS MAANDAG. :triumph:

18 likes

Ik heb weleens meegemaakt dat er twee meisjes uit de zaal werden geplukt door zo’n sms.

3 likes

Al die vieze vliegjes in huis. En vooral in de keuken bij de afvalbak.

Dat ik vrij ben, een dag opgenomen dus van vind ik dat ik die optimaal moet gebruiken, en dat ik dan geen zin heb om in de zon te zitten.

Binnenzitten is heerlijk maar heb dan zo’n schuld gevoel.

1 like

Erger me sowieso aan de mooiweerpolitie. Het is lekker weet dus je moet buiten zitten en GENIETEN ZAL JE!!!

Vind dit weer best fijn, maar ik kijk ook uit naar de herfst, kan echt niet fijn slapen met dit weer.

16 likes