Krolse katten. Optyfen. Ik ga ook niet zitten schreeuwen als ik geil ben.
Hoezo komt de huisbaas alleen langs op momenten dat mn kamer echt een teringzooi is. Die vent zal ook wel denken
Morgen naar het gemeentehuis, nu al wetende dat ik pokkelang moet gaan wachten
OMG, laatst waren er 's nachts twee in de tuin. Ze waren elkaar aan het vermoorden.
Die tyfus mug die me inmiddels al 3 keer heeft geprikt waardoor mijn been opzweltā¦
Leve de allergie voor muggen
Wil verdomme gewoon in mijn blote kont slapen zonder opgevreten te worden
DIE KLAPMONGOOL DIE SOCHTENDS HELE VERHALEN GAAT VERTELLEN. HOU GEWOON JE GRAFBEK HET IS MAANDAG.
Ik heb weleens meegemaakt dat er twee meisjes uit de zaal werden geplukt door zoān sms.
Al die vieze vliegjes in huis. En vooral in de keuken bij de afvalbak.
Dat ik vrij ben, een dag opgenomen dus van vind ik dat ik die optimaal moet gebruiken, en dat ik dan geen zin heb om in de zon te zitten.
Binnenzitten is heerlijk maar heb dan zoān schuld gevoel.
Erger me sowieso aan de mooiweerpolitie. Het is lekker weet dus je moet buiten zitten en GENIETEN ZAL JE!!!
Vind dit weer best fijn, maar ik kijk ook uit naar de herfst, kan echt niet fijn slapen met dit weer.
Dat ja. Ben morgen hele dag buiten dus compenseer het wel, maar toch. Laat mij netflixen, met een dekentje en geurkaarsen.
dat mn schoenen normaal wel passen maar nu door het warme weer te krap zitten hele dag met pijnlijke tenen lopen
Jaaaa hier ook. Normaal heb ik het dan vaak al voor het weekend en meestal rond 12:00. Zo stom
Kijk ik snap, het is mooi weer en je wilt in je tuin werken (okĆ© snap ik niet maar voor het verhaal) maar dat constante gehamer, geschuur en gebonkā¦
Kan je niet naar de huisartsenpost gaan? Wel echt stom dat ze je niet willen helpen!
Mijn werk en dat ik er heen moet
Ik heb gewoon nog steeds geen salaris gekregen
Ja stom is dat hĆØ! Heb je je eigen huisarts wel al gebeld? Mijn vriend was een keer op zān kin gevallen in een andere stad en het moest gehecht worden, toen wilden ze hem ook niet helpen⦠terwijl hij daar met een bebloede kin naar binnen liep
wanneer ben je gebeten? Of zit de teek er nu nog in? Als je een pincet hebt kan je misschien een youtube filmpje bekijken hoe je hem eruit haalt?
Want verder doet de dokter ook niks he? Je kan dan zelfs de teek opsturen naar het lyme team (geen idee waar, moet je ff googlen) en dan gaan ze kijken of er de teek lyme heeft.
En verder de plek even in de gaten houden komende weken dat er geen gekke kring/uitslag komt en als je koorts of griepig wordt moet je even een antibiotica kuurtje halen.
Ik erger me zo aan het feit dat ik geen leuke kledingstijl heb. Ik heb een heel pinterest bord vol met plaatjes en kledingstijl die ik leuk vind. En nu ben ik met mijn vakantiegeld de stad in gegaan, miljoen dingen gekocht maar ik weet gewoon niet hoe ik het leuk moet combineren??
En ik zie iedereen er altijd zo hip bij lopen en het lukt me niet en ik heb ook nog een hekel aan winkelen!
arrrhgh