Waar erger jij je aan?

Was idd een blindedarmontsteking. Ik was nog vrij jong, denk een jaar of 10 dus weet er niet zo veel meer van. M’n ouders moesten me komen ophalen van de basisschool toen. Veel buikpijn die steeds erger werd, overgeven, zweten. Toen het spreekuur van de dokter startte zijn we naar daar gegaan, hij zei dat we direct naar het ziekenhuis moesten en daar heb ik wss verdoving gekregen en hebben ze geopereerd. Heb er ook een week of twee moeten verblijven.

mssn tmi voor sommigen

iedere dag dat ik in het ziekenhuis kwamen er verpleegster om de buisjes die in die wonde zaten er wat uit te trekken en bij te knippen, dat was echt zo’n raar gevoel, voel nog kriebels als ik eraan terugdenk, brr

Ah klinkt echt heel naar! Vooral die buisjes! Gelukkig was je nog jong en herinner je je er niet zoveel meer van.

1 like

Iemand in mijn studiegroep vind ik sowieso al enorm ergerlijk en ik kan een boek schrijven over waarom, maar nu wil hij ook nog eens een vriend laten mee doen aan mn onderzoek nadat het onderzoek is afgelopen. Of dat even kan :mad:

Late reactie maar ik vind dat “white girl” gedoe hoe dan ook bloedirritant. Laat mensen gewoon lol hebben met wat ze leuk vinden.

3 likes

Pffff vervelend zeg! Dat gegil van die jonge kinderen gaat door merg en been.

2 likes

Mijn complex heeft 6 woningen in totaal en 2 woningen per verdieping. Het gezin dat naast/tegenover me wonen koken altijd heel kruidig. Ze komen uit India, dus het ruikt echt heel heerlijk. Ruik het vooral als ik langs hun huis loop, en een enkele keer in m’n huis. Maar niet storend ofzo. Nu zijn er schuin onder me nieuwe mensen komen wonen, en zij koken ook heel kruidig. Het ruikt daar nog lekkerder dan naast me. Alles leuk en wel. Maar sinds 2 dagen ruik ik de etensgeuren in m’n badkamer en toilet. Daar zitten natuurlijk roosters. Zij kunnen hier ook niks aan doen, maar ik vind het niet zo prettig. Kan ik hier iets mee? Nee hé?

Het schoolpleintje van een school hier in de binnenstad klinkt als een bloederige burgeroorlog met al dat geschreeuw en gegil soms.

6 likes

De “vegetarische” worstjes van L.idl

6 likes

Dat ze het liedje ‘Het is vijf uur, je mag naar huis’ van de Coen en Sander-show op 538 nooit om vijf uur afspelen maar altijd om 17:07 uur of zo. Het is helemaal geen vijf uur, man.

9 likes

Ik erger me er dood aan dat ik nooit (nooit) gewoon netjes rechtop kan zitten als ik foto’s aan het editen ben. Ik zit altijd helemaal voorovergebogen en krijg dan pijn in mijn rug en schouders. Dan denk ik OJA RECHTOP ZITTEN en dan doe ik dat en 2 minuten later zit ik weer compleet ingezakt. Ik moet echt een soort korset aan gaan doen ofzo.

4 likes

Dit herken ik zo :frowning: word tegenwoordig wekelijks gekraakt bij de fysio door mijn slechte houding als ik zit en ik zie nu echt de ernst ervan in, maar toch lukt het niet om rechtop te (blijven) zitten

Eigenlijk horen ‘luchten’ van andere appartementen niet in de jouwe binnen te komen volgens mij. De luchtbuizen (?) moeten met poorten ervoor zorgen dat lucht wel weg kan, maar niet terug. Zodat jij op jouw wc, badkamer en keuken niet in (bijvoorbeeld) de poeplucht van anderen hoeft te zitten. Als die mensen echt naast je wonen kunnen zulke sterke etensgeuren wel door muren heen denk ik, dus daar kun je weinig tegen doen. Maar via de luchtafvoer zou je het dacht ik niet mogen ruiken.

Wiebelkussens helpen daar volgens mij voor :slight_smile:

Ja denk dat ik even de verhuurder ga bellen. Heb er een hard hoofd in want m’n verhuurder is niet zo hands on. Gelukkig hebben we maar 1 gemeenschappelijke muur om het zo maar even te zeggen. En dat is m’n extra slaapkamer, dus weinig last van. Het is nu gewoon dat er in 2 appartementen heel kruidig wordt gekookt en dat is teveel blijkbaar :laughing:

Ik was zojuist in de DM en het was zo tyfus druk met van die echte aso Nederlanders. Naar elkaar schreeuwen in de winkel en alles overhoop graaien.

Heb alleen gehaald wat ik nodig had.

Dat is mij bij de DM nog nooit gebeurd.

2 likes

Ja zou ik even doen. En volgens mij zijn er maar weinig verhuurders erg van het aanpakken helaas. Succes!

1 like

Ik zag niet echt een match tussen vegetarisch en kippen eiwit
Of is dat al vegan?
(De ergernis zat er vooral in dat je soms misleid kan worden door verpakkingen :grin: )

Mensen die in de trein hun blote voeten op de stoel tegenover ze leggen en die niet eens weghalen als je er naast komt zitten. Ik vind dat asociaal ik heb gewoon geen zin om naar iemands vieze voeten te kijken.

3 likes

Vegetariërs eten gewoon eieren hoor. Vind dit juist heel duidelijk, je weet na 1x kijken dat ze niet veganistisch zijn!

3 likes

@anon98052296 @Sabr
Haha bedankt voor jullie toelichting, ik kruip weer onder mijn niet-vegetarische steen!
:woman_facepalming:t3:

1 like