Ik heb een eigen bedrijf dat videogames maakt 
Cool!!! Echt leuk 
Ik had vaak gecombineerde vakken met studenten van Game Studies aan de uva en sommigen van hun lieten wel eens gave dingen zien!
Maar jij bent student toch? Dan snap ik dat je niet de volle pond gaat vragen
Dat is gewoon een kwestie van een portfolio opbouwen (tijdens je studie al), zodat je werk hebt om te laten zien aan toekomstige klanten
Als je in dit geval afgestudeerd bent als grafisch ontwerper en dan 12.50 per uur gaat vragen voor het ontwerpen van een logo⊠dan zou ik mijzelf iig niet serieus nemen.
Ik probeer kleding te verkopen en iedereen vraagt om aanfotos. Maar dat gaat niet want HET PAST ME NIET. En dan niet meer reageren he 
Het was gewoon âis 12,50 een goed tariefâ dus ik heb geen idee of het bruto of netto was
@Xiomara zij was geen grafisch ondernemer van beroep geloof ik. Ze zei in ieder geval dat ze al een fulltime baan had
Ik ben vandaag een kuttekop genoemd door een bejaarde die OP HET FIETSPAD LIEP. Als je liever aangereden wordt, be my fucking guest. Ouwe zak. En dan ook nog zeggen dat IK me moet gedragen. 
Haha kuttekop ook echt. Hoe heb je gereageerd?
Ik ben gestopt! En heb boos gezegd dat hij veel te oud was om zo tegen mij te praten en toen heb ik hem een pensionado genoemd! Ik wilde veel ergere dingen zeggen maar ja, ik was boos op hem omdat hij me een kuttekop noemde dus kon niet echt hetzelfde doen. Maar die gast stond zo achterlijk te tieren in mn gezicht, veel te dichtbij ook, kwam er met geen woord tussen. Ik voelde me zo kwaad en machteloos. Motherfucker.
Ja logisch! Je hoeft je niet te laten uitschelden.
Ik heb ook een keer gehad dat een of andere mafkees me kuttekopje noemde. Ik begon toen te grijnzen want ik vond kuttekopje zo schattig klinken.
Niet dat het normaal is om op het fietspad te lopen en dan ook nog te gaan schreeuwen maar vind het wel een soort faal als je daar mee scheldt eigenlijk.
Die oudjes van tegenwoordigâŠ
Nou ik zou kuttekop wel in mân vocabulaire willen hebben eigenlijk. Vind het wel een goeie. Beter dan pensionado in ieder geval.
Nee joh, kuttekopje is net zo iets als snoezepoes. Vind ik dan.
In ieder geval niet mee zitten dat je niet wat ergers hebt teruggezegd. Kan me best voorstellen dat je dan vooral denkt huh? wat doe jij raar. Het siert je dat je rustig bent gebleven terwijl hij zo naar deed.
Dat mijn blikjes cola meteen weer lauw zijn als ik er 1 uit de koelkast pak. 
Ik had een foto van een kapsel tot net over de schouders en lange laagjes (die onder de kin beginnen) en wat heb ik nu? Een kapsel ver boven mân schouders met heel korte laagjes
ik voel mij zo lelijk nu. Ik erger mij dus aan die kapster 
Ahh balen. Heb je wel geklaagd? Is het netjes afgehandeld?
Een vriendin van me spreekt het altijd uit als haar iets (negatief) opvalt aan iemands uiterlijk en ik vind het echt irritant. Bijv laatst keken we tv en er was iemand met een soort wijnvlek op haar gezicht. Toen zei ze âhuh wat heeft zij? Een wijnvlek ofzo?â ik reageerde niet, zegt ze âzie je dat??â. Jahaaa natuurlijk, maar boeiend. Ze doet het ook bij mij trouwens bij niet eens echt opvallende dingen âwat heb je daar? Wat is dat?â 
Ik erger me kapot aan mijn buren. Het is een Syrisch gezin en sinds ze hier wonen hebben ze elk weekend het hele huis vol en ze kunnen niet met normaal volume praten. Zitten constant naar elkaar te schreeuwen.
Nu hebben ze de hele moslimbevolking van de straat op visite wegens ramadan, ik kan niet eens naar mijn luisterboek luisteren in de tuin.
Alsof er elke avond/ elk weekend een familieverjaardag is, zo klinkt het.
Edit: nu gaan ze om fucking half elf 's avonds de buiten oven aandoen. Het concept âburenâ kennen ze denk ik niet
Nee, ik heb niet geklaagd, omdat t langer leek doordat t nat was. Alleen nu t droog is lijk ik net Beatrix. Heb ook nog ruzie met mân moeder erover.
Dit en dan met leerkrachten!