Dat straatmuzikanten in NL ook steeds meer met versterkers spelen…
Ben nu al klaar met die warmte pff
Aan mn vriend die saaie Magnum ijsjes gehaald heeft. Ik wil gewoon raketjes
krijg altijd buikpijn van zulk warm weer
Ik kan nergens leuke betaalbare simpele tank tops vinden. Dus ik dacht ik doe een diy met een oud shirt van m’n man, ziet er zo eenvoudig uit hoe kan dat nou misgaan… werd hartstikke lellek.
Mensen die niet snappen dat je je mond moet houden in de stiltecoupe. En dat geldt dus ook voor kinderen en oude mensen met gehoorapparaten.
Note to self: geen soep maken in een lage pan. Er zitten spetters in m’n haar.
Dat ik nooit weet wat ik moet eten met dit weer! Geen fut en zin om te koken ook…
Aan mijn familie in Zeeland die maar blijven zeuren over mijn zachte g. Accepteer mijn accent a.u.b had me dan maar meer Zeeuws geleerd
Hahah ja ik erger me ook meer aan de manier waarop ze het framen: “Wij geven heel veel om je privacy dus we hebben wat dingen vernieuwd!!” ja hoor hahaha
Dat ik morgen om 9 uur naar de sportschool moet voor een groepsles. Heb nu al geen zin maar ik heb zoveel moeite gedaan me voor deze les in te schrijven.
Ik wil lekker uitslapen maar dat heb ik al 2 dagen geprobeerd en dat zit er ook gewoon niet in.
Ik haat wijs zijn.
Hahaha love it
Aan een muggenbult op mijn rug, waar ik precies net niet bij kan…
Ik judge mensen die vrijwillig naturel chips eten zo hard
zoveel keuzes, zoveel smaken
“nee doe maar naturel chips”
echt iets dat je eet wanneer er niets anders meer in huis is (maar dan eerst nog wel 3x goed kijken of er écht niets anders in huis is)
Herkenbaar. De Jamie jeans van Topshop zitten wel goed bij mij, heb je die al eens geprobeerd?
ik ben blij dat nu wat wijdere broeken weer te koop zijn, met name die je met touwtjes in je taille strakker kan maken! Heb er vandaag 15 gepast en uiteindelijk 1 gevonden die goed zat, daar gelijk 2 kleuren van gekocht
Wij laten ons vaak leiden door de kortingsstickers!
Dus: o de gesneden groenten heeft een sticker, dan eten we soep ofzo.
Maar dat werkt alleen als je elke dag boodschappen doet en niet de verantwoordelijke optie van één keer per week boodschappen kiest
Nu vraag ik me af hè, hoeveel mensen maken daar gebruik van? Want ik onthoud dat nummer nooit en het komt ook best kort in beeld. Overigens is het bij ons geen 4040 maar iets met een 3? En ik heb een abo, ik zit er sowieso 6x per maand maar ik heb geen idee?
Werkt dit systeem eigenlijk wel?
Ik vond dat vroeger ook altijd de loserchips, maar nu vind ik het echt lekker en eet het wel eens vrijwillig!
Aan de guy die tegenover me zit met zn benen megawijd