Ik snap niet dat mensen met dit weer hun haren los kunnen dragen, dat plakt toch eeeeeenorm in je nek??? Voor foundation is er trouwens een oplossing; die hard je hele gezicht baken. Overleeft zelfs onderwater fotoshoots.
Heet hier dus raam open. Gevolg: muggen aaaaah
Huh wat zeggen mensen dan precies over spinning? Ik vind het juist vetgoed en sportief als iemand dat als hobby heeft, ik kijk daar tegen op. En wat zou het met je kleur te maken moeten hebben?
HALLO ALLEMAAL!
Ja dat eerste! Ik was gisteren een uurtje buiten en had geen elastiekje bij me, nou toen ik thuiskwam waren m’n haren bijna dreads geworden door het zweten en klitten.
Mensen die veel te hard lachen in de bioscoop. Ik zat net bij Deadpool naast een jongen en hij lachte óveral echt keihard om (hij had ook nog eens een hele irritante lach). Daardoor vind ik de leuke stukjes in de film zelf eigenlijk niet eens grappig meer.
iemand gebruikt op whatsapp de hele tijd “whaha”, maar ik vind de “w” daar zo irritant staan
Ja las ik hier gisteren ook al idd. Morgen maar eens met mn vader over hebben haha
Whaha is mijn uitlach-haha.
Herkenbaar! Ik had dit laatst in het theater met een vrouw precies voor me. Zo irritant! Ze lachte echt om iedere scheet en zelfs wanneer iets helemaal niet grappig bedoeld was.
Echt moeilijk om je dan op de film (of theaterstuk) te focussen.
On a related note: ik erger me kapot aan mijn leerlingen die met lange broek en lange haren los in een shirt met halflange mouwen of shirt met blazer binnen komen en dan gaan zeuren hoe warm het is. DOE JE VEST UIT EN JE HAAR OMHOOG!! En stop met zeiken, juf heeft het ook warm.
Ik heb dat ook met ow, of nog erger: oow
Rillingen
owww echt
Ik was een weekend weg en moest steeds in wachtrijen staan (voor het vliegtuig, de boot, de trein, etc.) en mijn mensenhaat is nog erger geworden dan het al was
deze smiley is echt zoo cute, wat een dotje (sorry hier heb je verder niets aan, maar wou het even kwijt)
De hitte. Wanneer is het weer kerst? Truienweer? Sneeuw? Fleecedeken life?
Ik haat dit
Ik krijg best vaak de opmerking dat het zo’n “White girl” sport is, dat alleen blanke meisjes het doen. Net als Starbucks of Uggs vroeger ofzo weet je wel. Gigantische onzin natuurlijk en totaal ongegrond maar dat lijkt niemand te stoppen
Aan mijn luiheid, de hitte en de geur hier. Volgens mij stink ik zelf én mijn bed. Ben te lui om ook maar aan 1 van beide iets te doen.