Waar erger jij je aan?

Deze week krijgen we de sleutel van ons huis en overal moet geschilderd worden, maar ivm tentamens van mijn vriend willen we na het weekend zijn spullen al overhuizen. Mijn moeder vindt dan dat we nog zeker een week bij hun thuis moeten slapen want “is toch veel makkelijker om er te gaan wonen als alles klaar is”, JA NATUURLIJK MAM. Maar het is ook heel fijn om gewoon samen te wonen en boeie dat we de woonkamer nog moeten schilderen. Maar nee hoor, wat mijn moeder vindt moet ook gebeuren. Ben er echt zo klaar mee en kan niet wachten om weg te zijn.

1 like

Ohh wie weet is dat het dan wel! Ik heb dat nog nooit gevoeld normaal gesproken.

Ik voelde het ook pas toen ik er bewust op ging letten (en nadat vriendinnen het hierover hadden gehad). Op deze site wordt beschreven wat ik bedoel:

Misschien kun je terugrekenen of dat het voor jou zou kunnen zijn?

Edit: eigenlijk was de clou van mijn verhaal dat het niet per se je blindedarm hoefde te zijn haha

Oh ja zou best eens kunnen qua timing ook! Haha lief!

2 likes

Nou dat heb ik volgens mij vaak anders gelezen van @Krabsalade hoor.

2 likes

Ik heb net GODVERDOMME EEN BOTSING GEHAD!!

Er was in 2 min noodweer losgebarsten op de snelweg, 500 meter van mijn huis was ik. EEN DOM WIJF VOOR MIJ zet haar auto SCHUIN ONDER HET VIADUCT NEER VLAK VOOR DE AFSLAG NAAR MIJN HUIS NEER. Dus ik toeteren, want ik wilde er langs. Ik snap dat je wilt schuilen, de hagel was enorm, maar zet ‘m niet midden op de weg. Inmiddels dikke paniek, want ik ben bang voor onweer en was echt bíjna thuis. Ik zet ‘m in de achteruit om er langs te kunnen, note: ik stond niet onder het viaduct maar kreeg de volle laag hagel over mijn auto. Ik 1000x checken, ga ik achteruit: BAM. Auto tegen me aan. Niet hard, maar toch. Gelukkig een héle lieve man, samen lopen we naar die vrouw toe van waarom weetje wel? “Ja ik heb een bang kind in de auto, ik kan er niks aan doen, ik ben niet gebotst”

Als die kuthoer gewoon doorreed of op de vluchtstrook was gaan staan was er NIKS AAN DE HAND GEWEEST.

Dus ik in de stromende regen tegen die man zeggen, kom we rijden naar mijn huis ben vlak bij. “Ja doe anders maar het tankstation 300m verder op” jow. Die stond natuurlijk heeeeelemaaal vast! Na 15 min blinde paniek tussen 20 auto’s de schade kunnen bekijken - zagen natuurlijk niks en beide doorweekt - nummers uitgewisseld en nu zit ik trillend op de bank.

Wie wilde er ook alweer naar een pretpark met code oranje :cry:

2 likes

Goeie, over dat avondeten.

Dat tweede vroeg ik me ook altijd af. Tot ik me bedacht dat die auto’s er wrs neergezet zijn toen de oveirge plekken vol waren. En als de auto’s op de parkeerplekken dan wegrijden en de andere auto’s niet, ziet het er dus uit alsof mensen die random daar neergezet hebben…

1 like

Ah wat klote! En inderdaad dom van haar…

Oh dan is het wel raar ja…

Dat iedereen altijd zo fucking kut doet over spinning :mad:
Hallo ik zeik toch ook niet over whatever jij doet ookal is dat m’n ding niet. Spinning is mijn ding wel en dan hoef ik gvd niet elke keer te horen dat ik zo’n “White girl” ben. Flikker op ik ben alleen wit en een meisje vanwege een willekeurige set genen en jarenlange mutatie EN NIET VANWEGE SPINNING GA WEG

Omg ik ben hier echt HEEL erg geïrriteerd over

9 likes

Omg wat klote zeg :frowning: ook echt een stomme afsluiter. Wel fijn dat die man aardig was en hoe dom is die vrouw eigenlijk?! Okee dikke hagel, bang om te botsen. Maar dan moet je toch niet midden op de weg stil gaan staan, dan heb je juist kans. dat mensen op je knallen. Heb jij verder niks er aan overgehouden? Behalve de schrik die er goed in zit uiteraard.

Dat het leven en alle leuke evenementenen festivals gewoon doorgaan tijdens examens.
Ik zie nu ook allerlei evenementen passeren met “festival park X” etc maar dan denk ik “hallo wij studenten hebben examens nu dus er zullen niet veel mensen komen, waarom doe je het nu :angry::angry::angry:
Terwijl ik weet dat dat bull shit is haha en ik niet zo moet zeuren

Geen like omdat ik het leuk vind maar een support-like. Jeetje wat ontzettend naar, dom wijf ook en ik snap dat je geschrokken bent!

Nee heb niks! Alleen helemaal kapot van vermoeidheid. Was ik al, maar nu al helemaal. Zover ik kan zien ook geen schade… hebben echt de héle dag elke app en al het nieuws in de gaten gehouden. Naar huis gebeld hoe het daar was, plan gemaakt hoelaat we zouden wegrijden. Alles om veilig thuis te kunnen komen…

Baal zo! Op een of andere manier ga je toch jezelf de schuldgeven… had ik maar een eerdere afslag genomen, waren we maar eerder gegaan, waren we maar dit etc etc.

Nee je zeurt niet de wereld zou inderdaad om ons moeten draaien :rolleyes:

1 like

Ik vind het juist wel fijn als dat gebeurt omdat onvrede en frustraties vaak voortkomen uit het niet begrijpen van dingen. Ik denk juist dat we door meer (achtergrond)informatie begripvoller in het leven komen te staan.
Mensen kunnen elkaar soms ook zo voeden met frustratie en als er dan niemand is die dat corrigeert wordt die frustratie een soort werkelijkheid.
Vaak zijn dingen/mensen helemaal niet zo verschrikkelijk als we soms in eerste instantie denken dus ik vind het wel goed om daar af en toe aan herinnerd te worden door iemand die de feiten heeft.

9 likes

Dat er zoveel mensen geen last lijken te hebben van deze temperatuur (+ geen airco op kantoor). Ik hoef nu 's ochtends echt geen foundation op te doen of mijn haar te stijlen, na een kwartier ziet het er toch niet meer uit :confused:
Ik wil dat gen ook hahah

1 like

Echt hè, maar dan lees ik dit soort berichtjes en weet ik dat ik toch niet de enige ben. Maakt het niet minder verschrikkelijk op dat moment.

2 likes

Lijkt chill, maar is het niet. Ik vind deze temperatuur heerlijk maar als het geen 30 graden is heb ik het altijd koud…

1 like

Waaarom kan ik geen mensen terug appen. Ik kan het niet aan, morgen weer een dag om stomme berichtjes te sturen

1 like