haha Ahhhh, deel je hier je ergernis over je huisarts, wordt je gecorrigeerd door een andere huisarts hier
Gebeurde op egf ook vaak, niks tegen jullie hoor, stoor me er niet aan @Krabsalade maar het valt me wel vaker op, is denk ik niet zo persoonlijk bedoelt allemaal, soms lopen dingen kut. Hoef jij je ook niet te verantwoorden voor de ander toch?
Ik snap jouw kant, maar niks is heilig ofcourse ^^
Denk dat elke huisarts wel snapt dat mensen soms even gefrustreerd zijn en ff moeten spuien (omdat het soms nou eenmaal vet onhandig loopt ja) en dat ze heus niet bedoelen dat ELKE huisarts op aarde kut is?
Maar ff tegenwicht; mijn huisarts is awesome. Wel vaak op vakantie. Of ik heb gewoon altijd wat als hij net op vakantie is, dat kan ook.
Ja, ik moet ook vaak op mijn handen zitten om niet te reageren op kwesties die bij mij werkgerelateerd zijn. En dat doe ik ook altijd
Anders zou het mij echt vermoeien
Plus vaak zijn het ook nog uitspraken waaruit blijkt dat mensen eigenlijk niet goed weten waar ze het over hebben, maar dat wel met veel bombarie brengen alsof de huisarts het hier bij het foute eind heeft. Nee, je huisarts doet precies wat ie zou moeten doen, alleen jij begrijpt maar de helft omdat je er niet voor gestudeerd hebt. Dat is niet erg, maar een beetje meer geloof in expertise in het algemeen en de expertise van de huisarts in dit specifieke geval, dat mag wel vind ik. Vind het ook wel een beetje tenenkrommend wat er af en toe geroepen wordt en ik snap heel goed dat Viooltjes dat nog erger heeft.
Ligt er een beetje aan hoe je het bekijkt natuurlijk
Ik heb al de hele dag een licht zeurend gevoel rechts onder in mn buik. En ik word dan meteen panisch dat ik blindedarmontsteking heb… why am I like this
Snap ik echt allemaal
Maar t forum is toch ook gemaakt om lekker te spuien haha, als ik me moet verantwoorden voor de dingen waar ik me aan erger… ja en het forum is net zo goed gemaakt om er ook allemaal op te reageren ofcourse, dus ik snap t wel. Weet niet wat ik hiermee bedoel
Nevermind denk ik ^^
Is natuurlijk alleen wel zo dat je net zo min kunt zeggen dat huisartsen wel alles goed doen als dat ze niet alles goed doen. Je kunt nooit spreken voor alle huisartsen en overal worden wel eens fouten gemaakt. Alleen bij dit soort fouten zijn mensen de dupe dus snap wel dat daar soms wat frustratie kan zitten. Ik zeg niet dat ik generalisering in je klacht terecht vind, maar je moet daar toch ook wel een beetje doorheen kunnen prikken dan soms, dat dat gewoon ff frustratie uiten is i.p.v. dat je daadwerkelijk bedoelt dat alle huisartsen kut zijn.
Je brengt het overigens wel alsof huisartsen nooit fouten maken, vind dat wel een beetje overheersend steeds die visie
Natuurlijk ook wel
@Lula die van mij is zelfs ontslagen! There I Said it sorry he
Ja, dat dacht ik ook nadat ik het gepost was.
Daarna hoopte ik op een soort van common sense waarop mensen beseffen dat de huisarts het inderdaad wel eens bij het verkeerde eind zou kunnen hebben omdat huisartsen nou eenmaal ook mensen zijn (het schijnt). We zullen zien.
Ik bedoel dus, als je huisarts je geen antibiotica wil geven of geen MRI of weet ik veel wat, dat hij daar wel vaak een goede reden voor heeft en dat niet doet omdat hij hoopt dat je doodgaat/hij je wil pesten/hij het je niet gunt omdat je een vieze aansteller bent.
Het nichtje van de kat van de buurvrouw werd een keer weggestuurd bij de huisarts terwijl ze een longontsteking had!!!1111!!
Hahaha heb ik ook altijd dat bange gevoel
Sta nog steeds rechtop
Haha zo klote is dat he. Ik lees dat de meeste met blindedarmontsteking echt krom lopen, nou ik kan alles nog. Dus het slaat werkelijk nergens op. Ik haat het echt dat ik zo snel panisch ben voor die dingen.
Zou je eisprong kunnen zijn?
@Lula
In de tijd tussen jouw antwoord en mijn antwoord inderdaad tenminste twee reacties over het feit dat huisartsen ook fouten maken. Want Jezus, dat is nieuws, het lijken wel mensen.
Maar jij krijgt dus van mij de kristallen bol award van de dag, omdat je dit aan zag komen, voordat het er was
Lekker aardig dit zeg Tjeeezzz
Ik hoop het niet hahah. Slik de pil namelijk
Maar dan kun je dat ook voelen
Nou voel ik mij echt een debiel, maar als je de pil slikt heb je toch geen eisprong
Nee sorry! Ik ben in de war. Ben nou aan het googelen hoe dat dan heet, maar ook met pil kun je iets voelen daar. Maar dus niet je eisprong. Vriendinnen van mij hebben het daar altijd over. Iemand die weet hoe dit heet?