Waar erger jij je aan?

Dat is ook supergoed! Van alle teken in Nederland heeft 20% ongeveer de Lyme-bacterie, als je de teek binnen 24 uur verwijderd is de kans op besmetting met de bacterie heel klein, dus goede zelfcontrole is de belangrijkste stap, daarmee kun je zelf de kans op besmetting met Lyme tot het minimale reduceren!

4 likes

Mijn zusje is een basisschoollerares en ze is zo juffig. Altijd moet ze ons verbeteren. Ik zei net ā€œtot over een klein maandjeā€ en gelijk word ik verbeterd: ā€œhet is eerder 28 dagenā€. Niet alleen het verbeteren, maar het hele toontje!

Ik vertelde dat mase iets zei over 3 van zn 4 neefjes ā€œheel knap van hem, maar hij vergeet er 1ā€. JAHAAAAAH DAT SNAP IK WEL, maar als hij die opmerking maakt over maar 3 neefjes dan ga ik bij het navertellen toch niet erbij verzinnen dat ie het over allevier de jongens had.

Ok, mss is het te warm en te vroeg om me hierover op te winden.

10 likes

She must be fun at parties…

16 likes

Wooow ik zweet het al die kinderen hier met schoolreisjes zijn ZO ASOCIAAL. Hebben jullie geen manieren geleerd op school?

Het is te warm om er een te slaan.

3 likes

Mensen die zeggen dat ze op boevenpad gaan. KAP ERMEE

6 likes

Iemand die ik ken heeft een baby, en met dit warme weer komt het natuurlijk voor dat baby het warm heeft en dus alleen in rompertje ligt. Vind ik heul normaal.
Wat ik niet normaal vind is dat de moeder dan steeds zegt ā€˜nou het is wel warm he? Kom ik doe je shirt uit dan gaan we sexy doen’ of als de baby alleen een luier aan heeft ā€˜hihihi topless’.
En dan ook nog van die opmerkingen als ā€˜nou hier thuis kan het wel’.

Het is een fucking baby! Die zijn niet sexy, hebben geen ā€˜borstjes’ en kunnen wat mij betreft overal in een luier of romper chillen.

30 likes

Hahah heb je gezien hoe Sereen over borstvoeding schrijft:

ā€˜En soms geeft hij me zo’n geniepige smirk smile vlak voordat hij mijn tepel in zijn mond stopt, haha! Kleine pervert noem ik hem dan.’

Doe ff fakking normaal.

29 likes

Ja dat ja en vooral bekende instagrammers hebben er een handje van. Wat mij betreft zuip/snuif je jezelf een eind in de rondte, maar stop met die benaming:P

1 like

:eek:

Mijn zus is ook echt precies zo!! Als ze thuis iets verteld over wat die kinderen gezegd hebben, dan praat ze ook op zo’n toontje alsof ze het echt tegen die kids heeft. Net zo goed als iets uitleggen, dan praat ze ook alsof ik 5 ben en m’n eigen kont nog niet af kan vegen.

4 likes

Dat mijn Spotifyapp elke keer van shuffle af gaat. En sowieso een kut shuffle selectie aanbiedt.

1 like

Nee niet online ofzo, maar gewoon ā€˜live’. Maar ik denk inderdaad seksualisering.

En over die post van Serena, dat sluit precies aan! Al zou ik het wel snappen als je tegen elkaar iets zegt van ā€˜he het lijkt wel een pervers mannetje haha’ maar waarom online?

Dat ik noooooit weet wat ik wil koken savonds

3 likes

Heb ik eeeeeiindelijk m’n man overgehaald om mee te gaan naar het water als hij straks thuis komt, wordt het ineens bewolkt. :tired_face:

En ik erger me er aan dat ik niet meer ā€˜m’n vriend’ kan zeggen sinds we getrouwd zijn. (Kan natuurlijk wel maar ok, ik kan ook ā€˜partner’ zeggen )

@Gradje je mannetje.

Ik erger me aan dat ik niet weet wat ik moet eten met dit weer.

1 like

Me vent :zipper_mouth_face:

3 likes

Argggggh ik kan het echt niet meer aan. Ik ben net naar het station gefietst en stap natgeregend mijn trein in, blijkt het hierbinnen bloedheet te zijn. Ik ben knalrood en het zweet loopt in straaltjes over mijn hoofd. Hoe kan het dat al die mensen om me heen er bij zitten alsof er niks aan de hand is??

1 like

Die zijn dood.

6 likes

Ik voel me ook alsof ik dood aan het gaan ben, wanneer is het weer herfst?

3 likes

Eind dit jaar denk ik…

1 like