Aan mijn telefoonverslaving…
vind jouw reactie heel goed te volgen en snap het ook, bedoelde mijn constatering ook totaal niet als aanval oid, wat naar mijn inziens door @Damnatio wel ineens zo werd opgepakt ofzo?
ik vind dat dit daardoor wel een vervelende wending heeft gekregen voor mij. Gelijk zo’n toon, bijna denigrerend, vind ik serieus jammer en begrijp ik niet. En die manier van praten is exact wat ik bedoel over dit onderwerp. Waarom meteen zo bozig, Naar mijn beleving heerst er wel grotendeels een bepaalde visie, maar daarin ben ik de enige hier die dat vind en dat maakt ook niet uit dan, maar mag ook gezegd worden net zo goed.
Wat je zegt is heel goed, dat mensen de andere kant leren begrijpen maar dat geldt natuurlijk vanuit twee kanten, ook leerzaam en goed om ervaringen vanuit cliënten te horen. Wat kunnen bepaalde handelingen doen bij een ander. Ik als professional iig vind dat een van de leerzaamste dingen, in welk werkveld dan ook. Ik heb bijv te maken met behoorlijk heftige dingen en soms kan ik vergeten wat mijn rol doet bij de ander, soms word ik daarmee geconfronteerd en zet me aan t denken
Nou ja goed. Genoeg gezegd, Ik zal me even op de achtergrond houden haha.
Maar het begon toch juist met een beetje een bozige reactie naar huisartsen toe? Ik begrijp wel dat je als huisarts/arts dit dan recht wilt zetten. Zeker omdat je deze klachten wel vaker van patiënten/mensen te horen krijgt en vaak van die kant de tendens een beetje is dat alles opzij gezet moet worden voor de klacht.
Hoe gaat het nu met je ?
Oh en jezelf niet de schuld geven hoor! Jij hebt gedaan wat je kon.
In plaats van de airco staat de verwarming vol te loeien hier op het werk.
Mensen (vooral bloggers doen dit) die overal ‘te’ voor zetten als ze dat niet bedoelen. ‘Het uitje was echt té leuk’ of ‘Zij is echt té aardig’.
Daar is ‘te’ niet voor bedoeld, dus stop ermee ajb.
Ik heb in november een spoedoperatie gehad en het litteken is erg groot (op mijn buik). Ik heb nog veel klachten en ben dus best vaak in het ziekenhuis te vinden. Elke keer als ik een nieuwe arts/arts-assistent/etc. heb en ze mijn litteken zien zeggen ze iets in de trant van ‘zooooo dat is een flink litteken’. Goh echt? Was mij nog niet opgevallen, thanks dude!
Pfff heb gister met een vriend gedronken en het was niet zo’n beetje ook. En we hebben vandaag beide belangrijke verplichtingen. Nouja ik 1, en hij heeft z’n eigen bedrijf en ja is wel handig dat je daar dan bent maar nu voel ik me zo gaar. Heb ook het gevoel dat alles lang me heen gaat en ik nog half verdoofd ben en scheel kijk.
Dat het me zo veel moeite kost om te wennen aan mijn nieuwe werkomstandigheden. Heb jarenlang mijn eigen dagen en uren kunnen bepalen en nu werk ik samen met een team en zit ik ineens 4 dagen per week aan 11 tot 18 vast en ik trek het eigenlijk voor geen meter. Mis mijn vrijheid en lekker alleen in huis te scharrelen Productiviteit is ook echt poep…
Misschien ben je over een tijdje gewend en vind je het super fijn! Hoop ik voor je!
Het is wel makkelijker schilderen zonder meubels, maar ik kan me ook goed voorstellen dat jullie lekker over willen. Als ik kan helpen met schilderen zeg je het maar hoor!
Goed! Vandaag nog gecheckt geen schade. Zelf alleen vet geschrokken en beetje onrustig geslapen.
Dat ik in het ‘nieuwe producten uit de supermarkt’-topic altijd superlekkere dingen zie staan … van de Albert Heijn. Die in België maar op een paar plekken zit. En volgens mij een veel minder uitgebreid assortiment heeft.
Dat niemand van mijn vrienden vandaag tijd heeft om met mij rond te hangen in de stad en ik nu droeffie alleen ben
De hoeveelheid vocht die ik met dit weer vasthoud. Een zwangere vrouw is er niets bij
je appendix toevallig? mijne was er met spoed uitgehaald en heb nu een vrij lange en dikke streep ipv de subtiele puntjes die er normaal bij horen
Had je veel pijn van te voren? Of hoe kwam je erachter? Neem aan dat je blindedarmontsteking had. Wel vervelend dat je een groter litteken hebt dan normaal, maar wel fijn dat hij eruit gehaald is!
Omg nu beginnen m’n andere zussen ook steeds vanalles te verbeteren in de appgroep.
Ik: Mick en Mase zijn amper 15 kg
Zus: Mick is toch 14 kg?
En toen zei m’n ene zus “kloot” (ipv klopt) en quotte m’n andere zus dat met een “zak” en toen wist ik dat ze alleen maar voor de grap alles aan het verbeteren waren. Had ze bijna alledrie uit de appgroep gegooid.
Ik woon zelf in België en erger me mateloos aan het beperkte assortiment. Gelukkig woon ik vlakbij de Nederlandse grens en kan ik soms boodschappen doen in Nederland
Nee niet mijn appendix. Mijn dikke darm hing los en zat in de knoop. Vervelend van je litteken!